Uitgezonderd 1, gingen die spelers gingen dan ook niet staken he.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.
maar kun je dat Ajax verwijten?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Uitgezonderd 1, gingen die spelers gingen dan ook niet staken he.
Alles kan dit jaar weerquote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef BoNi het volgende:
Ajax wint tegen PSV, Twente, Heerenveen en Groningen, maar laat het kampioenschap liggen tegen de Graafschap en Heracles......
Zou typisch Ajax zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 09:52 schreef BoNi het volgende:
Ajax wint tegen PSV, Twente, Heerenveen en Groningen, maar laat het kampioenschap liggen tegen de Graafschap en Heracles......
het wordt gewoon nog heel lastig. Denk niet dat als we woensdag winnen nog kampioen zullen worden.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik voel gewoon dat we woensdag tegen PSV de beste wedstrijd van het jaar gaan spelen, we pakken ze!!
zekers.. die hadden kunnen melden dat ze met dergelijke spelers niet in zee willen. Zoals ten tijde van Defour, maar bij bv Suarez werd het vuurtje alleen maar extra opgestookt.quote:
Oh gut gut ga huilen.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
zekers.. die hadden kunnen melden dat ze met dergelijke spelers niet in zee willen. Zoals ten tijde van Defour, maar bij bv Suarez werd het vuurtje alleen maar extra opgestookt.
Ik hoor het wel weer als Suarez besluit niet te gaan trainen omdat er een buitenlandse "top"club op de stoep staat.quote:
Ach jongen toch..quote:Op maandag 17 maart 2008 10:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
zekers.. die hadden kunnen melden dat ze met dergelijke spelers niet in zee willen. Zoals ten tijde van Defour, maar bij bv Suarez werd het vuurtje alleen maar extra opgestookt.
Kan me allemaal geen bal schelen eigenlijk hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 10:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoor het wel weer als Suarez besluit niet te gaan trainen omdat er een buitenlandse "top"club op de stoep staat.
Tegen de subtoppers doet Ajax het altijd wel goed hoor daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:40 schreef Sybesma het volgende:
Als Ajax de komende wedstrijden zo speelt als tegen Willem II dan is het de komende 3 wedstrijden 0 punten voor Ajax. (Eindig je nog onder feyenoord ook)
Eén slechte wedstrijd en het is meteen gedaan met hem? Juist tegen PSV verwacht ik véél van hem!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:56 schreef toma het volgende:
ik hoop dat Siem optijd fit is. Want Perez hoeven we het niet meer te verwachten, shit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |