abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57399951

Dat hele gebeuren dus, alleen dan niet van politieke aard.

Al met al, ik heb ooit best veel tijd in mijn ex (ze is ook mijn huidige vriendin, lang verhaal, daar gaat het nu niet over, maar toch) gestoken. Dit ging absoluut ten koste van de (kwaliteits-)tijd die ik met mijn vrienden door kon brengen. Uiteindelijk heeft het niets uit gemaakt. Mijn vrienden hebben het subtiel duidelijk gemaakt hoe ze daar over dachten en momenteel weet ik beide "kampen" goed te combineren binnen mijn leven.

Maar al met al is mijn strekking nu wel (meer dan eerder): 'Bros before hoes'. Hoeveel ik ook van mijn vriendin houd, mijn vrienden zijn er altijd, wat ik ook doe. Relaties kunnen overgaan (laten we hopen van niet en nooit), vriendschappen zijn voor altijd (misschien een illusie, maar het komt aardig in de buurt).

Hoe denken jullie over 'Bros before hoes'?
Een zielige "regel" voor mannen die geen vrouw kunnen krijgen of bindingsangst hebben.
Of simpelweg de waarheid omdat vrouwen wegwerpartikelen zijn?
(of iets anders wat ergens tussen alles in ligt?)

[ Bericht 1% gewijzigd door Vogelverschrikker op 15-03-2008 22:43:05 ]
pi_57400071
quote:
Hoe denken jullie over 'Bros before hoes'?
Een zielige "regel" voor mannen die geen vrouw kunnen krijgen of bindingsangst hebben.
Ik vond ooit eens 't zusje van een goeie vriend leuk en kreeg er gevoelens voor.. heb toen snel 't contact met d'r afgekapt. Krijg dan echt gevoelens van 'incest' en dat ik ze niet respecteer.

Bro's before hoes is in dit soort gevallen voor mij dan ook logisch; maar daar blijft het dan ook bij. Het is immers mijn leven.
pi_57400142
Ik word helemaal naar van mensen die in hun relatie op gaan in zo'n mate dat vrienden niet lijken te bestaan, tot het natuurlijk fout gaat in de relatie. Het is niet zo dat je moet kiezen voor het een of ander, maar het moet wel gewoon in belans zijn op één of andere manier. Het is niet meer dan logisch dat je het drukker krijgt als je in een relatie zit en dus ook minder tijd hebt, maar om je hele wereld om één persoon te laten draaien, gaat mij te ver.
pi_57400183
Nou als je 80% van je vrije tijd met vrienden omging en je krijgt een vriend(in), dan zal er een groot deel van die 80% richting vriend(in) gaan. Dus een beetje hypocriet om te zeggen dat je niemand op zijn of haar tenen gaat trappen.

Of je moet één hechte vrienden clubje hebben die je zonder timemanagement bijelkaar kunt krijgen. Beetje onrealistisch.

oh; deeltje 4146 mis ik in de TT.
A little bit hateful
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:59:04 #5
204162 SuperShark
Eat you alive!
pi_57400255
Ik ben zeker wel voor 'bro's before hoes', maar het is natuurlijk niet erg om je vrienden een paar dagen niet te zien, omdat je met je vrouwtje bent.

Wat ik zieliger vind, en ja deze mensen bestaan echt, zijn mensen die als ze alleen met hun vriendin zijn poeslief en aanhankelijk zijn, en als ze dan met vrienden zijn, en die vriendin is er ook bij, haar af gaan lopen zeiken, en 'alle vrouwen kuthoereeeee!!' gaan roepen
Kill the fish.
pi_57400279
Hoe moeilijk is het om gewoon goed met allebij om te gaan
Waarom zou je uberhaubt een moeten verkiezen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_57400353
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
Nou als je 80% van je vrije tijd met vrienden omging en je krijgt een vriend(in), dan zal er een groot deel van die 80% richting vriend(in) gaan. Dus een beetje hypocriet om te zeggen dat je niemand op zijn of haar tenen gaat trappen.

Of je moet één hechte vrienden clubje hebben die je zonder timemanagement bijelkaar kunt krijgen. Beetje onrealistisch.

oh; deeltje 4146 mis ik in de TT.
Dude, ik post voornamelijk in VBL. Ik vind het al heel tof van me dat ik hier kom.
Maar als je een link hebt naar deel 4145, graag.
Dan post ik mijn verhaaltje daar wel en kan deze op slot.

Ow, ik wil trouwens ook wel weten hoe vrouwen hier over het algemeen mee omgaan.
Hoes before bros? Ofzo?
pi_57400356
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon goed met allebij om te gaan
Waarom zou je uberhaubt een moeten verkiezen
Dat is me sowieso niet helemaal duidelijk inderdaad. In de OP staat het ook al, dat als je voor je vrienden kiest het betekent dat je vriendin minder ebtekent ofzo. What the fuck. Het moet toch duidelijk zijn dat je af en toe bést even zonder haar en met je vrienden wat kan doen, zonder dat ze op de laatste plek komt te staan? .

Tis overigens we allebei met een korte ei .
pi_57400357
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word helemaal naar van mensen die in hun relatie op gaan in zo'n mate dat vrienden niet lijken te bestaan, tot het natuurlijk fout gaat in de relatie. Het is niet zo dat je moet kiezen voor het een of ander, maar het moet wel gewoon in belans zijn op één of andere manier. Het is niet meer dan logisch dat je het drukker krijgt als je in een relatie zit en dus ook minder tijd hebt, maar om je hele wereld om één persoon te laten draaien, gaat mij te ver.
Tjaa; m'n vrienden weten van mij dat ze mij soms een week of 5 niet zullen zien, maar hoe dan ook. Als je vriendschappen moet 'onderhouden' om de 2 weken dan zijn het je vrienden niet.
Contact laten verwateren voor een maand of 6, en vervolgens als je relatie over is weer aan komen kakken is vele malen erger.
pi_57400452

before

?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:10:50 #11
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_57400477
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:09 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]

before

[ afbeelding ]

?
Gedachtenkaapster.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_57400671
Ik besteed meer tijd met m'n vriendin dan met m'n vrienden, maar ik ga ook nog zeer regelmatig met wat vrienden een biertje halen of een avondje pokeren.

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om hier een balans in te vinden.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:29:42 #13
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57400899
Ho's zijn no 1. je kan altijd nieuwe vrienden maken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57401072
Vriendin zoeken die goed opschiet met je vrienden wil wel helpen.
pi_57401083
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ho's zijn no 1. je kan altijd nieuwe vrienden maken.
Fail.
pi_57401524
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:09 schreef Biancavia het volgende:
[ afbeelding ]

before

[ afbeelding ]

?
Ik vind ze allebei smerig.

Baggeren in m'n "eigen" topic. Raar.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:56:08 #17
pi_57401592
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:37 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Fail.
Heee, ik heb er geen moeite mee om vrienden te maken.

Vrienden moeten bij je passen. Als ze moeite met me hebben (omdat ik een relatie heb bijvoorbeeld) dan moet je je relatie met die vriend maar eens onder de loep nemen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:00:03 #18
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57401694
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Heee, ik heb er geen moeite mee om vrienden te maken.

Vrienden moeten bij je passen. Als ze moeite met me hebben (omdat ik een relatie heb bijvoorbeeld) dan moet je je relatie met die vriend maar eens onder de loep nemen.
Ik heb geen behoefte om nieuwe vrienden te maken. Heb nu een groep vrienden die ik allemaal al een jaar of 10 ken, en dat zijn echte vrienden. Nieuwe mensen die ik leer kennen zijn geen vrienden, dat zijn bekenden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:07:45 #19
pi_57401840
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik heb geen behoefte om nieuwe vrienden te maken. Heb nu een groep vrienden die ik allemaal al een jaar of 10 ken, en dat zijn echte vrienden. Nieuwe mensen die ik leer kennen zijn geen vrienden, dat zijn bekenden.
Tot je ze toch kwijt raakt vanwege het een of ander.
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:10:07 #20
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_57401878
Wat er ook is, hoe het ook gaat. Slechte tijden of goede tijden, je vrienden zijn er altijd.

Het is simpel geen enkel meisje of vrouw komt boven mijn vrienden. Als ze mijn vrouw is ja dan is er een kans dat dat gebeurt. Maar tot dan, is het bro's before ho's.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_57401999
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Tot je ze toch kwijt raakt vanwege het een of ander.
Liever geen chick dan geen vrienden.
pi_57402973
Liever allebei gewoon, btw.
pi_57403454
Prima te combineren Voor zowel mij als mijn vriend. Eigenlijk hebben we er nooit problemen mee, op de een of andere manier weten we het prima te combineren Alleen nu ik "ziek" ben, krijg ik een beetje extra aandacht
  zondag 16 maart 2008 @ 01:22:56 #24
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57406567
Sinds kort mening bijgesteld. Als je dan tóch moet kiezen moet je voor jezelf gaan. Het hangt van de situatie af. Vrienden kunne je vreselijk in de steek laten.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57407664
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:19 schreef Roellio het volgende:
Ik besteed meer tijd met m'n vriendin dan met m'n vrienden, maar ik ga ook nog zeer regelmatig met wat vrienden een biertje halen of een avondje pokeren.

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om hier een balans in te vinden.
Same here.

Kan de obsessie voor die ene persoon waarmee je een relatie hebt wel begrijpen trouwens, maar ik doe er mooi niet aan. Lijkt me ook gewoon een fijn plan als je alletwee nog steeds je eigen leven hebt naast je relatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')