abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:29:51 #226
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_57983838
*sop
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:33:39 #227
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_57983919
óf:
...je maakt documentaires over Sudan, spreekt de Verenigde Naties toe en wint oscars... en je ziet er ook nog eens ZO uit....

Ja, sorry k_man, maar dan moet zélfs jij het afleggen.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_57987373
Ach ja, die George. We gaan nog wel eens samen wat drinken. Ik wil je z'n nummer wel geven hoor, nadat je even lief voor me bent geweest.
pi_57987514
wat een leuk stukje

Een èchte man... hmmm politiemannen, brandweermannen en barmannen scoren bij mij niet hoog. Zakenmannen in pak daarentegen Maar dan wel een zakelijk pak en geen legerpak. Of mannen met veel haar op hun benen Dat vind ik ook mooi. Hier in Cancun loopt zéér weinig tot niets interessants rond. In Playa del Carmen kijk ik altijd mijn ogen uit. Daar zijn nog best wel wat mooie mannen hoewel niet mijn types. Maar een verademing vergeleken hier in Cancun.
pi_57993226
Goeienavond TRV-ers!
 FR
pi_57994124
avond dubbel-B
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 08:30:01 #232
45833 crew  Fogel
pi_57997317
Goeiemorgen!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 18:25:51 #233
45833 crew  Fogel
pi_58007041
BB, heb je het bierviltje al gevonden?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_58011191
Kijk maar hier: Glasgow
  Moderator zaterdag 12 april 2008 @ 22:53:01 #235
45833 crew  Fogel
pi_58012357
Ik vlieg alleen naar Glasgow, het is niet mijn eindbestemming. Ik moet zeggen dat wat ik over Glasgow lees me niet erg kan boeien, Edinburgh klinkt al een stuk beter, maar gewoon een uur of 4-5 door het land heenkarren zonder een stad te bezoeken vind ik op zich ook al best.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 13-04-2008 11:15:41 ]
pi_58016730
Ach, ik had het kunnen weten. Hoeveel benul van smaak in steden kun je verwachten van mensen die Parijs een vervelende stad vinden? Je bent al net zo'n mafkees als DT.
  Moderator zondag 13 april 2008 @ 11:18:44 #237
45833 crew  Fogel
pi_58017709
Ben je ook in Edinburgh geweest, k_man?
pi_58038511
Natuurlijk niet! Waarom zou je naar Edinburg gaan als je ook naar Glasgow kunt?
OK, ok, ik kan geen vergelijk maken uit eigen ervaring, maar van wat ik weet over Edinburgh is dat op zich wel een leuke stad, maar minder gevarieerd dan Glasgow. Bij een beschrijving van de attracties Edinburgh komt men meestal niet verder dan het slot, de paar mooie oude straten in het centrum en het festival. Ik vind dat wat beperkt. Glasgow biedt dan meer, in mijn beleving.
pi_58038669
Waar ik wél ben geweest – afgelopen zaterdag – is IKEA. Wat een deceptie. De laatste keer dat ik er was, was alweer jaren terug en toen hadden ze best aardige dingen. Nu viel het nogal tegen.

Ik heb alleen een bed gezien dat me wel aansprak, maar de bijbehorende kasten hebben ze dan weer niet in de kleur waarin ik het bed zou willen. Wie bedenkt er nou dat een bed in vijf kleuren leverbaar is, maar dat de kasten uit dezelfde lijn slechts in vier kleuren leverbaar zijn?

Om het nog maar niet te hebben over de kwaliteit van het meeste spul. Het moet toch mogelijk zijn om een kaslade dicht te duwen met één hand die je niet precies in het midden van de lade plaatst? En als je een kastdeurtje dichtdoet moet je niet het geluid horen van hout op hout, daar hoort een rubbertje oid tussen te zitten. Sowieso kun je twijfelen aan de kwaliteit van meubels in een zaak waar aan elk showroommodel al wel een beschadiging te vinden is.
  maandag 14 april 2008 @ 10:50:22 #240
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_58038914
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:36 schreef k_man het volgende:
Waar ik wél ben geweest – afgelopen zaterdag – is IKEA. Wat een deceptie. De laatste keer dat ik er was, was alweer jaren terug en toen hadden ze best aardige dingen. Nu viel het nogal tegen.
Als je zweedse meubels van kwaliteit wil hebben moet je voor Lundia gaan!

IKEA = crap
reset
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 11:06:45 #241
45833 crew  Fogel
pi_58039172
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:28 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk niet! Waarom zou je naar Edinburg gaan als je ook naar Glasgow kunt?
OK, ok, ik kan geen vergelijk maken uit eigen ervaring, maar van wat ik weet over Edinburgh is dat op zich wel een leuke stad, maar minder gevarieerd dan Glasgow. Bij een beschrijving van de attracties Edinburgh komt men meestal niet verder dan het slot, de paar mooie oude straten in het centrum en het festival. Ik vind dat wat beperkt. Glasgow biedt dan meer, in mijn beleving.
Misschien krijg ik de kans om beide steden met een bezoek van een paar uur ieder te vereren en zal mijn bevindingen hier neerzetten.
  Moderator maandag 14 april 2008 @ 23:48:19 #242
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_58057377
Een auditor in overheidsdienst scoort dus bijzonder laag op de sexy-beroepen-voor-mannen-lijst. En dan ook nog eens meestal niet in pak. Misschien toch maar weer eens wat vaker een pak aantrekken.

De laatste tijd scoren vrouwen in de medische wereld hoog bij mij. Maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ik voor m'n ziekte veelal de deuren plat loop in ziekenhuizen en ik daar meestal bij jonge aantrekkelijke vrouwelijke dokters moest zijn. Vreemd genoeg was de laatste relatie die ik had met een leuke dierenarts.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 14 april 2008 @ 23:53:11 #243
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_58057458
Die lopen er regelmatig ja, jonge vrouwelijke co-assistentes
stupidity has become as common as common sense was before
pi_58058856
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 18:25 schreef Fogel het volgende:
BB, heb je het bierviltje al gevonden?
Hij lag in ieder geval niet in NL...
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 23:45 schreef Thetallguy het volgende:
avond dubbel-B
 FR
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 09:02:14 #245
45833 crew  Fogel
pi_58060346
Ook zonder ziek te zijn kan je vrouwen uit de medische wereld aan de haak slaan. Maar het lijkt inderdaad af en toe wel alsof ze (ook) op uiterlijk geselecteerd worden...
  Moderator dinsdag 15 april 2008 @ 18:36:17 #246
45833 crew  Fogel
pi_58070989
Stortinget (de Noorse tweede kamer/parlementsgebouw) vanochtend:

Voor een filmopname is er toestemming gegeven om de Nazivlag te hijsen
pi_58072125
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef Fogel het volgende:

[ afbeelding ]

Ik schrok al!
 FR
pi_58072180
Weet iemand nog een land waar ze dit doen?

Sloop cafégevel om 6 centimeter
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_58072373
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef Fogel het volgende:

[ afbeelding ]

Zo zag het er hier in Den Haag tijdens opnames van Zwartboek ook uit. Hele stukken straat in Nazi-stijl. alle bewoners in de buurt hadden netjes een brief gekregen dat het om filmopnames ging en er niet weer een inval was
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_58074245
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand nog een land waar ze dit doen?

Sloop cafégevel om 6 centimeter
In het buitenland komt dat ook voor. Helaas.
 FR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')