Natuurlijk, ik steun mijn club altijd, in tegenstelling tot jouquote:Op zondag 16 maart 2008 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
ga je er heen woensdag dennis ?
Lindgren.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:47 schreef MaxC het volgende:
Urby speelde weer lekker
Wie gaan we woensdag op Affelay zetten? Die gast speelde zo enorm goed vandaag, ik denk dat Davids tekort schiet
Flikker een end heen pervertquote:
quote:
http://www.ultrasuid.nlquote:Op zondag 16 maart 2008 21:23 schreef 2Drix het volgende:
Staat er ergens een samenvatting online?
quote:Emanuelson wil bij Ajax blijven
Geschreven op zondag, 16 maart om 20:59
Urby Emanuelson is van plan ook komend seizoen in het shirt van Ajax te voetballen. De 21-jarige linksback kent in dienst van de Amsterdammers niet een van zijn beste jaargangen en heeft daardoor ook geen intenties zijn huidige werkgever te verlaten.
“Ik heb een moeizaam seizoen”, vertelt de tienvoudig international aan Sportweek. “Pas de laatste weken gaat het iets beter. Deze zomer is niet het moment om de stap te maken. Volgend seizoen speel ik ook bij Ajax. Mijn contract loopt tot 2011, ik heb alle tijd.”
Aan het einde van 2007 toonde Tottenham Hotspur nog nadrukkelijk belangstelling voor de Ajacied. Zaakwaarnemer Brian Berkleef meldde toen dat Emanuelson, die eerder ook op de sympathie van AS Roma kon rekenen, wel oren naar een Londens avontuur zou hebben. Ajax hield de transfer uiteindelijk tegen.
Scroll eens omhoog naar post 75quote:
Kijk je uit dat je niet geraped word door gangster hoochies daarquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Jammer dat ik de spannende slotfase moet missen ben op vakantie in Rio de Janeiro morgen. Veel plezier nog en hopelijk komt Ajax er boven op.
WHAHAH geen zorgenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet geraped word door gangster hoochies daar
ruilen? ik heb over 2 weken tentamens en moet binnen 4 weken 3 projecten opleverenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Jammer dat ik de spannende slotfase moet missen ben op vakantie in Rio de Janeiro morgen. Veel plezier nog en hopelijk komt Ajax er boven op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |