was echt zo langzaam die balquote:Op zondag 16 maart 2008 14:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Stekelenburg komop hé die moest je hebben.
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:49 schreef Noshiba het volgende:
dag kampioenschap! toch blij dat ik niet gegaan ben, ik had dat kutgevoel al!
jij niet de enige gezien de bezoekersaantalquote:Op zondag 16 maart 2008 14:49 schreef Noshiba het volgende:
dag kampioenschap! toch blij dat ik niet gegaan ben, ik had dat kutgevoel al!
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=8154&part=sportsquote:Op zondag 16 maart 2008 14:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand streampje voor PSV?
Want dat komt alleen bij Ajax voorquote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
wat onsportief zeg van ajax, om door te gaan spelen als er 1 ligt.
en hard doorlopen van vertonhgen, echt smerig
Scheids moet affluiten, anders doorspelen. Regel. Niet zeurenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
wat onsportief zeg van ajax, om door te gaan spelen als er 1 ligt.
en hard doorlopen van vertonhgen, echt smerig
Dat Sopcast streampje doet het dus nietquote:Op zondag 16 maart 2008 14:52 schreef toma het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=8154&part=sports
pics!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:53 schreef jorienvdherik het volgende:
wat eng om te zien van aearts zeg![]()
vertonhgen kon er niks aan doen
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef toma het volgende:
Nou Vermeer. Laat er maar een paar door glippen
Dat zei ik net dus precies hetzelfde hierquote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef toma het volgende:
Nou Vermeer. Laat er maar een paar door glippen
Hoe kijk jij 28 wedstrijden tegelijk?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:55 schreef venomsnake het volgende:
Daar had Utrecht een pingel MOETEN hebben..
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:57 schreef djnospinzone het volgende:
PSV speelt weer fris aanvallend voetbal met een degelijke organisatie. Bedankt Sef! Hondenlul
Waarvan?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
de Ajax spelers zullen wel moe zijn
Utreg op de PC, en een beetje zappen tussen Ajax en PSVquote:Op zondag 16 maart 2008 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe kijk jij 28 wedstrijden tegelijk?
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef -SG- het volgende:
KJH pak is geel.
Klaas even 2-1 scoren, wisselen voor luque!quote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef -SG- het volgende:
KJH pak is geel.
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Utreg op de PC, en een beetje zappen tussen Ajax en PSV
1-1 huntelaar
luque zit niet bij de selectiequote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Klaas even 2-1 scoren, wisselen voor luque!
waarom is gabri gewisseld ook voor geel? of geblesseerd?
Luque zit op de tribune dacht ik dat ze zeiden.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, er staat nergens dat hij MOET stoppen, het is absoluut niet sportiefquote:Op zondag 16 maart 2008 15:00 schreef DANILXL het volgende:
wat een misselijk makend kotsventje is die davids toch. hopelijk speelt willem II ook lekker door als hij een hoofdwond heeft. misschien (hopelijk) met fatale afloop
En jullie el Tanque urzaiz danquote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Luque zit op de tribunequote:Op zondag 16 maart 2008 15:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Triest idd. En dan zijn ze bezig met een nieuwe nieuws sitequote:Op zondag 16 maart 2008 14:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
voetbal weer begonnen... en ja hoor:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Maar een fatsoenlijk weldenkend mens zal bij een hoofdwond wel even stoppen om te kijken hoe het er mee gaat.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, er staat nergens dat hij MOET stoppen, het is absoluut niet sportief
maar jij bent helemaal kansloos al ga je iemand dat toewensen nadat hij eigenlijk niks fout doet!
Yup is toch altijd het gevalquote:Op zondag 16 maart 2008 15:04 schreef -SG- het volgende:
Is FOK! nou zo sloom...?
Voor SCH is elke kerel een ruk waard.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Kut Culina, is werkelijkwaar geen ruk waard.
²quote:
Ja idd, maar je weet hoe davids is hequote:Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar een fatsoenlijk weldenkend mens zal bij een hoofdwond wel even stoppen om te kijken hoe het er mee gaat.
iddquote:Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Triest idd. En dan zijn ze bezig met een nieuwe nieuws site. Maak eerst dat forum maar eens stabiel.
Zie je dat van zo'n afstand dan? Kan me nog herinneren dat er vorig seizoen ophef was en dat toen vanuit knvb werd gezegd dat de scheids bepaald. Dus dat ie doorgaat ie begrijpelijk omdat het 8 vd 10 keer niks is als een speler ligt.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar een fatsoenlijk weldenkend mens zal bij een hoofdwond wel even stoppen om te kijken hoe het er mee gaat.
op de radio werd gezegd, dat hetquote:Op zondag 16 maart 2008 15:02 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, er staat nergens dat hij MOET stoppen, het is absoluut niet sportief
maar jij bent helemaal kansloos al ga je iemand dat toewensen nadat hij eigenlijk niks fout doet!
Waar kijk jij?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
Heerlijke actie Afellay weer.
TVAnts downloadenquote:
Ga toch weg man, jankbalquote:Op zondag 16 maart 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
had best geel of rood mogen zijn, die slaande beweging van huntelaar
waarom heeft hij dat toch altijd nodig ?
die kan beter op schiphol gaan werken: vliegtuigen binnenhalenquote:Op zondag 16 maart 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een elleboog van Huntelaar.
ik zal de openbare aanklager weer mailen, krijgt die onderzoek. mag die niet spelen tegen psvquote:Op zondag 16 maart 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Weer een elleboog van Huntelaar.
Koop je streams gewoon via planet, 4,50 armoedzaaier.quote:
Oké danquote:Op zondag 16 maart 2008 15:10 schreef toma het volgende:
[..]
TVAnts downloaden
deze stream werkt: tvants://list.tvants.com/tvants/?k=7a88db628bd2c47f37ad080a65f82d7e
Mijn software ofzoiets is expired, kom ik op een chinees achtige sitequote:
Nou dat heb ik er nu niet meer voor over hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Koop je streams gewoon via planet, 4,50 armoedzaaier.
dat ligt aan de spelers van Rodaquote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef Devrim_ het volgende:
Ligt het aan mij of is het beeld bij PSV erg donker?
Nou nog een hoger rendementquote:Op zondag 16 maart 2008 15:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een dribbelaar is de Afellay toch.
Dan moet je nu niet zeuren.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:14 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou dat heb ik er nu niet meer voor over hoor
quote:
Heeft nieuwe schoenen en is vergeten de doos eromheen weg te halenquote:
haha, stel je voor dat Ajax dichtbij #1 komt. grootste nachtmerrie van een kakkerlakquote:Op zondag 16 maart 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
come on psv
misschien is z'n cavia overleden?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:17 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft nieuwe schoenen en is vergeten de doos eromheen weg te halen
quote:
Dit blijft 0-0quote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef S-Two het volgende:
Hoe is de wedstrijd Roda - PSV? Maakt Roda een beetje kans om te winnen.
Roda maakt kans om te winnen jaquote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef S-Two het volgende:
Hoe is de wedstrijd Roda - PSV? Maakt Roda een beetje kans om te winnen.
Hoe weet jij dat nu? Je kijkt niet eens omdat je geen 4,50 betalen kan.quote:
Niks rust, het is druk zat hierquote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef venomsnake het volgende:
Rust in Utrecht..
Want kijken is de enige manier natuurlijk om te weten wat het spelbeeld is enzo, rightquote:Op zondag 16 maart 2008 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu? Je kijkt niet eens omdat je geen 4,50 betalen kan.
Nee. Maar zonder Afellay hoeft geen voordeel te zijn voor Ajaxquote:
Jaquote:
*proest* 1-5 *proest*quote:Op zondag 16 maart 2008 15:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee. Maar zonder Afellay hoeft geen voordeel te zijn voor Ajax
*kuch*0-2*kuch*
Alcides, Culina en Afellay.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wie staan er eigenlijk scherp bij p$v ?
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Toma pleur op man met je WIllem 2 met je nuttige gele kaartje bent voor Ajax laat dat blijken tering.
Doe niet zo gek joh..quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Toma pleur op man met je WIllem 2 met je nuttige gele kaartje bent voor Ajax laat dat blijken tering.
Ik wil Leo wel in de spits zien tegen Hill en Swinkel zo.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneu om te zien dat Davids elk duel verliest. Gelukkig 2-1 voor. Snel de 3-1, daarna ergens nog de 4-1; kan Huntelaar gewisseld worden.
en dan kun je niet zeggen dat die gast een nuttige overtreding maakt? Als woensdag Simons geel pakt omdat hij Suarez neer haalt omdat hij anders meer kans heeft om te scoren is dat toch ook een nuttige overtreding. Ik hoef helemaal niet te laten blijken dat ik voor Ajax ben. Dat weet iedereen toch al wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:26 schreef BonJovi het volgende:
Nee, wel weer een prachtige goalquote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef -SG- het volgende:
Heeft KJH ondertussen al geel gepakt.
ik dacht al dat er niemand in de studio zat, maar hij stond op het 2e kanaalquote:Op zondag 16 maart 2008 15:25 schreef Devrim_ het volgende:
Die kut reclame van Tele2 met PSV IS KAMPIOEN![]()
![]()
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, wel weer een prachtige goal
Kut fokquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
What the *$&?quote:
Van NL of spelend in NL?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kut fok
Nouja waardeloze 1e helft maar nummer #1 spits van NL flikt het 'm weer![]()
Dat was voor Willem II de vorige de reden om de mouwen eens extra op te stropen...quote:Op zondag 16 maart 2008 15:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
als ze Willem II maar niet gaan vragen om het "rustig aan" te gaan doen
dat werkte niet prettig de vorige keer
Ik heb hem niet gezien, maar vond het antwoord wle grappig klinkenquote:
Ik vrees van wel, maar ik hoop natuurlijk van niet....quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
Wat denken jullie KJH volgend seizoen in buitenland?
Ja, maar geen grote club.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef VoreG het volgende:
Jorien waarom zit je nou beledigende PM's naar mij te sturen?
Dat heet geilheidquote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef VoreG het volgende:
Na Ruudje is hij de beste. Alhoewel het niet meer lang zal duren voordat Marco de voorkeur geeft aan Klaas Janquote:
Ik hoop van welquote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, maar ik hoop natuurlijk van niet....
Wat stuurde hij?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef VoreG het volgende:
Denk dat hij op de top van zn kunnen zit. Denk niet dat hij het niveau van Rooney oid kan halen maar een goeie spits voor een Engelse subtopper. Misschien iets voor Spurs of Man. City.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
Ik zou het vreemd vinden als hij nog een jaar blijft.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:34 schreef -SG- het volgende:
Ik dacht dat ie de aanklager ging mailenquote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef VoreG het volgende:
Ik vind van Persie ook een betere aanvallerquote:Op zondag 16 maart 2008 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na Ruudje is hij de beste. Alhoewel het niet meer lang zal duren voordat Marco de voorkeur geeft aan Klaas Jan
Lijkt me niet zo'n goed plan...quote:
zet ik psv op, omdat het bij ajax ook was.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt wel Thialf in Kerkrade trouwens, mooi dweilorkest.
Wij hebben er ook 1quote:Op zondag 16 maart 2008 15:38 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt wel Thialf in Kerkrade trouwens, mooi dweilorkest.
dat heb ik in de rust al gedaanquote:Op zondag 16 maart 2008 15:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie de aanklager ging mailen
puikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |