Volgens mij ging dat over die brieven die rat en del hebben gelezenquote:Op zondag 16 maart 2008 00:07 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Wat is dat dan?
Of, laat me raden..Jaap weet niks maar doet net alsof om Huub te bewegen Claire weg te stemmen..
Ik kan me dat gespek nog herinneren toen Eric er ook bij zat. Dat Huub gewoon straight vroeg wat ze voor plannen heeft om te winnen. En dat ze later in janken uitbarstte.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
het antwoord van Claire nadat Huub heeft gezegd dat ze niets doet.
[ afbeelding ]
Ja, die brieven..maar wat stond erin dan?..Ik kan niks bedenken wat er met Claire is dat in een brief stond zodat Jaap niet met Claire tegen Amanda en Brian kan spelen...dat kan je ook zonder info in een brief wel bedenken...Claire is te lief..quote:Op zondag 16 maart 2008 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over die brieven die rat en del hebben gelezen
Sweet dreams!!!quote:Op zondag 16 maart 2008 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot er even van tussen. Heb vandaag ook weer wat uurtjes aan de economie bijgedragen![]()
Daar snap ik zowiezo al niks van,waarom kunnen ze pas losgaan als Claire weg zou zijn?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:13 schreef mazaru het volgende:
Huub: Is het niet gewoon een optie dat we los gaan op B en A terwijl Claire er nog is?
GOHHHHHHHH
JOHHHHHHHH
Daar zit natuurlijk wel wat in.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:14 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee,nu al los op Amanda en Brian.Maar Jaap durft niet omdat Amanda kan flippen en Brian dan met Claire verder gaat.
Daar wacht ik al een anderhalf jaar op.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:13 schreef mazaru het volgende:
Huub: Is het niet gewoon een optie dat we los gaan op B en A terwijl Claire er nog is?
GOHHHHHHHH
JOHHHHHHHH
In de belang van de show kan ze dan aardig gaan opbreken,als Amanda met de miljoen er van door gaat.Dat zou zuur zijn.quote:Op zondag 16 maart 2008 00:14 schreef Dementor het volgende:
Jaap comes clean!
In het belang van de show hebben we Amanda altijd met rust gelaten....
Wat wij al lang wisten....
HUH? Die snap ik niet?quote:Op zondag 16 maart 2008 00:14 schreef rooie3 het volgende:
Goed idee,nu al los op Amanda en Brian.Maar Jaap durft niet omdat Amanda kan flippen en Brian dan met Claire verder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |