Ik zou er speciaal voor op dansles gaanquote:Op zondag 6 april 2008 19:46 schreef Fannetje het volgende:
Wij doen ook geen openingsdans, vooral omdat we allebei voor geen meter kunnen (stijl)dansen.
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.quote:Op zondag 6 april 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou er speciaal voor op dansles gaan![]()
Tis helemaal niet moeilijk. Heb het van mn zus geleerd, en mn vriend heb ik het binnen 4 u geleerd
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:48 schreef Patries86 het volgende:
Zo terug van vakantie, en een week heerlijk niks gedaan!
Gisteren weer hard aan de slag geweest, onze kaarten waren klaar!
Moesten alleen een deel zelf in elkaar zetten, dus met zijn 4e 1.5 uur bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn. Vanmorgen alles samen in enveloppe gedaan en op de bus! De kaarten zijn de deur uit!!
Slabbers/schorten --> daar heb ik dus ook even serieus aan zitten denken. Ik zie het al helemaal voor me dat ik dus ga knoeien op mijn jurk of erik op zijn pak. Erik wilde al een slabber maken met mijn naam of iets anders gek
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.quote:Op zondag 6 april 2008 23:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt een openingdans als stijldans, die doen liever een schuivelnummer of helemaal niks.
Ik zou er niet voor op les gaan, zonde van het geld
Benieuwd wat iedereen van onze kaart vind, morgen en dinsdag zullen ze bij iedereen in de bus vallen
Was even wat werk het in elkaar zetten, maar ze zijn wel oke geworden![]()
Krijgen misschien nog korting op de kaarten...drukker heeft een fout gemaakt
Op de achterkant van een kaart staat in het klein de naam van de drukker of uitgever van de kaart. Dit staat bij ons echter op de voorkant, ondersteboven.. oftewel de kaart is verkeerd gedruk.
We hebben geluk dat het een glimkaart is en dat je als je de kaart schuin houdt niks kan lezen. Je moet echt goed kijken om het te zien, in eerste instantie ziet het eruit als een vlekje.. als je echt goed kijkt kun je het zien.
Morgen belt hij ons hoeveel de korting bedraagt, hij wilde ook opnieuw drukken. Maar aangezien wij kaarten naar het buitenland moeten sturen, konden we hier niet op wachten.
quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Okayquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd moeilijk... moet je nu gaan nabellen of niet? Ik zou het -denk ik- wel doen. Het begint toch wat kort dag te worden. Gewoon zorgen dat je zekerheid hebt!![]()
Zo dachten wij een week of twee geleden een fotograaf gevonden te hebben... kregen keurig een mail van hem met "ik bel u morgen terug". Sindsdien niets... helemaal stil... al 2 keer hem gemaild, denk wel 10 keer gebeld, voicemail ingesproken... niets...Dus maar weer verder aan het kijken naar een fotograaf. Zo balen als je denkt iets af te kunnen strepen van je lijstje.
![]()
Yoni, An, ik neem nog contact met jullie op...Moeten weer even alles herzien.
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echtquote:Op maandag 7 april 2008 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonde van het geld is het IMHO niet. Je kan het en gebruiken voor je dans, en je danst toch afgezien van je bruiloft (de mensen die dus wel willen dansen) ook wel? Wij althans wel.
Ik heb van die dagen dat ik heel de kamer doorgaen op feesten ist ook altijd leuk.
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...quote:Op maandag 7 april 2008 16:49 schreef draculettetje het volgende:
als je van dansen houdt is het idd een geen weggegooid geld! en nog leuk omsamen te doen ook denk ik!
Ja, morgen even bellen.quote:Op maandag 7 april 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
en elke korting is toch mooi meegenomen? Zeker als het een " foutje" is waar je mee kan leven!
Wij stijldansen best veulquote:Op maandag 7 april 2008 18:01 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja je danst vaker dan alleen op je bruiloft, maar stijldansen niet echt
Erik wilde wel op les, maar achteraf toch ook niet. Hij wil liever onze opening een slow schuivelnummer doenCursus hier was vrij duur en duurde best wel veel weken en die hebben we niet
Al diverse reacties gehad op onze kaart, zo leuk
Niet gedacht dat ze al bij zoveel in de bus zouden liggen. Onze postzegel was ook een succes, we hadden een foto van onze hond erin verwerkt
10 weken?quote:Op maandag 7 april 2008 18:04 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Bij ons kunnen we trouwens niet eens meer dansen... duurt 10 weken ofzo de bruidsdanslessen en dat hebben we niet meer. Dacht een cursus van 4 weken ofzo en je bent klaar...
Daarom eigenlijk ook besloten om niet te stijldansen als opening, en de cursus was hier ook wel vrij duur
Bij ons in de buurt??quote:Op maandag 7 april 2008 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 weken?wat een prut dansschool zal dat dan zijn
De basis is in 4u nonstop geleerd.
Pakweg dat je 3 a 4 dagen nodig hebt om het echt te kunnen. Er zijn toch ook snel cursussen ?
Edit ; Ik zit net ff te kijken ;
45 euro p.p heb je een snelcursus bruiloft dansen.
neequote:
300 per persoon voor 10 weken lesquote:Op maandag 7 april 2008 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeEmmen
En in Den Helder ist ook niet duur.
Hoe duur ist in godsnaam bij jullie dan wel niet?
moest je ook zo lachen om die man?quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:23 schreef Pure-Poison het volgende:
Vandaag bij de Notaris geweest,ook weer geregeld
nou ja keer 2 want het is per persoonquote:
We hadden een vrouw. Ze gaat het nu opstellen en dan kunnen we komen tekenen,vond het best moeilijk hoe je het nu wil enzo,ben blij dat het geregeld is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest je ook zo lachen om die man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |