quote:Op zondag 16 maart 2008 22:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kijk is naar boven joh Tilburgse Kingsider
Dat is wel fokkopquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef toma het volgende:
[..]
ruilen? ik heb over 2 weken tentamens en moet binnen 4 weken 3 projecten opleveren
Ze hebben van die tan2 lijpe shirtjes swaquote:Op zondag 16 maart 2008 22:49 schreef Jasza het volgende:
Haha het groningen bestuur is bang voor rellen met Ajax ofzo hoorde ik dat nou?
En ze hebben hooivoorkenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze hebben van die tan2 lijpe shirtjes swa
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:49 schreef Jasza het volgende:
Haha het groningen bestuur is bang voor rellen met Ajax ofzo hoorde ik dat nou?
Hmmm, ik denk iets met leegkopen ofzoquote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Groningen is nu ineens anti-Ajax ofzo. geen idee waarom maar goed.
gek hequote:Op zondag 16 maart 2008 23:02 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Groningen is nu ineens anti-Ajax ofzo. geen idee waarom maar goed.
Precies dat heb ik zelfsquote:Op zondag 16 maart 2008 23:09 schreef denthemen het volgende:
En dan heb je ook een hekel aan de club en de stad
Dat je een hekel hebt aan Van Geel, oke.. dat snap ik dan wel
Hopelijk wint Ajax dit jaar wel eens van de kleine clubs in de slotfase ipv die 2-2 tegen RKCquote:Op zondag 16 maart 2008 23:24 schreef devv05 het volgende:
Ik geloof niet in het kampioenschap gezien het programma, maar het wordt wel spannend als we woensdag winnen.
met zn keppeltjequote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij zou het Praag best weer voorzitter willen worden.
Laat maar komen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Wooldoor het volgende:
Volgens mij zou het Praag best weer voorzitter willen worden.
ach, dr zijn zoveel van die vergaderingen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Laat maar komen hoor![]()
Hij heeft veel verstand van Ajax en voetbal algemeen.
Overigens is er dinsdag weer een leden vergadering hoe het verder moet zeiden ze net bij Studio Voetbal.
Dit is de eerste na het vertrek van nummer 14, Praag zei dat ze gingen overleggen wat er nu gaat gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:54 schreef toma het volgende:
[..]
ach, dr zijn zoveel van die vergaderingen.
Hoe zou dat groter moeten worden?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
is het lijstje al groter geworden van FOK! Joden die woensdag gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |