Heb hem bij ADO elke thuiswedstrijd mogen zien en mislukt zou ik hem zeker niet willen noemen. Hij scoort niet veel, maar hij is zo balvast. Geweldige voetballer vind/vond ik het.quote:Op zondag 16 maart 2008 10:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Blijft toch vaag hoe hij is "mislukt" bij Utrecht en ADO. Fysiek is het dan niet meer best, maar voetballen kan 'ie nogsteeds als één van de beste.
quote:
Haal die gozer uit de OP dan maar.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef De.Kromme het volgende:
Rot eens op met die jodenplaatjes hier.
Anders vergeet je fc utrecht ffquote:Op zondag 16 maart 2008 23:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Haal die gozer uit de OP dan maar.
Ras-Amsterdammer en heeft bij Ajax gezeten, maar ja Feyenoord houd van afdankertjes uit Amsterdam
5 Jaar voor hij naar Utrecht ging was hij bij Ajax. Maar ja ook een afdankertje van Utrecht, Happy?quote:
Oh tering, ik zie net hoe lang hij daar gevoetbalt heeftquote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Afdankertje ?
Mikey Molsje uit Amsterdamquote:Op zondag 16 maart 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
In plaats van Kuijt? Ik zeg: JAAAAAAAAAAAAAAA.
![]()
![]()
DK
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Wereldgoal vandaag. Hij bleef er erg nuchter onder, onbegrijpelijk.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh tering, ik zie net hoe lang hij daar gevoetbalt heeft
Jezus, hoe oud ben jijquote:Op zondag 16 maart 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh tering, ik zie net hoe lang hij daar gevoetbalt heeft
19, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toendertijd nog niet alle voetbal op de voet volgde zoals ik nu doe.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij? Ik ben nou ook geen twintiger, maar eind jaren '90 was Michael Mols zo'n beetje de publiekslieveling van Utrecht.
Ja, ik ben net zo oud en ik interesseerde me ook alleen voor één club (Feyenoord), maar toch wist ik hetquote:Op woensdag 19 maart 2008 00:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
19, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toendertijd nog niet alle voetbal op de voet volgde zoals ik nu doe.
Vroeger was het Ajax kijken en de rest interesseerde mij geen flikker tegenwoordig kijk ik zowat alles
En laat ik het zo zeggen, ik heb nooit wat met Utrecht gehad ken hun huidige selectie nauwlijks![]()
Maar wel weer een net goal vandaag van Meneer Mols.
Je 2 favoriete dingen van dit moment op 1 foto, kan het nog beter jorien?quote:
Jorien is een beetje in de warquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Je 2 favoriete dingen van dit moment op 1 foto, kan het nog beter jorien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |