Zal ik ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:39 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag hopen dat iemand dit opneemt en daarna op internet zet?
Ze hoeven maar aan één kant op te letten, de kant waar Martin staat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:40 schreef Nalbandian het volgende:
Die lijnrechters hebben de tijd van hun leven met Martin op de baan. Dan kun je weleens uit ongeloof een bal verkeerd callen.
Mwah, laat toch maar. Potjes tegen zulke nobody's zijn het eigenlijk niet waard. Hoewel Martin veel goed maakt.... Maar laat toch maar.quote:
Jaja. Je moet snel zijn, want met Martin is het zo voorbij!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef northernlight81 het volgende:
Is de eerste set nu al binnen? Heb een stukje gemist,
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:40 schreef kleinzusje het volgende:![]()
Kun je wel m´n T shirt ff in de OP mikken
Het is ook niet te doen, deed een poging, maar kreeg m'n bureaublad in beeldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mwah, laat toch maar. Potjes tegen zulke nobody's zijn het eigenlijk niet waard. Hoewel Martin veel goed maakt.... Maar laat toch maar.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn er al extra uitzendingen van Studio Sport ingepland voor deze grootheid.
Wat al werd gezegd hier, aan de andere kant is het afgeladen vol. Hoor je aan het geroezemoes.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
wat is dit voor slecht Canadees toernooi zeg. Er zitten zo ongeveer 20 supporters
De regisseur ging idd even helemaal los met zijn trickbox!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:58 schreef Nalbandian het volgende:
Cameraman is aan het spelen met de instellingen voor de Best of Martin-compilatie van het toernooi !
Dat heeft te maken met de regelgeving. Buiten staat een enorme menigte te kijken naar een groot scherm. Alain heeft bij het aanvragen van de vergunning een foutje gemaakt en daardoor mag er maar een beperkt aantal mensen naar binnen en dan krijg je aan 1 kant lege tribune's. Ik heb begrepen dat er al maatregelen zijn genomen zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:53 schreef G.Fawkes het volgende:
wat is dit voor slecht Canadees toernooi zeg. Er zitten zo ongeveer 20 supporters
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:09 schreef wimderon het volgende:
Wat zat ie nou te brullen op het laatst![]()
[ afbeelding ]
Martin weet ook hoe je de organisatie op een goede manier kan bedankenquote:"You never know what kind of tennis you're going to produce in these conditions, but against an opponent that didn't give me much pace, I think I handled it pretty well," Verkerk said."
quote:"This is the court for me. I wish I could play every match of the year on this court, I don't know what it is. I guess it's the bounce -- not too slow, not too fast. It was just perfect. I feel like I can hit every time in the middle of my racket."
Nu al zeker 8 punten. Bij winst 12.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:22 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
Weet iemand hoeveel punten onze Martin krijgt als hij dit toernooi wint? En op welke plek hij dan komt te staan?
Twaalf punten, en hij zal dan ongeveer honderd plaatsen stijgen op de wereldranglijst - hij komt dan ongeveer rond plek 580 uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:22 schreef Zak_Vol_Kloten het volgende:
Weet iemand hoeveel punten onze Martin krijgt als hij dit toernooi wint? En op welke plek hij dan komt te staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |