Doe niet zo naief zegquote:Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ze beter hun bestuur kunnen haten dan Ajax. Want volgens mij beslist het bestuur van Groningen nog altijd of een speler verkocht wordt of niet.
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.quote:
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 opquote:
Als je Woensdag in Eindhoven weet te winnen is alles nog mogenlijk inderdaad, als je niet wint is het praktisch beslist.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En nu we er kampioen kunnen worden helemaal!
Deze dus:quote:Op maandag 17 maart 2008 09:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 op
Laten we nou niet doen alsof Groningen de transfers van Suarez en Silva makkelijker heeft gemaakt. Nijland is een koppig mannetje, en die is minstens zo dwars als alle hoge heren van Twente en Heerenveen bij elkaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.
Uitgezonderd 1, gingen die spelers gingen dan ook niet staken he.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.
maar kun je dat Ajax verwijten?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uitgezonderd 1, gingen die spelers gingen dan ook niet staken he.
Alles kan dit jaar weerquote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef BoNi het volgende:
Ajax wint tegen PSV, Twente, Heerenveen en Groningen, maar laat het kampioenschap liggen tegen de Graafschap en Heracles......
Zou typisch Ajax zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef BoNi het volgende:
Ajax wint tegen PSV, Twente, Heerenveen en Groningen, maar laat het kampioenschap liggen tegen de Graafschap en Heracles......
het wordt gewoon nog heel lastig. Denk niet dat als we woensdag winnen nog kampioen zullen worden.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik voel gewoon dat we woensdag tegen PSV de beste wedstrijd van het jaar gaan spelen, we pakken ze!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |