Er komt ook nog een FFTA2 aan, FFXII:RW is er al op uit, maar echt uit de main serie is alleen deel III uit.quote:
Een mooie hommage aan delen 1 t/m 8.quote:Op maandag 16 juni 2008 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Afgezien van het voetbal een beetje met FFIX geklooid, ongeacht de verouderde graphics vind ik het echt een fantastisch deel.
eerder aan 1 t/m 6, alhoewel 7 een super mooi deel is, weet 9 mij toch echt meer te trekken, 8 vind ik afgezien van 2 en 3 een van de minste.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:40 schreef Twarres het volgende:
[..]
Een mooie hommage aan delen 1 t/m 8.
Ben benieuwd hoeveel referenties aan eerdere delen jij tegenkomt.
Dat kan je vinden, maar het is toch echt een hommage aan deel 1 t/m 8. Check dit maar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eerder aan 1 t/m 6, alhoewel 7 een super mooi deel is, weet 9 mij toch echt meer te trekken, 8 vind ik afgezien van 2 en 3 een van de minste.
Schijnt niet zo heel goed te zijn. Voor mij staat'ie laag op de prioriteitenlijst.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die uitkijken naar FFAT2? Hij verschijnt volgende week voor de DS.
Fok is nog steeds traag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:54 schreef Twarres het volgende:
Waar blijft trouwens de link naar topic nr. 50 in de OP?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Fok is nog steeds traag.
Zal binnenkort wel even een mooi nieuwe OP in elkaar zetten zoals de FF-serie eigenlijk wel verdient.
Hiervoor heb ik een ps3 gekochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef Twarres het volgende:
[Gerucht] Final Fantasy XIII nog dit jaar in Japan
Dat zou echt vet zijn. Ik ben vooral heel benieuwd naar het battle systeem!
Ik moet ook nog een PS3 kopen.
Ja, ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
Nog meer mensen die uitkijken naar FFAT2? Hij verschijnt volgende week voor de DS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |