Ik vond ooit eens 't zusje van een goeie vriend leuk en kreeg er gevoelens voor.. heb toen snel 't contact met d'r afgekapt. Krijg dan echt gevoelens van 'incest' en dat ik ze niet respecteer.quote:Hoe denken jullie over 'Bros before hoes'?
Een zielige "regel" voor mannen die geen vrouw kunnen krijgen of bindingsangst hebben.
Dude, ik post voornamelijk in VBL. Ik vind het al heel tof van me dat ik hier kom.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
Nou als je 80% van je vrije tijd met vrienden omging en je krijgt een vriend(in), dan zal er een groot deel van die 80% richting vriend(in) gaan. Dus een beetje hypocriet om te zeggen dat je niemand op zijn of haar tenen gaat trappen.
Of je moet één hechte vrienden clubje hebben die je zonder timemanagement bijelkaar kunt krijgen. Beetje onrealistisch.
oh; deeltje 4146 mis ik in de TT.
Dat is me sowieso niet helemaal duidelijk inderdaad. In de OP staat het ook al, dat als je voor je vrienden kiest het betekent dat je vriendin minder ebtekent ofzo. What the fuck. Het moet toch duidelijk zijn dat je af en toe bést even zonder haar en met je vrienden wat kan doen, zonder dat ze op de laatste plek komt te staan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe moeilijk is het om gewoon goed met allebij om te gaan
Waarom zou je uberhaubt een moeten verkiezen
Tjaa; m'n vrienden weten van mij dat ze mij soms een week of 5 niet zullen zien, maar hoe dan ook. Als je vriendschappen moet 'onderhouden' om de 2 weken dan zijn het je vrienden niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word helemaal naar van mensen die in hun relatie op gaan in zo'n mate dat vrienden niet lijken te bestaan, tot het natuurlijk fout gaat in de relatie. Het is niet zo dat je moet kiezen voor het een of ander, maar het moet wel gewoon in belans zijn op één of andere manier. Het is niet meer dan logisch dat je het drukker krijgt als je in een relatie zit en dus ook minder tijd hebt, maar om je hele wereld om één persoon te laten draaien, gaat mij te ver.
Fail.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ho's zijn no 1. je kan altijd nieuwe vrienden maken.
Heee, ik heb er geen moeite mee om vrienden te maken.quote:
Ik heb geen behoefte om nieuwe vrienden te maken. Heb nu een groep vrienden die ik allemaal al een jaar of 10 ken, en dat zijn echte vrienden. Nieuwe mensen die ik leer kennen zijn geen vrienden, dat zijn bekenden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heee, ik heb er geen moeite mee om vrienden te maken.![]()
Vrienden moeten bij je passen. Als ze moeite met me hebben (omdat ik een relatie heb bijvoorbeeld) dan moet je je relatie met die vriend maar eens onder de loep nemen.
Tot je ze toch kwijt raakt vanwege het een of ander.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om nieuwe vrienden te maken. Heb nu een groep vrienden die ik allemaal al een jaar of 10 ken, en dat zijn echte vrienden. Nieuwe mensen die ik leer kennen zijn geen vrienden, dat zijn bekenden.
Liever geen chick dan geen vrienden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tot je ze toch kwijt raakt vanwege het een of ander.
Same here.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:19 schreef Roellio het volgende:
Ik besteed meer tijd met m'n vriendin dan met m'n vrienden, maar ik ga ook nog zeer regelmatig met wat vrienden een biertje halen of een avondje pokeren.
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is om hier een balans in te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |