Reken maar op 20 uur.quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:26 schreef wdn het volgende:
Dat bedoel ik![]()
5 uurtjes en ik zit nog net niet op de helft van ff1 denk ik![]()
Nee. De orginele is voor de NES (in het japansquote:Op zondag 6 april 2008 02:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is Final Fantasy III alleen uit voor de DS? Jammer zeg.
Het makkelijkste is gewoon met 4 fighters. Dan lukt het misschien wel in 10 uur.quote:Op zondag 6 april 2008 11:14 schreef Twarres het volgende:
FF1 is echt een kwestie van grinden voor genoeg geld voor spells en dan loop je met gemak zo'n dungeon door. Da's wel een beetje jammer. Maar misschien veranderd dat nog. Ben net pas bij de Earth Dungeon.
Bij Kefka's toren had ik tever mijn poppetjes gegrind om alle spells te leren. Die was dus echt een eitje. Beetje jammer. Ik kon Kefka toen met m'n ogen dicht verslaan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:12 schreef Laniboekje het volgende:
Ben van de week weer eens verder gegaan met Final Fantasy XII nadat mijn Xbox het begeven had. Ook heb ik FFVI nog liggen op de GBA, daar ben ik nu net aangekomen in de laatste toren om Kefka te gaan verslaan.
Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik een lafaard ben hoor en niet goed zo'n dungeon in durf.quote:Op zondag 6 april 2008 15:54 schreef wdn het volgende:
Mooie pagina: http://finalfantasy.wikia.com/wiki/Main_Page
ff1 grinden? Hoe bedoel je?![]()
Ben vannacht doorgegaan tot een uur of 5 Hmm kun je ook de class aanpassen in 1? Heb ik gemist
Twarres: earth dungeon leverde me 200k gil op (ergens was een stuk waar iedere stap zo ongeveer een battle was met 1000/2500 gil per battle en die woestijn raakte ik in verdwaald dus dat leverde gil op
)
Dat ben ik ook aan het doen. Maar ik ben tevens een beetje dom geweest want voordat ik die toren inging had ik even wat armor e.d. verkocht omdat ik toch dacht het niet meer nodig te hebben. Bleek dus dat je bij die toren je team moet splitsen en echt alle characters moet gebruiken en het merendeel heeft nu dus geen goede armor.quote:Op zondag 6 april 2008 20:47 schreef Twarres het volgende:
[..]
Bij Kefka's toren had ik tever mijn poppetjes gegrind om alle spells te leren. Die was dus echt een eitje. Beetje jammer. Ik kon Kefka toen met m'n ogen dicht verslaan.
Daarom moet je AL-TIJD werken met meerdere saves...quote:Op maandag 7 april 2008 12:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat ben ik ook aan het doen. Maar ik ben tevens een beetje dom geweest want voordat ik die toren inging had ik even wat armor e.d. verkocht omdat ik toch dacht het niet meer nodig te hebben. Bleek dus dat je bij die toren je team moet splitsen en echt alle characters moet gebruiken en het merendeel heeft nu dus geen goede armor.
Ja, en je kent me... dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 7 april 2008 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarom moet je AL-TIJD werken met meerdere saves...
Zoals mijn moeder altijd zei: "Dan maak je maar zin!"quote:Op maandag 7 april 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, en je kent me... dat doe ik dus niet.
Maar het is opzich geen probleem omdat ik zo die toren wel uit kan en even wat nieuwe armor ga kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in.
Je kunt het ook anders bekijken.quote:Op maandag 7 april 2008 12:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, en je kent me... dat doe ik dus niet.
Maar het is opzich geen probleem omdat ik zo die toren wel uit kan en even wat nieuwe armor ga kopen. Maar daar heb ik nu geen zin in.
Dat ken ikquote:Op maandag 7 april 2008 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik probeer het over het algemeen wel te doen, maar vergeet gewoon te vaak te saven
Zelfs na 3 uur? Dan ben je echt een mannetje!!quote:
Mee eens, ik focus me daarom nu helemaal op Final Fantasy Xquote:Op zondag 6 april 2008 21:14 schreef Ixnay het volgende:
Je moet maar 1 FF tegelijk spelen. Anders ga ja alles door elkaar halen.
Nee dat ook weer nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef Twarres het volgende:
[..]
Zelfs na 3 uur? Dan ben je echt een mannetje!!
Ja, ik begrijp dat het NES-games waren. Ik denk alleen dat ik liever een remake speel, omdat ik NES net te lelijk vind. Ik had vroeger ook een NES, maar daar beleef ik nu weinig lol aan omdat het gewoon echt grafisch te hard suckt. De SNES speelt overigens prima, dat ziet er prima uitquote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Reken maar op 20 uur.
[..]
Nee. De orginele is voor de NES (in het japans)
Maar als je de echte FF3 wil spelen kan dit nog altijd met een NES emulator op je PC.
FF3 is overigens de slechtste FF, zegt men, dus veel mis je niet.
[..]
Het makkelijkste is gewoon met 4 fighters. Dan lukt het misschien wel in 10 uur.
Laatst met FFVI 15 uur aan gameplay verloren, omdat ik 100% wilde spelen , maar vergat op shadow te wachten op het floating continent, was ik echt ziek vanquote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat ken ik
Was zo bezig met rondrennen door dungeons zaterdag dat ik bijna 3 uur weggooideHad nog 20 hp over op 1 char en geen enkele potion toen ik terug in een stad arriveerde
Oh en 'flee' is voor watjes! Dood of de gladiolen
Battlesysteem van FF2 is wel raar. Moet je jezelf damagen om te levellen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet
Ben trouwens door ff1 heenen nu begonnen aan ff2
![]()
Is even wennen dat systeem van ff2 maar het bevalt me wel.
Dat klopt, ik heb de PSX versie van 1 en 2 gespeeld. 3 had ik eerst op een emulator gespeeld, maar was grafisch gewoon zo slecht dat het niet meer leuk was op een gegeven moment. Toen hij op de NDS uitkwam had ik em wel meteen gekocht en uitgespeeld.quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat het NES-games waren. Ik denk alleen dat ik liever een remake speel, omdat ik NES net te lelijk vind. Ik had vroeger ook een NES, maar daar beleef ik nu weinig lol aan omdat het gewoon echt grafisch te hard suckt. De SNES speelt overigens prima, dat ziet er prima uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |