Nogmaals wat is er mis met Gallas?quote:Op zondag 13 april 2008 19:43 schreef mcyodogg het volgende:
Wat ze als eerst moeten doen is Gallas zijn aanvoerdersband afnemen en hem aan Fabregas geven. Dat is de leider in het veld.

Dit klopt wel denk ik zo.quote:1747: "I can see Gilberto urging his team-mates on. I've seen nothing from William Gallas. There's been no leadership from him at all from what I can see."
BBC 5 Live analyst Graham Taylor

Het is niet alleen die twee momenten die ik noemde, maar deze momenten tonen wel aan wat voor leiderschapseigenschappen hij bezit.quote:Op zondag 13 april 2008 22:45 schreef mcyodogg het volgende:
En dit was ook weer zo'n 'mooi' staaltje aanvoerdersschap
[ afbeelding ]

Doe maar lekker spenderen deze zomerquote:Op zondag 13 april 2008 22:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Selectie is inderdaad wel een probleem, het zijn nog teveel B spelers die op de bank zitten.

Hij heeft geen grootse leiderschapseigenschappen. Kijk eens naar Ferdinand vandaag, kijk naar Terry, Gerrard (bij Liverpool danquote:Op zondag 13 april 2008 22:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is niet alleen die twee momenten die ik noemde, maar deze momenten tonen wel aan wat voor leiderschapseigenschappen hij bezit.
Dat hij zich tegen Birmingham zo van zich liet gelden keur ik niet goed maar gezien de spelers die we hebben vind ik hem nog steeds de logische aanvoerder. Maar waarop baseer je dat Fabregas de aanvoerder zou moeten zijn dan?
 ) die zie ik regelmatig spelers op scherp zetten, wat mede kan resulteren dat je de score omdraait. Terwijl bij Arsenal de laatste maanden juist het omgekeerde gebeurd. En dan met name qua positie op de ranglijst.
 ) die zie ik regelmatig spelers op scherp zetten, wat mede kan resulteren dat je de score omdraait. Terwijl bij Arsenal de laatste maanden juist het omgekeerde gebeurd. En dan met name qua positie op de ranglijst. 

In dit rijtje past hij niet nee maar in de speler Gallas zie ik persoonlijk wel eigenschappen die hem een aanvoerder maakt. Niet van het kaliber van jouw genoemde spelers natuurlijk maar voldoende genoeg om hem die band te geven. Want zoals gezegd kan ik geen andere persoon aanwijzen op dit moment.quote:Op zondag 13 april 2008 23:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij heeft geen grootse leiderschapseigenschappen. Kijk eens naar Ferdinand vandaag, kijk naar Terry, Gerrard (bij Liverpool dan

De beste keus.quote:

quote:David Villa heeft geen trek in Chelsea. De aanvaller van Valencia heeft namelijk zijn zinnen gezet op een transfer naar Arsenal. De Spaanse international heeft het helemaal gehad in Valencia na het rampseizoen. (The Sun)

.
.

Inderdaadquote:

Natuurlijk koopt hij Gomes niet, helaas. Almunia heeft net een nieuw contract en Fabianski is vorig jaar al aangetrokken voor de langere termijn. Derde doelman zal Mannone worden volgend seizoen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Dan koopt ie hopelijk Gomes ook niet

Fantastischquote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef Horloge het volgende:
[..]
Natuurlijk koopt hij Gomes niet, helaas. Almunia heeft net een nieuw contract en Fabianski is vorig jaar al aangetrokken voor de langere termijn. Derde doelman zal Mannone worden volgend seizoen.

. Als je prijzen wilt halen zul je voor een flinke kwaliteitsinjectie moeten zorgen op die positie. Gomes zou naar mijn mening een mogelijkheid kunnen zijn o.a.
 . Als je prijzen wilt halen zul je voor een flinke kwaliteitsinjectie moeten zorgen op die positie. Gomes zou naar mijn mening een mogelijkheid kunnen zijn o.a.

quote:Op donderdag 17 april 2008 02:13 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Moest er wel om lachen..

[ afbeelding ]
Moest er wel om lachen..

Geniaalquote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330227564270#description
whehehe

Iddquote:

Im on setanta sportsquote:
 Die serie is geniaal
 Die serie is geniaal   

Kan er de humor wel van inzien, te meer omdat het een sperz supporter is.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
het is om te huilen om dat te lezen als arsenal fan

[ afbeelding ]
Moest er wel om lachen..
 !
!

Weet ik zo niet. Amauri past wel in Londen denk ik. Bij Villa heb ik gevoelsmatig mijn twijfels.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Liever David Villa dan Amauri denk ik.

Villa zou beter in een stad als Birmingham renderen!quote:Op donderdag 17 april 2008 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Amauri past wel in Londen denk ik. Bij Villa heb ik gevoelsmatig mijn twijfels.

[ afbeelding ]
Moest er wel om lachen..
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=330227564270#description
whehehe

quote:Arsenal-coach Arsène Wenger twijfelt over de captaincy van William Gallas. De Franse aanvoerder heeft zijn coach de laatste weken in diverse opzichten teleurgesteld. Cesc Fábregas geldt als de voornaamste kandidaat om de aanvoerdersband volgend seizoen om de arm te dragen. (Diverse Britse media)

Zou mooi zijn als hij het aanvoerderschap inderdaad gaat heroverwegen.quote:

Laat maar komen!quote:Arsenal heeft grote plannen voor komende zomer. David Villa (Valencia), Heurelho Gomes (PSV) en Hatem Ben Arfa (Olympique Lyon) staan op de verlanglijst van manager Arsène Wenger. (Daily Star)

las op de site van the times dat arsenal een transferbedrag heeft opgebouwd van ruim 146 miljoen. ze kunnen op zich wel gaan schoppen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja ziet er goed uit
mag wel wat kosten

quote:Onder meer Newcastle United en enkele clubs uit de Verenigde Staten zouden geïnteresseerd zijn in de diensten van Henry. Desgevraagd geeft de man in kwestie echter aan bij Barça te willen blijven. “Ik ben hier gelukkig en heb nog drie jaar te gaan. Maar Arsenal, dat is de enige club in mijn hart. Het duurde even voordat ik me dat realiseerde.”
 Henry
 Henry   

quote:Geblesseerde Diaby mist EK
Abou Diaby moet zich richten op het nieuwe seizoen. De middenvelder van Arsenal liep donderdag een spierscheuring in zijn dijbeen op. Het EK gaat daardoor sowieso aan de Fransman voorbij.
Volgens manager Arsène Wenger staat de 21-jarige middenvelder in ieder geval acht weken aan de kant. Het toernooi in Oostenrijk en Zwitserland komt daarmee net te vroeg voor de speler, die tot dusver twee interlands speelde.
Diaby liep zijn blessure afgelopen donderdag in een duel van het beloftenelftal van Arsenal op. Naar alle waarschijnlijk kan de Fransman zich in de voorbereiding op het nieuwe seizoen weer bij Arsenal aansluiten.
quote:Juventus heeft Flamini bijna binnen
Arsenal-middenvelder Mathieu Flamini lijkt binnen afzienbare tijd een meerjarig contract te tekenen bij Juventus. Dit weet de doorgaans betrouwbare kwaliteitskrant The Independent donderdag te melden.
Juventus zou een vijfjarig contract gereed hebben voor Flamini. De Franse middenvelder zou jaarlijks een salaris van 5,5 miljoen euro op kunnen strijken. Arsenal wil Flamini graag behouden, maar wil uiterlijk volgende week weten waar de Franse international volgend jaar speelt.
De 24-jarige Flamini speelt sinds 2004 voor Arsenal, maar heeft een aflopend contract in Londen
quote:Van Persie: "Arsenal wint respect publiek"
Arsenal werd het afgelopen alom geprezen om het attractieve voetbal, maar wist geen prijzen in de wacht te slepen. Robin van Persie verklaarde tegenover Arsenal Magazine dat de ploeg wel iets anders heeft gewonnen: respect.
Van Persie: "In heel de wereld is men het er over eens, dat wij een fantastisch team hebben. We moeten alleen de laatste stap maken naar het winnen van bekers, want de laatste drie jaren hebben we niets gewonnen en dat is teleurstellend."
"Mensen zien ons graag voetballen op het hoogste niveau, omdat we geweldig voetbal kunnen spelen", wist de aanvaller. "Dat is een grote vooruitgang, want na afgelopen jaar was iedereen toch best sceptisch."
Veel duidelijkheid rond Flamini dus weerquote:'Flamini is de eerste aanwinst van AC Milan'
25/04/2008 12:27
Mathieu Flamini stapt over van Arsenal naar AC Milan. Volgens La Gazzetta dello Sport moeten de club en de speler alleen nog een paar details uitwerken en zal het definitieve ja van de Fransman binnen enkele dagen volgen.
Naar verwachting tekent Flamini een contract voor vijf seizoenen bij Milan. De Rossoneri hoeven geen transfersom te betalen voor de enkelvoudig international, aangezien de verbintenis van de 24-jarige middenvelder bij Arsenal aan het einde van het huidige seizoen afloopt.
Flamini zou ook in de belangstelling staan van Juventus en Bayern München, terwijl Arsenal-coach Arsène Wenger vorige week nog had geëist dat de defensieve middenvelder voor het einde van april kenbaar zou maken, of hij zijn contract bij The Gunners wilde verlengen

quote:"Zijn antwoord zit eraan te komen", vertelde Wenger vrijdag op een persconferentie. "Mathieu wil blijven en ik geloof hem.

!
 !

Dat snap ik dus niet. Over 2 jaar is dit team zo veel beter ( + met nieuwe aankopen).
  Dat snap ik dus niet. Over 2 jaar is dit team zo veel beter ( + met nieuwe aankopen).

Mind you, Arsenal zit nog steeds diep in de schulden door oa. de bouw van het nieuwe stadion. Ik ga geen financiële verslagen doorspitten, maar ergens op een forum zegt iemand dat de schuld 380 miljoen euro is, waarvan 76 miljoen kortlopend. Volgens mij klopt dat bedrag wel redelijk van wat ik een jaartje terug las. Pas in 2030 zal Arsenal schuldenvrij zijn wat betreft het Emirates alleen al.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:44 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
las op de site van the times dat arsenal een transferbedrag heeft opgebouwd van ruim 146 miljoen. ze kunnen op zich wel gaan schoppen.
real madrid bijvoorbeeld maakt maare 46 miljoen beschikbaar voor transfers. daarmee willen ze huntelaar, diego, zlatan mee halen. goede grap uiteraard.
arsenal moet zeker goed gaan schoppen. dit seizoen was verpest door blessures en dat er geen goede back-up is.

Tsja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:20 schreef DutchGooner het volgende:
Hopelijk ziet AW na dit seizoen wel in dat ervaren spelers gehaald moeten worden al zal dat slechts bij hopen blijven

Is er eigenlijk al meer informatie over Eduardo zijn blessure?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is er nu even niet, maar Eduardo is toch al zo'n spits?

Geef dan gewoon toe dat jij hem graag naar Chelsea ziet gaan dogg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is er nu even niet, maar Eduardo is toch al zo'n spits?

quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al meer informatie over Eduardo zijn blessure?
Sindsdien hebben we ook niks meer gehoord.quote:“Ik loop met krukken, maar ik voel me goed. Ik heb in ieder geval geen last van pijn,” aldus de tot Kroaat genaturaliseerde Braziliaan in de Kroatische krant Jutarnji List. “Sommigen zeggen dat ik een half jaar nodig heb om te herstellen, anderen zeggen negen maanden en weer anderen vertellen me dat ik er misschien 15 maanden uit ben.”
De beladen WK-kwalificatiewedstrijd op Wembley tegen Engeland van 10 september, lijkt hoe dan ook te vroeg te komen. “Dat weet ik wel zeker. Tijdens de return in september 2009 ben ik er hopelijk wel weer blij,” belooft de 25-jarige aanvaller.

quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef dan gewoon toe dat jij hem graag naar Chelsea ziet gaan dogg.

. Die gozer had maar 1 kans nodig
. Die gozer had maar 1 kans nodig  

;quote:Henry wil terug naar Arsenal
LONDEN - Thierry Henry wil terug naar Arsenal.
Coach Arsène Wenger wil voor hem de deur wel openzetten. De manager van de Gunners liet gisteren weten dat hij hem nog steeds een voetballer van wereldklasse vindt. Hij reageerde daarmee op de uitlatingen van Henry, die ongelukkig is in Barcelona en heeft aangegeven dat hij in Engeland nog bij Arsenal wil spelen.
De Franse spits gaat gebukt onder de scheiding van zijn vrouw Claire Merry en mist zijn bijna drie jaar oude dochtertje Tea. ,,Ik heb haar in acht maanden slechts vijf keer gezien. Ik wil een echte vader voor haar zijn en ik denk dat iedere Catalaan dat begrijpt,’’ liet Henry recentelijk nog weten.
De Franse topschutter maakte vorige zomer niet alleen een einde aan zijn eigen huwelijk, maar ook aan zijn relatie met Arsenal. Na acht uiterst succesvolle seizoenen verhuisde hij naar Barcelona. In Camp Nou heeft Henry zich snel aangepast als het gaat om de taal. Hij spreekt al bijna vloeiend Spaans, maar binnen de witte lijnen is zijn (nieuwe) huwelijk met Barça geen succes.
Ook coach Frank Rijkaard beseft dat privéproblemen Henry dwarszitten. ,,Het is een moeilijke situatie,’’ vindt de Nederlander, die constateerde dat de Fransman in Spanje zelden of nooit het niveau heeft gehaald uit zijn Engelse periode.
Arsenal zit verlegen om versterking in de aanval door de beenbreuk van aanvaller Eduardo en de langdurige blessures van de Tsjech Rosicky. Hoewel het vertrek van Henry tot de bloei van andere, jonge spelers heeft geleid, sluit Wenger een terugkeer van Henry niet uit. Wenger: ,,In onze situatie moet je nooit nooit zeggen. Hij is slechts een jaartje weg. Ik denk dat Thierry teleurgesteld is op dit moment. Het is niet geworden wat hij had gehoopt. Thierry is nog steeds een speler van wereldklasse. Ik vind hem eigenlijk ook nog steeds een van de beste spelers bij Barcelona.’’
De manager van Arsenal haalde gisteren ook hard uit naar Internazionale, dat in het geheim besprekingen heeft gevoerd met Arsenal-speler Alexandr Hleb. Wenger en Arsenal hebben de Italiaanse club bij de FIFA aangeklaagd. ,,Hleb heeft nog een contract tot 2010. Inter gedraagt zich schandalig.’’

Dan hadden we waarschijnlijk Milan niet eens verslagen...quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:48 schreef N.i.c.k het volgende:
Met Henri erbij hadden ze dit jaar de CL gewonnen.

wtf typ anders gewoon ff Henryquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe bedoel je dat ? Jij vindt Henri geen meerwaarde hebben voor dit elftal ?

Het team speelt beter zonder Henry is mijn mening, verschilende spelers komen nu veel beter tot hun terecht.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Hoe bedoel je dat ? Jij vindt Henri geen meerwaarde hebben voor dit elftal ?

Daarom hoop ik niet dat ie komt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Je zult je team anders ook wel aardig om Villa heen moeten komen als die komt.

Maar al die spelers presteren op een zodanige manier beter dat dat nog niet leidt tot een makkelijk scorend team.Wat stootkracht kunnen ze wel gebruiken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het team speelt beter zonder Henry is mijn mening, verschilende spelers komen nu veel beter tot hun terecht.

En toch gaan we dit seizoen meer scoren dan sowieso de 2 voorgaande seizoenen (63 en 68 toen en nu 66)quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar al die spelers presteren op een zodanige manier beter dat dat nog niet leidt tot een makkelijk scorend team.

Als er een spits komt waar het spel op afgestemd wordt, speelt Arsenal niet meer het voetbal waar afmaker mist. Dus dan heb je wel een afmaker, maar krijgt die weer niet de kansen om af te maken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:40 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Maar al die spelers presteren op een zodanige manier beter dat dat nog niet leidt tot een makkelijk scorend team.Wat stootkracht kunnen ze wel gebruiken.

Volgens Wenger (op de officiele Arsenal site) valt de blessure in zijn dij mee en was de wissel een voorzorgsmaatregel.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |