Als je zweedse meubels van kwaliteit wil hebben moet je voor Lundia gaan!quote:Op maandag 14 april 2008 10:36 schreef k_man het volgende:
Waar ik wél ben geweest – afgelopen zaterdag – is IKEA. Wat een deceptie. De laatste keer dat ik er was, was alweer jaren terug en toen hadden ze best aardige dingen. Nu viel het nogal tegen.
Misschien krijg ik de kans om beide steden met een bezoek van een paar uur ieder te vereren en zal mijn bevindingen hier neerzetten.quote:Op maandag 14 april 2008 10:28 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk niet! Waarom zou je naar Edinburg gaan als je ook naar Glasgow kunt?
OK, ok, ik kan geen vergelijk maken uit eigen ervaring, maar van wat ik weet over Edinburgh is dat op zich wel een leuke stad, maar minder gevarieerd dan Glasgow. Bij een beschrijving van de attracties Edinburgh komt men meestal niet verder dan het slot, de paar mooie oude straten in het centrum en het festival. Ik vind dat wat beperkt. Glasgow biedt dan meer, in mijn beleving.
Hij lag in ieder geval niet in NL...quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:25 schreef Fogel het volgende:
BB, heb je het bierviltje al gevonden?
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef Fogel het volgende:
Stortinget (de Noorse tweede kamer/parlementsgebouw) vanochtend:
[ afbeelding ]
Voor een filmopname is er toestemming gegeven om de Nazivlag te hijsen
Zo zag het er hier in Den Haag tijdens opnames van Zwartboek ook uit. Hele stukken straat in Nazi-stijl. alle bewoners in de buurt hadden netjes een brief gekregen dat het om filmopnames ging en er niet weer een inval wasquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef Fogel het volgende:
Stortinget (de Noorse tweede kamer/parlementsgebouw) vanochtend:
[ afbeelding ]
Voor een filmopname is er toestemming gegeven om de Nazivlag te hijsen
In het buitenland komt dat ook voor.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand nog een land waar ze dit doen?
Sloop cafégevel om 6 centimeter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |