abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:21:04 #76
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58376822
Tsja, hij is belangrijk voor Roda en overal worden momenteel absurde prijzen gevraagd. Waarom zou Roda dan niet 1 of 2 mil boven een normale prijs gaan zitten?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_58376938
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Meeuwis is ongeveer een Lindgren. Dus 2-3 miljoen is goed zat.
Lindgren had een clausule met vaste prijs he .
pi_58377220
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:21 schreef DarkShine het volgende:
Tsja, hij is belangrijk voor Roda en overal worden momenteel absurde prijzen gevraagd. Waarom zou Roda dan niet 1 of 2 mil boven een normale prijs gaan zitten?
Precies. En zeker Groningen moet niet verontwaardigd reageren, gezien de belachelijke prijzen die zij vragen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:43:54 #79
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58377272
Los daarvan gaan we een concurrent niet voor een schijntje versterken. Als je bij een concurrent wilt shoppen mag je ook eens flink betalen.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:31:32 #80
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_58378163
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:45 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Hij zou anders aan het einde van dit seizoen transfervrij zijn, dus ik begrijp zijn keuze ook niet helemaal. Wanneer clubs geen miljoenen voor hem neer hoeven te leggen is hij denk ik voor veel ploegen een zeer interessante optie. Roda JC mag dus niet klagen.
Ik heb het gezegd, Meeuwis.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:39:26 #81
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58378300
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:31 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Ik heb het gezegd, Meeuwis.
quote:
Op maandag 17 maart 2008 16:48 schreef DarkShine het volgende:
Een speler die zijn contract verlengt heeft is niet transfervrij.
Toen jij het zei was zijn contract dus al verlengt.
Planning:
-
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:43:52 #82
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_58378356
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:39 schreef DarkShine het volgende:

[..]

[..]

Toen jij het zei was zijn contract dus al verlengt.
Klopt, maar ik bedoel te zeggen dat ik toen al aangaf dat het verlengen van zijn contract geen slimme zet zou gaan blijken.
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:48:12 #83
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58378431
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Klopt, maar ik bedoel te zeggen dat ik toen al aangaf dat het verlengen van zijn contract geen slimme zet zou gaan blijken.
Maar toen je het zei was er al getekend...

Meeuwis had het toen zelf ook over zijn carrière afsluiten in Kerkrade! Echter na Sparta - Roda, waar hij openlijk kritiek kreeg van Atteveld, wilt hij weg. Als hij niet tegen kritiek kan is die te lang blijven hangen in de 1ste Divisie. Ook gek dat Meeuwis voorheen ook met ruzie vertrok bij zijn clubs...
Planning:
-
pi_58378579
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Meeuwis had het toen zelf ook over zijn carrière afsluiten in Kerkrade! Echter na Sparta - Roda, waar hij openlijk kritiek kreeg van Atteveld, wilt hij weg. Als hij niet tegen kritiek kan is die te lang blijven hangen in de 1ste Divisie. Ook gek dat Meeuwis voorheen ook met ruzie vertrok bij zijn clubs...
Ik vind dat je het wel heel erg snel altijd voor Atteveld en je club opneemt. Het is toch best mogelijk dat er intern zaken zijn voorgevallen die een vertrek rechtvaardigen? Niet overal komt alle shit naar boven.

Verder gaf je na Herales - Roda aan dat de fout niet bij Atteveld lag, maar dat hij een Saeijs te hulp kwam schieten. Naderhand heb ik toch echt begrepen dat Atteveld begon te provoceren hoor, niet voor niets schijnt hij ook een waarschuwing daarvoor te hebben ontvangen van de KNVB.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:00:47 #85
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_58378688
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef DarkShine het volgende:
Dat zeg ik. Nadat hij had getekend, liet ik weten dat ik denk dat dat een foute beslissing was.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:10:57 #86
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58378892
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Precies. En zeker Groningen moet niet verontwaardigd reageren, gezien de belachelijke prijzen die zij vragen.
Groningen speelt het dan ook helemaal niet via de media. Dat is het werk van Roda JC. Groningen heeft trouwens 3 miljoen als tegenbod gedaan, alvorens men afhaakte.
quote:
Roda JC wil na play-offs onvrede Meeuwis wegnemen

Het afhaken van FC Groningen voor Marcel Meeuwis ziet Roda JC allerminst als vervelend. De Limburgse club wil na de play-offs de onvrede van de middenvelder wegnemen.

In de onderhandelingen over een overgang hield Roda JC vast aan een afkoopsom van vijf miljoen, ook nadat FC Groningen het bod had verhoogd tot drie miljoen. Het verschil deed de Noordelingen (voorlopig) afhaken in de strijd om de 27-jarige Meeuwis.

'We hebben niets meer vernomen van FC Groningen', zegt directeur Huub Narinx tegen VI. 'Wat Roda JC betreft is dat best. We hopen dat hij blijft.' Meeuwis verlengde zijn contract in november nog tot 2012 en daar wil de Limburgse club hem aan houden.

Meeuwis wil desondanks liever vandaag dan morgen het boek Roda JC sluiten. De middenvelder stuurt aan op een vertrek, omdat hij niet meer onder trainer Raymond Atteveld wil werken. De laatste maanden heeft hij het vertrouwen in de coach verloren.

'Na de play-offs gaan we de problemen intern bespreken', refereert Narinx aan de bekoelde relatie tussen Meeuwis en Atteveld, 'dan gaan we kijken hoe we het kunnen oplossen.'
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:11:12 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58378897
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:55 schreef Blawh het volgende:

[..]

Ik vind dat je het wel heel erg snel altijd voor Atteveld en je club opneemt. Het is toch best mogelijk dat er intern zaken zijn voorgevallen die een vertrek rechtvaardigen? Niet overal komt alle shit naar boven.

Verder gaf je na Herales - Roda aan dat de fout niet bij Atteveld lag, maar dat hij een Saeijs te hulp kwam schieten. Naderhand heb ik toch echt begrepen dat Atteveld begon te provoceren hoor, niet voor niets schijnt hij ook een waarschuwing daarvoor te hebben ontvangen van de KNVB.
Ik neem het niet altijd voor Atte op. Ik geef enkel de reden op waarom hij wegwilt. Dat de kritiek intern moest of hoort te blijven klopt, ook een fout van Atte. Maar er is niks ernstigs gezegd en vind Meeuwis zijn reactie dan ook zwaar overdreven. Heb Marcel de Jong er nog niet over horen janken, die werd namelijk tegelijk met Meeuwis genoemd met de kritiek.

En over Almelo? Ik heb van Rodafans die het meegekregen hebben toch echt begrepen dat Atte Saeijs te hulp schoot.

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkShine op 29-04-2008 13:19:32 ]
Planning:
-
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:13:43 #88
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58378938
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:10 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Groningen speelt het dan ook helemaal niet via de media. Dat is het werk van Roda JC. Groningen heeft trouwens 3 miljoen als tegenbod gedaan, alvorens men afhaakte.
[..]
Wat Roda naar de media brengt is niks mis mee. Wat er niet hoort thuis te komen komt toch echt via de betreffende zaakwaarnemer.
Planning:
-
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:24:17 #89
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58379205
Ik zeg ook niet dat Roda JC iets verkeerd doet. Ik wilde alleen aangeven dat Groningen een minieme rol speelt in de media bij deze transfer. En dus ook niet verontwaardigd reageert.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:39:03 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_58379544
Verontwaardigd reageer ik niet. Geef enkel aan dat het weer eens een zaakwaarnemer is die het spelletje op een dergelijke manier wilt spelen.
Planning:
-
  dinsdag 29 april 2008 @ 14:01:52 #91
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_58379979
Ik bedoelde dat Groningen niet verontwaardigd reageert. Als reactie op Mr. Mills...
pi_58382500
Ik denk dat er geen club in Nederland is die 5 miljoen voor deze 28 jarige middenvelder gaat betalen om eerlijk te zijn. Groningen heeft 3 miljoen geboden, aardig bedrag imo. Maar als Roda 5 miljoen wil zien dan gaat het natuurlijk niet door. Voor 3 miljoen zijn er in de wereld prima alternatieven te vinden lijkt me.

Maar goed, zal me niets verbazen als de clubs nog wel een keer om tafel gaan zitten. hangt er denk ik vanaf of Groningen snel vervanger heeft gevonden en/of hoe graag Meeuwis weg wil bij Roda.

Maar er loopt vast nog wel ergens een Argentijnse slager (die iets jonger is dan 28) rond voor 3 mil.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 30 april 2008 @ 00:22:21 #93
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_58392329
Meeuwis is een hele goede speler voor Roda, maar niet onvervangbaar. Mij lijkt het verstandiger hem te verkopen en voor dit geld Tioté en Lamah te kopen. Het is moeilijk een speler die zich richt op vertrek bij een club te houden (zie Hadouir bij Willem II, Silva bij FC Groningen e.d.) dus voor beide partijen een win-win situatie Linssen is te vergelijken met Meeuwis, dus dat probleem is al opgelost. Het grootste probleem vind ik toch Atteveld zelf. Als beginnend coach al meteen de bekerfinale spelen is zeker een prestatie, maar er zijn te veel dingen bij/rondom Atteveld waardoor het straks goed mis gaat. Ik vrees dat de affaire Meeuwis het topje van de ijsberg is.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
pi_59084632
quote:
Meeuwis: "Een vertrek bij Roda is beste oplossing"

Marcel Meeuwis wil weg bij Roda JC. De 27-jarige middenvelder ziet een verdere samenwerking met coach Raymond Atteveld niet meer zitten, laat hij weten tegenover Sportweek.

Over de relatie tussen hem en de trainer wil Meeuwis weinig kwijt. "Het is iets dat de buitenwereld nooit te weten zal komen. Tenminste in elk geval niet van mij. Vanaf januari is er heel veel gebeurd. Er is gewoon een heel moeilijke situatie ontstaan. Je moet het hoofdzakelijk zoeken op het communicatieve vlak. In mijn ogen is een vertrek de beste oplossing."

De aanvoerder van de Limburgers heeft nog een vierjarig contract in Kerkrade. Hij leek in mei naar FC Groningen te verhuizen, maar Roda JC dwarsboomde deze transfer. Meeuwis: “Daar had ik graag heen gewild. In mijn ogen is Groningen een sportieve verbetering."

"Ze willen het stadion uitbreiden, staan er financieel beter voor en Ron Jans lijkt me een fijne trainer om mee te werken", ging de middenvelder verder. "Maar goed, dat speelt nu niet meer. Zij hebben die Nigeriaanse jongen (Oluwafemi Ajilore, red.) uit Denemarken gehaald. Het was hij of ik en ze hebben hem dus gepakt. Jammer. Verder zijn er nog geen clubs concreet geweest."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:58:41 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_59086488
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[ Bericht 7% gewijzigd door DarkShine op 03-06-2008 20:01:06 ]
Planning:
-
  dinsdag 3 juni 2008 @ 18:25:59 #96
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_59096142
Uit de mond van een Roda speler heb ik vernomen dat er helemaal niks speelt tussen Meeuwis en Atte, Meeuwis kan alleen meer gaan verdienen in Grunn en probeert het nu door een vies spelletje in de media te spelen....FOK MEEUWIS!
pi_59096163
Lijkt me onzin aangezien een transfer naar Grunn van de baan is.
pi_59096393
Die Roda-speler is dan gewoon niet op de hoogte, er speelt echt wel wat. Er zijn 1 op 1 dingen voorgevallen.
That's all folks!
pi_59097024
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef RD4 het volgende:
Uit de mond van een Roda speler heb ik vernomen dat er helemaal niks speelt tussen Meeuwis en Atte, Meeuwis kan alleen meer gaan verdienen in Grunn en probeert het nu door een vies spelletje in de media te spelen....FOK MEEUWIS!
dus alles wat die Roda speler tegen jou zegt is 100% waarheid?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:54:56 #100
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_59098416
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dus alles wat die Roda speler tegen jou zegt is 100% waarheid?
Van hem neem ik het wel aan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')