[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 01 November 1999).]
ze vergeten dat er 2 bewoners bij komen
en dat dit een makkie is
[Dit bericht is gewijzigd door dop (Datum 01 November 1999).]
quote:
op 11-01-1999 om 11:19 AM schreef Chafre het volgende:
ehh BMW gerestaureerd
Chafre, je had ook gewoon de Edit/Delete knop rechtsboven je bericht kunnen gebruiken om je fout te verbeteren.
dit is geen critiek alleen een tip voor een eventuele volgende keer.
Er zijn er drie actief nu ;-), dat is Karin, Bart en Maurice.
OOh gatsie hij gaat teveel met Ruud om..het lijkt wel of hij zich wil bewijzen of zich op wil trekken aan Ruud. Tipje voor Willem: NIET DOEN!!!!
Het logo borduren.
Zo verliezen ze zeker kijkcijfers..hoe interessant kan het zijn om te kijken naar 5 (of 7) man die zitten te borduren..
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 01 November 1999).]
Maar afijn, het kan voor de mannen nooit geen kwaad om te leren borduren en zo wordt Karin wel weer in een bijzonder goed daglicht gesteld bij de bewoners (hun lerares!) en bij de kijkers. Dat is toch ook mooi meegenomen. Kortom: Karin blijft er nog wel een tijdje in!
quote:
op 11-01-1999 om 12:52 PM schreef tanjalies het volgende:
Borduren is nou ook niet direct mijn hobby. Maar binnen de kijkersdoelgroep is er denk ik, een verrassende grote groep aan beiende en bordurende vrouwen te vinden die dit WEL een leuke opdracht vinden. Wat vind de gemiddelde kijker er van, dat is toch waar het om gaat.
Dat wilde ik net zeggen. V is bezig verschillende doelgroepen te bereiken. De volgende opdracht zal zijn een liedje in een vreemde taal leren (voor de allochtone kijkers) enz. Eigenlijk wel slim (bewust of per ongeluk?).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |