Prima actie IMHO.quote:Een groep van ongeveer 25 demonstrerende dierenactivisten, die zaterdagmiddag actie voerden bij circus Renz Berlin op het Beukemaplein in Hoogeveen, zijn slaags geraakt met de circusartiesten. Hierbij werden onder andere waterpistolen gevuld met olifantenurine ingezet.
Demonstrante deelden flyers met de tekst 'alle dieren de tent uit' uit aan het toestromende publiek. De circusartiesten waren het uiteindelijk helemaal zat en zochten de confrontatie met de demonstranten. De directeur met de hoge hoed en de clown in zijn pak, versterkt met een aantal medewerkers en een hond, gingen de groep te lijf. Een aantal activisten werden vol geraakt door de olifantenpis en werden zeiknat. De twee groepen raakten slaags en de politie werd gewaarschuwd. Deze zou drie waterpistolen in beslag hebben genomen. Voor zover bekend zijn er geen arrestaties verricht.
De demonstratie mocht op afstand doorgaan. Wel bleef het nog enige tijd onrustig op het plein.
Bron: Olifantenpis maakt dierenactivisten zeiknat
Doe eens klikken Volkert.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:04 schreef TechXP het volgende:
Ik was er niet bij, want het was niet een actie van mijn organisatie
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef JohnDope het volgende:
Wat overigens ook wel laf is, is dat die gewelddadige dierenactivisten geen acties durven te ondernemen tegen islamitische slagers.
???quote:Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef JohnDope het volgende:
Doe eens klikken Volkert.
Nee je moet wel consequent zijn natuurlijk. Er zijn namelijk Hollandse slagers voor veel minder, keihard aangepakt door dierenactivisten.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:39 schreef TechXP het volgende:
[..]
???
Wat betreft die islamitische slagers... een dierenrechtenactivist is tegen al het slachten.. niet alleen tegen onverdoofd slachten oid.. dus je kan beter richten op al die dingen.
Verder staan veel moslims wel open voor plantaardig eten. Omdat dat zeker halal is.
Ik zie geen verschil tussen islamitische slager en andere slager. Zelfde voor slachthuizen.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:41 schreef JohnDope het volgende:
Nee je moet wel consequent zijn natuurlijk. Er zijn namelijk Hollandse slagers voor veel minder, keihard aangepakt door dierenactivisten.
Ik heb helemaal niks tegen een islamtische slacht. Integendeel zelfs.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:48 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik zie geen verschil tussen islamitische slager en andere slager. Zelfde voor slachthuizen.
In de slachthuizen waar jij je vlees vandaan haalt word waarschijnlijk halal geslacht.. kijk je daar consequent naar, want zo te horen heb je wat tegen islamitische slacht?
Nee, want je hebt het nu over dierenRECHTENactivisten. Die gaan niet over 'dierenwelzijn'. Wat boeit het mij nou of een dier iets 'beter' leven heeft. Voor het dier maakt het amper uit.quote:Op zondag 16 maart 2008 17:55 schreef JohnDope het volgende:
Maar die dierenactivisten voeren nooit (gewelddadige) acties tegen islamitische slagerijen, terwijl die toch het meest dieronvriendelijk zijn. En dat is gewoon zwaar hypocriet en laf van die dierenactivisten.
Als je gaat stigmatiseren heb ik sowieso geen zin om je bedienen van informatie. Verder meot je mijn bericht gewoon eens lezen.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:
Kom nou gewoon eens met een paar links waaruit blijkt dat islamitische slagerijen ook geterroriseerd worden door dierenactivisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |