Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, niet zo spannend. Werk als procestechnoloog bij een voedingsmiddelenproducent
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Dan ga je toch ergens naartoe waar het niet regent?!
Of wilde je persé binnen NL blijven, voor je weekje weg?
(wat ben je vroeg trouwens, vandaag.![]()
)
Ja dat klopt....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .
Vroeg omdat ik je meestal 's nachts zie groeten.quote:Goedemorgen![]()
Hoezo vroeg?
Bij gebrek aan werkende mobiele telefoons gaat de communicatie hier per wifi e-mail... dus dan kom ik hier ook wel even langs tijdens het wachten op het eten of op de anderen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij bent veel te veel online voor iemand die op vakantie is, DT.
zoietsquote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.quote:
Een maand later ook goed? Mijn vergadering die eigenlijk in Madrid zou zijn is naar Amsterdam verplaatst... (en die in Sevilla naar Madrid)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |