Verhuizen

iedere student doet het wel eens. Je zou dus denken dat de IBG berekend is op zulke veranderingen.
In 2005 verhuisde ik van huis A naar huis B. Onlangs verhuisde ik van huis B naar huis C. Beide keren netjes een wijziging doorgegeven aan de IBG. Die in 2005 kwam goed door, een maand later kreeg ik een bericht dat ik verhuisd was van huis A naar huis B en dat ook mijn post voortaan op adres B zou verschijnen. Go IBG
De tweede keer gaf ik dus vol goede moed weer mijn verhuizing (incl. post) door aan de IBG. Ik ontving weer een bevestiging. Ik was volgens de IBG verhuisd van huis B naar huis C, maar mijn post wilde ik graag nog ontvangen op adres B. Niet dus
Even kijken op de site van de IBG, want op het nieuwe adres is er geen IBG-punt in de buurt. Volgens IBG-online woon ik op adres C en ontvang ik post op adres C. Hm.
Dan maar bellen. Dat moet je sowieso NOOIT doen, de IBG bellen, maar de laatste keer was al weer 2 jaar geleden dus ik was dat even vergeten
Jongen van de IBG: "Ja mevrouw, uw adreswijziging is wel doorgegeven aan de administratie van de berichten, maar niet aan de financiele afdeling." Euh?

Dat was volgens de jongen op te lossen door gewoon nog een keer dezelfde wijziging op te sturen en een nieuw formulier kon ik alleen krijgen door mij voor te doen als allochtoon. Nou, ok dan maar.
Nieuw wijzigingsbericht:
Woonadres (huidig) adres A
Postadres (huidig) adres B
Postadres: per 13 februari adres C
Woonadres: per 15 februari adres C
Postadres: per 15 februari adres B
Woonadres: per 4 maart adres C
Postadres: per 4 maart ONBEKEND
Adres op brief: adres C
IBG online:
Woonadres: adres B
Postadres: adres A