abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2008 @ 16:44:30 #1
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_57415254
quote:
Een groep van ongeveer 25 demonstrerende dierenactivisten, die zaterdagmiddag actie voerden bij circus Renz Berlin op het Beukemaplein in Hoogeveen, zijn slaags geraakt met de circusartiesten. Hierbij werden onder andere waterpistolen gevuld met olifantenurine ingezet.

Demonstrante deelden flyers met de tekst 'alle dieren de tent uit' uit aan het toestromende publiek. De circusartiesten waren het uiteindelijk helemaal zat en zochten de confrontatie met de demonstranten. De directeur met de hoge hoed en de clown in zijn pak, versterkt met een aantal medewerkers en een hond, gingen de groep te lijf. Een aantal activisten werden vol geraakt door de olifantenpis en werden zeiknat. De twee groepen raakten slaags en de politie werd gewaarschuwd. Deze zou drie waterpistolen in beslag hebben genomen. Voor zover bekend zijn er geen arrestaties verricht.

De demonstratie mocht op afstand doorgaan. Wel bleef het nog enige tijd onrustig op het plein.

Bron: Olifantenpis maakt dierenactivisten zeiknat
Prima actie IMHO.
Drink ik.
pi_57415398

[ Bericht 37% gewijzigd door JohnDope op 16-03-2008 17:01:59 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 16 maart 2008 @ 17:04:36 #3
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57415633
Niets leuks aan. Wat er niet in het artikel staat is dat de activisten eerst met geweld van het parkeerterrein verdreven zijn en dat daarna medewerkers met die waterpistolen kwamen. Blijkbaar hadden ze dat al voorbereid.

Ik was er niet bij, want het was niet een actie van mijn organisatie, maar ik heb begrepen dat er nog wat beelden van zijn. Dus ben daar benieuwd naar.
pi_57415818
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:04 schreef TechXP het volgende:

Ik was er niet bij, want het was niet een actie van mijn organisatie
Doe eens klikken Volkert.
quote:
Op zondag 16 maart 2008 16:58 schreef JohnDope het volgende:
Wat overigens ook wel laf is, is dat die gewelddadige dierenactivisten geen acties durven te ondernemen tegen islamitische slagers.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 16 maart 2008 @ 17:16:58 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_57415879
Prima actie van circus Renz
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 16 maart 2008 @ 17:39:12 #6
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57416292
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:14 schreef JohnDope het volgende:
Doe eens klikken Volkert.
???

Wat betreft die islamitische slagers... een dierenrechtenactivist is tegen al het slachten.. niet alleen tegen onverdoofd slachten oid.. dus je kan beter richten op al die dingen.

Verder staan veel moslims wel open voor plantaardig eten. Omdat dat zeker halal is.
pi_57416334
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:39 schreef TechXP het volgende:

[..]

???

Wat betreft die islamitische slagers... een dierenrechtenactivist is tegen al het slachten.. niet alleen tegen onverdoofd slachten oid.. dus je kan beter richten op al die dingen.

Verder staan veel moslims wel open voor plantaardig eten. Omdat dat zeker halal is.
Nee je moet wel consequent zijn natuurlijk. Er zijn namelijk Hollandse slagers voor veel minder, keihard aangepakt door dierenactivisten.
  zondag 16 maart 2008 @ 17:46:58 #8
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_57416428
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 16 maart 2008 @ 17:48:07 #9
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57416444
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:41 schreef JohnDope het volgende:
Nee je moet wel consequent zijn natuurlijk. Er zijn namelijk Hollandse slagers voor veel minder, keihard aangepakt door dierenactivisten.
Ik zie geen verschil tussen islamitische slager en andere slager. Zelfde voor slachthuizen.
In de slachthuizen waar jij je vlees vandaan haalt word waarschijnlijk halal geslacht.. kijk je daar consequent naar, want zo te horen heb je wat tegen islamitische slacht?
pi_57416553
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:48 schreef TechXP het volgende:

[..]

Ik zie geen verschil tussen islamitische slager en andere slager. Zelfde voor slachthuizen.
In de slachthuizen waar jij je vlees vandaan haalt word waarschijnlijk halal geslacht.. kijk je daar consequent naar, want zo te horen heb je wat tegen islamitische slacht?
Ik heb helemaal niks tegen een islamtische slacht. Integendeel zelfs.

Maar die dierenactivisten voeren nooit (gewelddadige) acties tegen islamitische slagerijen, terwijl die toch het meest dieronvriendelijk zijn.
En dat is gewoon zwaar hypocriet en laf van die dierenactivisten.
  zondag 16 maart 2008 @ 18:58:42 #11
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57417699
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:55 schreef JohnDope het volgende:
Maar die dierenactivisten voeren nooit (gewelddadige) acties tegen islamitische slagerijen, terwijl die toch het meest dieronvriendelijk zijn. En dat is gewoon zwaar hypocriet en laf van die dierenactivisten.
Nee, want je hebt het nu over dierenRECHTENactivisten. Die gaan niet over 'dierenwelzijn'. Wat boeit het mij nou of een dier iets 'beter' leven heeft. Voor het dier maakt het amper uit.

De meesten die de straat op zijn zijn dierenrechtenactivisten. In Amsterdam staat een groep bij allerlei soorten slagers iig, ook biologische slagers, islamitische slagers enzo. Maakt ze niet uit. Steeds wat wisselen.

Voor mij heeft het ook geen nut om bij slagers te staan trouwens.. ik sta liever met een informatiestand op straat over het leed achter vlees, zuivel en eieren.. en met de campagne waarin ik meedoe hebben we fotoborden waarop ook van rituele slacht beelden zijn.
pi_57417804
Kom nou gewoon eens met een paar links waaruit blijkt dat islamitische slagerijen ook geterroriseerd worden door dierenactivisten.
  zondag 16 maart 2008 @ 19:35:43 #13
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_57418350
quote:
Op zondag 16 maart 2008 19:04 schreef JohnDope het volgende:
Kom nou gewoon eens met een paar links waaruit blijkt dat islamitische slagerijen ook geterroriseerd worden door dierenactivisten.
Als je gaat stigmatiseren heb ik sowieso geen zin om je bedienen van informatie. Verder meot je mijn bericht gewoon eens lezen.
  zondag 16 maart 2008 @ 19:36:01 #14
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57418357
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')