Ik ben pas aan het begin, maar wat een humor zeg. Als ik een vrouw was, wist ik het wel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
ik vind 'm eigenlijk wel goed....Beetje aan de lange kant, maar hij heeft wel een (aantal) punt(en)...
Ik deel in elk geval al zijn frustraties, vooral dat vrouwenallemaal zo ontwikkeld en wereldwijs willen overkomen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je trekt er alleen geen leuke vrouwen mee, al is dat natuurlijk voor de persoon in kwestie minder belangrijk dan zijn frustraties uiten.
Je bedoelt van die vrouwen die der Fritz een brief stuurden toen ze hoorden dat hij in het gevang zit?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:53 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik ben pas aan het begin, maar wat een humor zeg. Als ik een vrouw was, wist ik het wel.Vooral over dat openminded zijn. Meestal houdt dat gewoon in dat ze van de meest adschuwelijke dingen zeggen dat ze het niet erg vinden.
Ja, en die van álles zeggen "Oh, daar heb ik geen problemen mee hoor." Dat noemen ze dan ruimdenkend.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je bedoelt van die vrouwen die der Fritz een brief stuurden toen ze hoorden dat hij in het gevang zit?
Daar zou ik voor uitkijken hoor!
Given by a friendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:05 schreef girllover het volgende:
Moet je dit nou toch zien:
Iedere dag is bijzonder en het leven heeft ze ongelooflijk veel te bieden! Zonnestralen of regendruppels, alles heeft zijn charme. Je moet het alleen inzien en van kunnen genieten. Ik voel mij een bevoorrecht mens met goede lieve vrienden om mij heen en over de wereld, leuke internationale baan, vele mooie reizen die ik heb mogen maken [mogen maken? / girllover], boeken, muziek, architectuur, kunst en al het andere die duizenden jaren van de wereldbeschaving heeft voortgebracht. Ik geniet ook elke dag van Amsterdam waar ik woon.
Enige kerneigenschappen van mij: positief ingesteld, relativeringsvermogen gecombineerd met goed gevoel voor humor, zelfbewust, onafhankelijk, intelligent, integer, intuïtief, gevoelig, gedreven, sterk, eigenwijs, evenwichtig, oprecht, veelzijdig, mondain, charmant, stijlvol, gedistingeerd, onverbeterlijke hedonist, gevoel voor schoonheid.
Gelijkwaardigheid in een relatie is voor mij belangrijk, op verschillende gebieden: intellectueel, verbaal, qua niveau van levenservaring. Ik zoek gelijkgestemdheid. Andere eigenschappen die ik in mijn partner graag zie zijn integriteit, gedrevenheid, wilskracht, zelfkennis, relativeringsvermogen, gevoel voor humor en interesse in de wereld om ons heen.
DESCRIPTION GIVEN BY A FRIEND [Huh? / girllover]
Being different is what she loves, as an individual who stands out in her own right and in her own professional work field [professional work field, is dat niet dubbelop? / girllover]. She may love work more than you and will want to talk about it. Be patient on this, she may have something to say that is worth listening to.
If you want to know her, take times and be patient because she is selective about people she mingles with. She's open minded [Dát lees je niet vaak in relatieprofielen! / girllover], but yet she is not letting people get to close to her easily. She likes sweet words and compliments, but not too much.
She smiles with anyone, but inside she thinks she is borne to be a leader. She likes to be in control because it is in her natural instinct. She is a graceful woman, and she has a magnetic charisma, so expect tough competition. Sometimes though, she can be over demanding and you will have to be patient again...
She is a very proud person, so do not do anything to challenge her confidence. She can be mad and act like a hurricane, and later can be like an innocent kitten. She can also be isolatory and sulky.
She will have many guys run after her. But she will not accept them willingly, especially if they lay down at her feet. She is passionate, generous and sharing. But do not just take from her, she needs you to give as well.
Despite all this, she has a vulnerability, sometimes lacking in confidence, denies herself things she needs, especially because of her choosey nature. She wants attention, but pushes it away. This dichotomy is her greatest enemy.
[Oh, dat wordt toch wel ingewikkeld. / girllover]
Sturoloog = chauffeurquote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
Hmmm, dat internetdaten is helemaal niet slecht trouwens! Ik kreeg net een berichtje van een goodlooking sturoloog. WTF is een sturoloog?
Vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 8 juni 2008 13:35 schreef MLI het volgende:
Hmmm, dat internetdaten is helemaal niet slecht trouwens! Ik kreeg net een berichtje van een goodlooking sturoloog. WTF is een sturoloog?
Hehehehe, ja, ik ga een mailtje sturen dat mijn echte naam Samantha is.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:53 schreef Perrin het volgende:
Zie je je naam al in gedachten op een kentekenplaat romantisch achter zijn voorruit staan?
ow ja Ricardo76 dat zijn van die namen.... en vaak ook te verwachten reactie... dat ik denk: waarom reageer je eigenlijk op mijn profiel? Vaak blijkt dan dat ze alleen m'n foto's hebben bekeken...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:10 schreef MLI het volgende:
Dank je.
Krijg net een berichtje van een zekere ricardo76: wat is er mis met Frans Bouwer? Kultuurbarbaar!_!
Ik dacht ook van laat ik je eens een berichtje sturen, en je bent best wel een lekker dingquote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef MLI het volgende:
Hehehehe, binnen een half uur toch al 10!!!! berichtjes!
da's de eerste dagen altijd zo... (ik had m'n profiel nog niet eens geschreven of foto geplaatst en ik had er al 32 op Lexaquote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef MLI het volgende:
Hehehehe, binnen een half uur toch al 10!!!! berichtjes!
quote:Geen idee wat ik hier zoek.....
Ik zoek een leuke meid om leuke dingen mee te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |