Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nee, niet zo spannend. Werk als procestechnoloog bij een voedingsmiddelenproducent
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .quote:Op zondag 30 maart 2008 13:47 schreef Bora-Bora het volgende:
Dan ga je toch ergens naartoe waar het niet regent?!
Of wilde je persé binnen NL blijven, voor je weekje weg?
(wat ben je vroeg trouwens, vandaag.![]()
)
Ja dat klopt....quote:Op zondag 30 maart 2008 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil richting Belgie, Duitsland of Luxemburg. Het weer daar is redelijk hetzelfde als het hier is op het moment .
Vroeg omdat ik je meestal 's nachts zie groeten.quote:Goedemorgen![]()
Hoezo vroeg?
Bij gebrek aan werkende mobiele telefoons gaat de communicatie hier per wifi e-mail... dus dan kom ik hier ook wel even langs tijdens het wachten op het eten of op de anderen.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij bent veel te veel online voor iemand die op vakantie is, DT.
zoietsquote:Op zondag 30 maart 2008 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is dat een modeterm voor een knecht van een boer die de dorsmachine bestuurt?
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.quote:
Een maand later ook goed? Mijn vergadering die eigenlijk in Madrid zou zijn is naar Amsterdam verplaatst... (en die in Sevilla naar Madrid)quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Dan zal ik in mijn gedachten proberen langs te komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, k_man. En je weet nooit hoe de zaken er over een maand voor staan als die idote troep van Wilders plotseling wel impact blijkt te hebben daar.
Leuk aanbod, UIO!quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Nog een klein maandje en het is weer Koninginnedag.Voor wie in de buurt is, mijn deur staat dan open voor de vaste TRV-kliek.
Ik denk dat ik dan in Nederland ben. Misschien zelfs wel in Amsterdam met Duitse aanhang...quote:Op maandag 31 maart 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb hem kunnen overtuigen! De SAS vlucht is door mij gecancelled en heb nu toch KLM geboektquote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Fogel het volgende:
De projectcoordinator dwingt me weer om met SAS te vliegen![]()
Maar gelukkig dit keer niet naar Parijs, maar naar deze locatie.
Gelukkig ben ik voor een ander project zelf coordinator en kies daar uiteraard voor KLM
Voor een pot Calve pindakaas zou ik ook een Peruaanse keuken affikken!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Hik het volgende:
Overigens waren dat vriendje en zijn vader zo dol op de door mij meegenomen pindakaas dat ze in een poging deze na te maken bijna de keuken hebben afgefikt![]()
quote:
Is dat het bruidsmaal?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Individual het volgende:
Ben getuige op trouwfeest van een van m'n beste vrienden. Ik vraag me af hoe cavia smaakt.![]()
Ik ook!!!quote:
Geen idee, maar ik weet dat ze in Peru cavia eten! Misschien maar eens het Peru topic raadplegen over trouwerijen.quote:
als er nou een sauna of vodkabar in het park had gestaan...quote:Op zondag 6 april 2008 18:41 schreef Fogel het volgende:
Niemand die je tegenhoudt om met je korte broek in het park te gaan zitten in de sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |