abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 november 1999 @ 02:08:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_211980
Ik denk dat deze keer een eigen domino-dday nagebouwd moet worden met 2.5 miljoen gesponsorde domino-stenen...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_211981
Ik denk dat de weekopdracht voor deze keer, 'slik de nieuwe bewoners en vergeef ons het geklooi' zal zijn. Komen ze met iets stoms, loopt Karin doodleuk het huis uit. Maurice mee natuurlijk. Dan denkt Bart 'Sabine weer zien tegen onder het oog van dit zooitje blijven', Bart ook terug naar zijn vriendjes en ellende met Sabien. Willem legt Ruud eerst nog even uit waarom ze allemaal weg gaan, keert vervolgens naar zijn Sinterneedy kinderen terug en Ruud zit met twee nieuwe dames in het huis. Ik hoop dat ie de nieuwe dames ook gewoon alleen in dat huis achterlaat en rustig terug gaat naar zijn dochter en vriendin.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 01 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 1 november 1999 @ 11:00:00 #3
545 dop
:copyright: dop
pi_211982
ze moeten het big B logo borduren
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211983
Iedereen moet evenveel tijd besteden aan het borduren aan het logo van Big-Brother, ze hoeven zelf niet de tijd bij te houden, Karin zegt dat het heel veel tijd zal kosten. Ruud: drie kerels en we moeten borduren.....
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_211984

Jezus.....borduren ????
Het niveau-gehalte van de week-opdrachten
wordt ook met de week minder.....
Is er nou niemand binnen V. die er even langer over kan nadenen, dan de nu gebruikelijke 5 minuten ???
Tiet voar'n pafke..

pi_211985
oeps, vier kerels.... Karin legt uit hoe 't gaat: het is niet moeilijk maar veel.
Ze zetten waarschijnlijk 50% van het weekbudget in.
Karin gaat vragen of ze hulp mag bieden.
Ruud: het is helemaal niks voor mij.
Willem: het is 'gezellig'.

maandag 1 november 1999 @ 11:09:00 #7
545 dop
pi_211986
met eneige twijfel word 50% ingezet

ze vergeten dat er 2 bewoners bij komen
en dat dit een makkie is

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
pi_211987
Ruud: "Een vrouw kan toch veel makkelijker borduren dan wij." Ja hoor Ruud, dat zit in onze genen! Ik gebruik hem niet snel maar nu moest ik toch echt even
pi_211988
Vrouwen hebben wel het voordeel van vaak wat tengere vingers te hebben dan heren.
  maandag 1 november 1999 @ 11:17:00 #10
1400 Chafre
who am i...
pi_211989
Karin is in de dagboekkamer en ze hadden liever:
- voor 1000 personen salade gemaakt
- 100 personen gemasseerd
- een oude BWM gerestaureed
- een nieuw dak op een vw cabriolet gezet

maandag 1 november 1999 @ 11:19:00 #11
1400 Chafre
who am i...
pi_211990
ehh BMW gerestaureerd

maandag 1 november 1999 @ 11:21:00 #12
1400 Chafre
who am i...
pi_211991
Karin mag met alles helpen maar de bordurende persoon moet doorgaan.
Ze heeft 50% ingezet.
Karin maakt het begin.
De nieuwe bewoners komen 'heel spoedig' (dames) en mogen meedoen.

maandag 1 november 1999 @ 11:21:00 #13
545 dop
pi_211992

[Dit bericht is gewijzigd door dop (Datum 01 November 1999).]

pi_211993
En bovenstaand plaatje is vanwege...?
pi_211994
quote:
op 11-01-1999 om 11:19 AM schreef Chafre het volgende:
ehh BMW gerestaureerd

Chafre, je had ook gewoon de Edit/Delete knop rechtsboven je bericht kunnen gebruiken om je fout te verbeteren.

dit is geen critiek alleen een tip voor een eventuele volgende keer.

pi_211995
Bart en Karin komen net de dagboekkamer uit , ze hebben gepraat over de opdracht. Borduren moeten ze en Ruud moet dus niet zeuren maar aan de slag, kan niet altijd feest zijn voor hem, ik ga hem ook even gebruiken het tekentje dat ik niet vaak gebruik.., ik zie er momenteel maar eentje actief aan het werk en dat is Maurice, die tekent het BB Logo uit.

Er zijn er drie actief nu ;-), dat is Karin, Bart en Maurice.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_211996
Citaat Willem : "Borduren kunnen de nieuwe chick's wel doen" ?????...

OOh gatsie hij gaat teveel met Ruud om..het lijkt wel of hij zich wil bewijzen of zich op wil trekken aan Ruud. Tipje voor Willem: NIET DOEN!!!!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_211997
Geeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Het logo borduren.

Zo verliezen ze zeker kijkcijfers..hoe interessant kan het zijn om te kijken naar 5 (of 7) man die zitten te borduren..

[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 01 November 1999).]

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_211998
Ik ben er nu ook van overtuigd: Veronica wil alle kijkers en bewoners wegpesten!!!
Je laat ze toch niet borduren? Kunnen ze nu werkelijk niet creatiever zijn bij veronica?? Haal dan tenminste die puzzel van 12.000 stukjes uit de kast of laat ze een vaag dansje ofzo instuderen. In ieder geval iets dat nog een beetje oogt. Zelfs ik begin nu een beetje af te haken....

Maar afijn, het kan voor de mannen nooit geen kwaad om te leren borduren en zo wordt Karin wel weer in een bijzonder goed daglicht gesteld bij de bewoners (hun lerares!) en bij de kijkers. Dat is toch ook mooi meegenomen. Kortom: Karin blijft er nog wel een tijdje in!

pi_211999
de volgende weekopdracht is alle schoenen van Hummie poetsen met je tong ,jongens ,jongens wat een opdrachten !!!
borduren is iets voor bejaarden kom op V verzin eens iets leuks
pi_212000
Borduren is nou ook niet direct mijn hobby. Maar binnen de kijkersdoelgroep is er denk ik, een verrassende grote groep aan beiende en bordurende vrouwen te vinden die dit WEL een leuke opdracht vinden. Wat vind de gemiddelde kijker er van, dat is toch waar het om gaat.
pi_212001
quote:
op 11-01-1999 om 12:52 PM schreef tanjalies het volgende:
Borduren is nou ook niet direct mijn hobby. Maar binnen de kijkersdoelgroep is er denk ik, een verrassende grote groep aan beiende en bordurende vrouwen te vinden die dit WEL een leuke opdracht vinden. Wat vind de gemiddelde kijker er van, dat is toch waar het om gaat.

Dat wilde ik net zeggen. V is bezig verschillende doelgroepen te bereiken. De volgende opdracht zal zijn een liedje in een vreemde taal leren (voor de allochtone kijkers) enz. Eigenlijk wel slim (bewust of per ongeluk?).

heb ik niet
pi_212002
Ik heb mij uit borduur bekende kringen laten vertellen dat het probleem van de weekopdracht niet zozeer het leren van, en het halen van de opdracht is, maar ongeoefende vingers vertonen al gauw blaren als je niet gewendt bent dit borduren regelmatig te doen. Is er, en ik vraag het met enige terughoudendheid, iemand onder ons die dit kan bevestigen.
pi_212003
of het wereldrecord punniken verbeteren
of minimaal 5 minuten op 1 been balanceren zonder steun
of een trui breien voor iedere regiseur
verzin 984 verschillende manieren om een servet te vouwen
nog iemand suffe ideeen??? Ik ben er van overtuigd dat het nog erger kan, weet alleen nog niet hoe!!

pi_212004
Is er iemand die mij kan vertellen wat Maurice toch de hele tijd aan het doen is op het stuk papier wat hij voor zich heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')