Dat is hem, Van Speijk (de schrijfwijze is je vergevenquote:
Ok ik heb me pas geregistreerd hier als Lid. Zo noem je dat denk ik. Ik leer snel. Bedankt voor de tip. Zal mijn best doen en hoop zo snel mogelijk hier ingeburgerd te raken.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:28 schreef Paginabeheerder het volgende:
Goed ik las dat je nieuw bent hier (ik ben zelf ook relatief nieuw.... maar het is aan jou om de volgende vraag te verzinnen en (zo snel als mogelijk te beantwoorden als fout, tot er een goed antwoord is).
Dus maak het niet extreem moeilijk rond deze tijd, om te voorkomen dat je gaat slapen voordat het goede antwoord gegeven is. Maar maak het ook niet te makkelijk, want dan is er geen bal aan.
Ja, klopt, maar nou de rest nogquote:Op zondag 16 maart 2008 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
een of ander gehucht met een S
Hm, lastig ik twijfel tussen de gemeente Smallingerland of Susteren.quote:Op zondag 16 maart 2008 03:40 schreef Mapani het volgende:
Gisteren werd er overdag een klok gejat van een basiliek. Waar was dat?
Paginabeheerder + 2quote:Op zondag 16 maart 2008 03:48 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Hm, lastig ik twijfel tussen de gemeente Smallingerland of Susteren.
Maar volgens mij was het Susteren omdat het ezelsbruggetje met Suske en Wiske me bij bleef.
Donequote:Op zondag 16 maart 2008 03:37 schreef Mapani het volgende:
tong, het is het tiende topic, dus 2 points please
Gewoon quoten en url in img veranderenquote:Op zondag 16 maart 2008 03:52 schreef Mapani het volgende:
ik wil wel, maar ben vergeten hoe t moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |