abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59882629
Ik gebruikte een geweer met silence bullet. Toen ging het wel goed.
pi_59889990
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:17 schreef Ixnay het volgende:

[lange lijst]
Ik mis hier Chrono Cross nog...

Overigens snap ik niet wat mensen zo slecht vinden aan FFVIII; het is zeker niet mijn favoriet, maar 't heeft een behoorlijk verhaal en goeie karakters, weinig saaie stukken, het "draw" systeem is misschien niet het beste maar ik vond het niet slecht (en het feit dat je met magic je stats omhoog kreeg was best leuk), dus ik vond 'em erg leuk hoor, aantal keren uitgespeeld.

FFXII is idd qua verhaal en connectie met de hoofdpersonen minimaal, maar ik vind 't zo heerlijk spelen

Ik zit er al een tijdje aan te denken of ik FFIII voor de DS zal halen, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen zeggen dat 't erg goed is, van de andere kant hoor ik dat het erg langdradig is en op veel punten erg saai...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:16:47 #253
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_59890644
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef xienix84 het volgende:
Overigens snap ik niet wat mensen zo slecht vinden aan FFVIII; het is zeker niet mijn favoriet, maar 't heeft een behoorlijk verhaal en goeie karakters, weinig saaie stukken, het "draw" systeem is misschien niet het beste maar ik vond het niet slecht (en het feit dat je met magic je stats omhoog kreeg was best leuk), dus ik vond 'em erg leuk hoor, aantal keren uitgespeeld.
Het is een wijvenverhaal met een emo als hoofdrol. Het junction systeem is gewoon naadje natuurlijk, als je magic gebruikt gaan je stats naar beneden.
quote:
FFXII is idd qua verhaal en connectie met de hoofdpersonen minimaal, maar ik vind 't zo heerlijk spelen
Dat vind ik ook wel meevallen. Ik mis de random encounters. Nu kan het zijn dat je met een beest vecht en er ineens nog 4 bijkomen. Da's toch niet handig?
quote:
Ik zit er al een tijdje aan te denken of ik FFIII voor de DS zal halen, maar ik hoor verschillende geluiden. Sommigen zeggen dat 't erg goed is, van de andere kant hoor ik dat het erg langdradig is en op veel punten erg saai...
Het heeft de FF feel zeker wel, maar het verhaal is gewoonweg dun. Speelt wel leuk weg.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_59892655
ik was nu eens aan final fantasy 5 begonnen
hebben jullie dat spel ook zo snel uitgespeeld?
Hai
.....In.....Love.....Or..Not?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:37:23 #255
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_59892885
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef invisable het volgende:
Noem snel. Ik was er nog geen 20 uur mee bezig iig.
Das ist nou einmal zo...
pi_59893644
ik dacht al dat ik iets niet goed gedaan had XD
Hai
.....In.....Love.....Or..Not?
  zondag 13 juli 2008 @ 21:24:28 #257
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60083449
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:50 schreef xienix84 het volgende:

[..]

Ik mis hier Chrono Cross nog...

Vond VIII zelf ook fantastisch,.... menig maal uitgespeeld! Heb ook FFIII voor de DS gekocht,.... na 30 minuten uitgezet,.... kwam er niet in.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:26:16 #258
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60083490
quote:
In de laatste editie van het Japanse blad, Dengeki, heeft Testuya Nomura, personage designer voor de Final Fantasy series, sinds Final Fantasy VII bekend gemaakt, dat we binnenkort een grote aankondiging over Final Fantasy VII kunnen verwachten.

Dit had hij te zeggen:

"A big announce is preparing for Final Fantasy VII and It's not the schuduled FINAL FANTASY VII: Advent Children Complete! "
R,...remake?,.... Oh God laat dit waar zijn,...................
  zondag 13 juli 2008 @ 22:16:56 #259
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60084637
Die remake gaat er gewoon ooit komen.
Iedereen wil een remake van 7 en Square-Enix maakt van alles remakes maar niet van 7.
Zelfs Chrono Trigger gaat uitgebracht worden op de DS, voor degenen die het nog niet gelezen hedden.
  maandag 14 juli 2008 @ 08:11:35 #260
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60089487
Tuurlijk komt die remake er. De vraag is alleen wanneer en op welk platform. Ik heb wel weer zin in nieuwe footage van FFXIII en FFXIIIvs.
Das ist nou einmal zo...
  maandag 14 juli 2008 @ 18:13:24 #261
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_60102056
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef invisable het volgende:
Hangt er puur vanaf of je een stat whore bent of niet, een van mn playtroughs duurde ook maar 20 uur, maar in mijn laatste save heb ik het dubbele erop zitten, vanwege veel class changes en optionele dungeons die in de GBA versie zitten(en het proberen compleet te krijgen van de bard/dancer en blue mage spells).
  maandag 14 juli 2008 @ 21:47:10 #262
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60107193
[E3 2008] Final Fantasy XIII naar de Xbox 360

Nee he

Hoeveel mensen zijn er niet die alleen voor FFXIII een PS3 gaan kopen (zoals ik).
Nu kunnen die net zo goed die X doos kopen. Zware klap voor Sony, ik begrijp niet hoe ze dit kunnen laten gebeuren.
Of wil Square gewoon het publiek voor Final Fantasy vergroten?
  maandag 14 juli 2008 @ 21:57:22 #263
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_60107490
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Ixnay het volgende:

Precies,... hoop inkomsten,... maar ik speel FFXIII liever op een blu-ray disc dan op mijn 7 disc 360 versie
pi_60107628
Sony laat alle thirdpartytitels schieten, waaronder ook FF13. Erg jammer en ook gewoon slecht voor het bedrijf. En denk ik ook voor de game, omdat er nu met twee platforms rekening gehouden moet worden. Helaas, maar het is niet anders.
pi_60107644
Voor de 360 zal het zeker weten wel een disc swapper worden.

De PS3 houdt zo weinig exclusives over, enige waarvoor ik nu nog een PS3 zou kopen is Disgaea 3 en White Knight Story.

Eerst maar aan de 360 denk ik dan maar, de rpg's rollen daar nu stevig binnen.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:06:13 #266
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_60107715
quote:
Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Ixnay het volgende:

Nee he

Hoeveel mensen zijn er niet die alleen voor FFXIII een PS3 gaan kopen (zoals ik).
Nu kunnen die net zo goed die X doos kopen. Zware klap voor Sony, ik begrijp niet hoe ze dit kunnen laten gebeuren.

Ik bedoel SERIOUSLY SONY WTF :
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_60107836
Mijn post uit het PS3 topic:
quote:
Hoe je het ook wendt of keert, dit is een klap van jewelste voor Sony. Een serie die al ruim 10 jaar alleen op console van Sony was te bewonderen maakt nu zijn debuut op de Xbox.

Die mooie ''Cell'' en ''focus op één console'' uitspraken kunnen nu gewoon de prullenbak in. FF XIII was een van de games die de kracht van de PS3 naar boven zou halen. Maar dat zal dus niet het geval zijn omdat men nu rekening moet houden met een ander platform. Voor Xbox 360 fans is dit gewoon fantastisch nieuws.
  maandag 14 juli 2008 @ 22:19:20 #268
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60108060
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Mijn post uit het PS3 topic:
[..]

Een waarheid waar niet aan te tornen valt volgens mij. Ik ben serieus gewoon een beetje aangeslagen hierdoor. Het scheelt wel een extra console kopen, maar dit had ik gewoonweg echt niet aan zien komen. RIP Sony...

Het selling point voor de Playstation was het immense aanbod aan JRPG's voor mij, maar nu ben ik eigenlijk beter af met de Xbox360 (die ik eigenlijk gekocht had voor Lost Oddysey en Blue Dragon).
Das ist nou einmal zo...
  maandag 14 juli 2008 @ 22:45:35 #269
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60108734
Ach ja, al die Sony fanboys zitten nu wel om het hardst te janken en allerlei verwensingen naar Square te gooien in de trant van "verraders", maar vergeten daarbij dat dit ruim 10 jaar geleden Nintendo ook al eens overkwam, maar dan erger.

Ze mogen blij zijn dat Final Fantasy nog zo lang exclusief op de Playstation is gebleven na de CD-generatie, technologisch gezien was er geen enkele reden voor, de PS2 was toch echt de zwakste van de drie en het opslagcapaciteit-argument ging ook niet meer op.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  maandag 14 juli 2008 @ 23:10:36 #270
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_60109475
Ik denk dat het in Europa wel meevalt met de FF hype. Maar in de US en al zeker in Japan zou FFXIII het spel zijn waarvoor je een PS3 koopt.
In Japan was de Xbox nooit zo populair, omdat er weinig RPG's waren op de Xbox, maar dat is juist het punt waarop Sony altijd van Microsoft won, dat geven ze nu dus weg.
quote:
Op maandag 14 juli 2008 22:45 schreef Kriegel het volgende:
Ach ja, al die Sony fanboys zitten nu wel om het hardst te janken en allerlei verwensingen naar Square te gooien in de trant van "verraders", maar vergeten daarbij dat dit ruim 10 jaar geleden Nintendo ook al eens overkwam, maar dan erger.
FF7 zou op de N64 uitkomen, die hadden niet de mogelijkheid om het spel uit te brengen omdat het niet op een N64 spelcasette paste. De PS1 had de mogelijkheid om met meerdere discs te werken en om met memorycards door te spelen op een volgende disc.
quote:
Ze mogen blij zijn dat Final Fantasy nog zo lang exclusief op de Playstation is gebleven na de CD-generatie, technologisch gezien was er geen enkele reden voor, de PS2 was toch echt de zwakste van de drie en het opslagcapaciteit-argument ging ook niet meer op.
Ligt er aan wat je de zwakste noemt. Als je naar de verkoopcijfers kijkt zou ik dat in ieder geval niet zeggen. Verder wordt de console nog steeds goed verkocht, net als de games en komen er zelfs nog steeds nieuwe releases voor uit. Dat is bij de Gamecube en de (eerste) Xbox al lang niet meer het geval.

Anyway, ik ga FFXIII spelen op Blu Ray kwaliteit op de PS3. En hopelijk heeft die PS3 dan ondertussen backward compatibility die werkt.
  maandag 14 juli 2008 @ 23:35:20 #271
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60110197
quote:
Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef Ixnay het volgende:

FF7 zou op de N64 uitkomen, die hadden niet de mogelijkheid om het spel uit te brengen omdat het niet op een N64 spelcasette paste. De PS1 had de mogelijkheid om met meerdere discs te werken en om met memorycards door te spelen op een volgende disc.

Doh, dat weet ik. Maar dan was het compleet kwijtraken even goed pijnlijker dan alleen exclusiviteit verliezen.
quote:
Ligt er aan wat je de zwakste noemt.
Dat zei ik toch, technologisch gezien. Square houdt van graphics, dus dat zou een redelijk argument moeten zijn, plus nogmaals dat bovenstaande verhaal dat wegviel, alle consoles hadden nu genoeg capaciteit.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60110206
  dinsdag 15 juli 2008 @ 01:34:55 #273
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_60112475
Consoles horen te verkopen op first party titels, niet op third partys en als ik dan ook hier en daar lees dat het systeem uit FF XII gebruikt gaat worden, wacht ik wel tot de console waarop de volgende dragon quest (of een stel vergelijkbare RPGs) op verschijnt, mocht dat al gebeuren. Bij dit soort titels is het alleen maar meer winstgevend als je ze op meerdere platforms uitbrengt en persoonlijk zou het mij niet boeien op welk platform, als het maar een goed inleefbare verhaallijn heeft dat mij van begin tot einde kan boeien, het evt FFXII achtige gambit systeem neem ik dan maar op de koop toe mee.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:38:46 #274
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_60114638
Wat me nu ineens opvalt is dat mensen behoorlijk negatief zijn over FFXII terwijl het aanvankelijk zo opgehemeld werd.
Das ist nou einmal zo...
pi_60115624
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:38 schreef Twarres het volgende:
Wat me nu ineens opvalt is dat mensen behoorlijk negatief zijn over FFXII terwijl het aanvankelijk zo opgehemeld werd.
Niet negatief, maar er schuilt een groot gevaar, omdat ze nu rekening moeten houden met kleinere opslagcapaciteit en andere hardware. Het kan zijn dat hierdoor de PS3 versie minder goed gaat uitpakken dan aanvankelijk de bedoeling was. Ook is het nu zo dat Square Enix niet alleen maar voor PS3 hoeft te coderen en daarmee rekening moet houden met Xbox, dit zal waarschijnlijk niet ten goede komen van de PS3 versie Als Bill Gates exclusives blijft opkopen zal er nooit het maximale uit de PS3 gehaald kunnen worden, en dat is gewoon kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')