Groningen of Twente is wel even wat anders dan RKC.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:48 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk wint Ajax dit jaar wel eens van de kleine clubs in de slotfase ipv die 2-2 tegen RKC
quote:Ajax maakt winst van ¤ 21 miljoen
Ajax heeft over de eerste zes maanden van het boekjaar 2007/2008 een netto winst van maar liefst ¤ 21,0 miljoen geboekt, zo blijkt uit de halfjaarcijfers die vanmorgen bekend zijn gemaakt. Het operationele resultaat echter bedraagt ¤ 2,9 miljoen negatief.
Als beursgenoteerd bedrijf is Ajax NV verplicht ieder half jaar inzicht te geven in haar cijfers. Daaruit blijkt dat -- niet verrassend gezien het vertrek van Sneijder en Babel en ondanks de afschrijvingen op vergoedingssommen (¤ 7,3 miljoen) - het resultaat van de vergoedingssommen niet minder dan ¤ 37,5 miljoen is. Hiermee komt het saldo vergoedingssommen dus op ¤ 30,2 miljoen.
Zonder Champions League en dankzij een kort Europees avontuur is de netto-omzet met 6,7% gedaald naar ¤ 31,6 miljoen. De totale bedrijfskosten zijn ¤ 34,5 miljoen en Ajax Cape Town heeft een positief netto-resultaat van ¤ 0,4 miljoen geboekt.
Al met al bedraagt de belastinglast op het positieve resultaat ¤ 7,1 miljoen en is het groepsvermogen ¤ 78,9 miljoen. Dit komt neer op 65,2% van het balanstotaal.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2007 tot en met 31 december 2007 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2006 tot en met 31 december 2006.
Ik quote 'm nog maar even. Gewoon omdat ik het er mee eens ben.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:28 schreef S-Two het volgende:
Als ik kijk naar het programma - met nog uitwedstrijden tegen PSV, Heerenveen, Groningen en Twente - geef ik ons weinig kans om alsnog kampioen te worden, maar de druk op PSV neemt nu in ieder geval toe, en als we woensdag kunnen winnen kan het nog een heel mooi einde van de competitie worden.
Nu kirjgt Vermeer tenminste speel minuten.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:24 schreef denthemen het volgende:
Aerts kuit gebroken
Ik zit misschien ergers in het Philips stadion maar niet in het uitvak.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe zou dat groter moeten worden?![]()
Jasza
Silenus
Montana
CSI
Noshiba
Kevin
Dentheman
Die zijn het toch?
Ja ok, het was wel heel erg tammetjes weer, totaal geen bezieling, geen inzet. Maar goed, dat krijg je met PSV voor de deur, helaas.... Laten we maar hopen dat het dan ook helpt.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een duffe ellende gisteren, gelukkig had ik een verschrikkelijke kater.
quote:Perez: "Alles kan nog gebeuren"
16 maart 2008
"We wisten meteen wat er aan de hand was", zei Ajacied Urby Emanuelson over het gejuich dat zondag na Ajax - Willem II plots opsteeg vanaf de tribunes. "Goed voor ons dat PSV punten heeft verspeeld en leuk voor de competitie."
Terwijl Ajax met 4-1 won van Willem II, bleef PSV bij Roda JC op 1-1 steken. Het nieuws kwam meteen door in Amsterdam. "Het verschil is nu nog maar vier punten", was Kenneth Perez blij. "Alles kan nog gebeuren."
De Deen keerde in de winterstop terug bij Ajax, na een kort uitstapje naar de Eindhovenaren. "Heel voetbalminnend Nederland kijkt uit naar deze wedstrijd. Vorig jaar was de ontknoping al krankzinnig. Hopelijk kan zoiets nu nog een keer gebeuren. Woensdag wordt de wedstrijd van het jaar."
"Het wordt een schaakspel", verwacht Emanuelson. "Als het in de 80e minuut straks 0-0 staat, moet je dan een verdediger opofferen voor een aanvaller?
1312=ACAB.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:17 schreef denthemen het volgende:
Vanwaar dat spandoek bij het begin van de 2e helft op 410? Iets met 12 of zo
Toch geen gate 12?
ik vind dat ze beter hun bestuur kunnen haten dan Ajax. Want volgens mij beslist het bestuur van Groningen nog altijd of een speler verkocht wordt of niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En over die haat van Groningen richting ons: Groningen heeft ons nog nooit gemogen. Dat is door de transfers van Suarez, Silva en in mindere mate Lindgren alleen maar erger geworden natuurlijk. Ach, voor de Ajacieden is het niets nieuws dat er vijandig op ze gereageerd wordt. Dat gebeurd bijna overal. Daar zullen de spelers geen seconde van wakker liggen.
En nu we er kampioen kunnen worden helemaal!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:11 schreef Cruoninga het volgende:
Groningen - Ajax is al jaren een risicowedstrijd.
Doe niet zo naief zegquote:Op maandag 17 maart 2008 09:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ze beter hun bestuur kunnen haten dan Ajax. Want volgens mij beslist het bestuur van Groningen nog altijd of een speler verkocht wordt of niet.
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.quote:
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 opquote:
Als je Woensdag in Eindhoven weet te winnen is alles nog mogenlijk inderdaad, als je niet wint is het praktisch beslist.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En nu we er kampioen kunnen worden helemaal!
Deze dus:quote:Op maandag 17 maart 2008 09:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja die wist ik wel, maar dit was een doek dat over een paar hoofden heen ging, er stond alleen 12 op
Laten we nou niet doen alsof Groningen de transfers van Suarez en Silva makkelijker heeft gemaakt. Nijland is een koppig mannetje, en die is minstens zo dwars als alle hoge heren van Twente en Heerenveen bij elkaar.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:33 schreef toma het volgende:
[..]
dat is toch zo. Als ze net zo'n bestuur hebben als Heerenveen of Twente zou het publiek niet zo morren, die laten hun spelers niet makkelijk gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |