Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Huub heeft engelengeduld gehad met Liekequote:Op zondag 16 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
Huub lijkt hetzelfde pad in te slaan als toen met Lieke , keihard tegen haar spelen
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...quote:Op zondag 16 maart 2008 01:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke wilde zelf als eerste tegen hem spelen,hij heeft haar weken de kans gegeven om samen te spelen,maar Lieke wilde dat niet.
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
WIJF JE GAAT NOOOOOOIT WINNEN!
quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
WAT EEN DOMBO! Als ze bij de laatste 4 zou zitten zou ze niet afgekocht willen worden, ze zit dan zooo dichtbij het miljoen.
Helemaal niks.Maar ze is wel lief,had haar liever in het begin gezien dan nou.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed OK, maar wat presteert Claire nou...
[ afbeelding ]
Ja, is ook zoquote:Op zondag 16 maart 2008 01:12 schreef Kinga het volgende:
Sorry, dat vind ik zo naief.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze zal echter ook niet toegeven dat dat haar plan is want dan zou Huub in de finale niks aan haar hebben, zo slim zie ik haar dan nog wel.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De logische vervolgvraag op "Ik heb al van alles bedacht", wat heb je dan bedacht?
En...er komt niets uit Claire......
Ik heb het ook niet over dat ze gaat winnen, Huub heeft al uitgesproken dat hij hoopt dat ze haar een halve ton aanbieden, dat is ook een optie, hij wil haar ook niet tegenhouden, hij wil gewoon dat ze iets gaat doen, maakt niet uit wat.quote:Op zondag 16 maart 2008 01:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Sorry, dat vind ik zo naief.
Als ze al in janken uitbarst als Huub haar gewoon vraagt hoe ze wil winnen in godsnaam. Dan hèb je gewoon geen plan. En zal je ook nooit kúnnen winnen.
ja Aman dr moeder was 26 toen ze haar 1st kreeg, maar wie is dat ?quote:Op zondag 16 maart 2008 01:14 schreef Lady-night het volgende:
Ricardo en Amanda praten over het thuisfront en de leeftijd waarop hun moeders het eerste kind kregen.
http://www.clipser.com/watch_video/126272
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |