Daar valt toch geen oorlog mee te winnen?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:17 schreef McKillem het volgende:
Dus ik kom net terug van de supermarkt, loop ik over straat zie ik een paar Marokkanen langslopen. (of wat het ook zijn)
Ze kijken me eerst niet aan, maar op het moment dat ze een afstand bereiken waarop het voor mij niet meer mogelijk is terug te lopen en een spier te geven gaan ze wat roepen.
Wat is dit voor triest iets mensen.
woonplaats: Steenbergen (W-Brabant)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:29 schreef RijstNatie het volgende:
echt zulke dingen gebeuren mij nou nooit
ik hoop juist dat het wel gebeurd..
WTF is dit voor reply.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Goh wat een origineel topic zeg, zag ik helemáááál niet aankomen.
...zei de newbiequote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:02 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waarom zijn mensen zo zelfverzekerd als ze een Marokkanen bashtopic maken die OOK nog eens een incomplete beschrijving van de gebeurtenis schetst. Ik kan alleen maar gissen naar wat er gebeurt zou moeten zijn. Kom eens met een terechte klacht ofzo? Dit is echt drie keer niks.
Ik kom met enige regelmaat in de randstad, maar nee, het gebeurt me nooit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:30 schreef McKillem het volgende:
Hmm,
Kom gezellig naar de randstad, ik geef het een uur max 2 uur voordat je het meemaakt.
verbeterdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:30 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hmm,
Ga gezellig gekleed als een vieze gothic en was je haar een paar maanden niet, ik geef het een uur max 2 uur voordat je het meemaakt.
well duh, nogal logisch met de steeds verdergaande globalisering en de daaruit volgende "rassen"hybridisatie. Maar om daarin een vrijbrief voor de verheerlijking van de urban hype tripe met al haar negatieve facetten (hint: the box anyonequote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:28 schreef Pulu het volgende:
Als de hardwerkende gefrustreerde man geen internet zou hebben dan zou het aantal zelfmoorden structureel hoger liggen....
Het leukste is dat de wereld (en met name Europa) steeds meer zal verkleuren...de toekomst ziet er goed uit
Heb je iets tegen urban?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:50 schreef harrypiel het volgende:
[..]
well duh, nogal logisch met de steeds verdergaande globalisering en de daaruit volgende "rassen"hybridisatie. Maar om daarin een vrijbrief voor de verheerlijking van de urban hype tripe met al haar negatieve facetten (hint: the box anyone?) in te zien
![]()
![]()
?
Yo niggerquote:
je noemt je zelf urban , maar je hometown is boersquote:
Die jij kent en de rotzooi die je op tv ziet (waarbij witte platenbaasjes die rotzooi toch maar blijven uitbrengen)quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Yo nigger
Wat kom je stoer doen
Je kan mij geen moer doen
Ik heb die auto's en die shit
En jij zit in de shit
Ik ben stoer en jij bent een hoer
Ga dan weg
Kijk daar is de autoweg
Vertaling/ samenvatting van de Hollandse rap
topnotchquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:11 schreef Pulu het volgende:
[..]
Die jij kent en de rotzooi die je op tv ziet (waarbij witte platenbaasjes die rotzooi toch maar blijven uitbrengen)
Ik denk dat hij er mee bedoeld dat het topic onvoorzien was en kennelijk heeft hij nog nooit eerder zo'n topic megemaakt.quote:
o.a. oldstyle Osdorp Posse ownt die urban-troep zo zwaarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Yo nigger
Wat kom je stoer doen
En jij zit in de shit
Ga dan weg
Kijk daar is de autoweg
Eigenlijk kun je dus geen oorlog winnen met het Nederlandse OMquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:25 schreef HostiMeister het volgende:
Wehehe, nee met het nederlandse leger wel? Die mogen niet eens mensen neerschieten of ze worden ge-courtmarshalled .
Maar inderdaad, laf gedrag
alsof de gangsta-wannabee uithangen met een stuk ijzer wel zo stoer isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo te zien zijn ze goed ingeburgerd. Lijken wel hollandse streken
En jij weet waarom precies dat hij niet compleet is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:02 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
Waarom zijn mensen zo zelfverzekerd als ze een Marokkanen bashtopic maken die OOK nog eens een incomplete beschrijving van de gebeurtenis schetst. Ik kan alleen maar gissen naar wat er gebeurt zou moeten zijn. Kom eens met een terechte klacht ofzo? Dit is echt drie keer niks.
Gothic?quote:
en natuurlijk is iedereen die niet aan de gangsta-thug idealen voldoet onder die noemer te plaatsen... Here's a hint; de gemiddelde rapnegert/-mocro is fugly as hell as well.... Maar vooral blijven volhouden dat het allemaal de schuld van whitey is; komt het allemaal goed hoorquote:
oh god, is die kromme kringspiermusketier dr ook weer, met zn VMBO popiejopie social-coolness-ratrace geblaatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:22 schreef McKillem het volgende:
[..]
Gothic?
En ik durf er best een fiks biertje op te zetten dat mijn haar vaker shampoo ziet dan gemiddeld gelkop.
Say what?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef harrypiel het volgende:
[..]
oh god, is die kromme kringspiermusketier dr ook weer, met zn VMBO popiejopie social-coolness-ratrace geblaat?
Kon het door dat brakke "nederlands"* niet echt verstaan, maar het klonk niet echt als een uitnodiging om wat te gaan drinken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:37 schreef Wallinator het volgende:
Wat riepen ze?
ik had het over janus die blijkbaar weer het simplistische "vieze stinkende kknerd-gothic"-paard van stal haalde tegen jouquote:
Ah okay, ik kon de reactie al niet echt thuisbrengen op mezelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:33 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ik had het over janus die blijkbaar weer het simplistische "vieze stinkende kknerd-gothic"-paard van stal haalde tegen jou
Het mooie van hiphop vind ik dat de mensen die naar echte, goede hiphop luisteren gewoon normaal kunnen doen. Ze maken geen problemen om niks, ze generaliseren niet en ze zijn kritisch over de samenleving (een vaak terugkomend thema in hiphop muziek). Maar bovenal, zijn ze buitengewoon open-minded, voornamelijk qua muziek. Ook al zijn er onderling enorm veel verschillen in de hiphop cultuur, iedereen doet z'n eigen ding en laat elkaar met rust. Ze zijn vaak ook niet beperkt tot één muziekgenre, veel hiphoppers luisteren naar verschillende soorten muziek. De samples die worden gebruikt in hiphop komen soms dan ook uit de meest exotische genres. Hiphoppers weten daarom ook de muzieksmaak van andere mensen te respecteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Yo nigger
Wat kom je stoer doen
En jij zit in de shit
Ga dan weg
Kijk daar is de autoweg
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:28 schreef Pulu het volgende:
Als de hardwerkende gefrustreerde man geen internet zou hebben dan zou het aantal zelfmoorden structureel hoger liggen....
Het leukste is dat de wereld (en met name Europa) steeds meer zal verkleuren...de toekomst ziet er goed uit
Zoals het hoort eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:43 schreef Wallinator het volgende:
[..]
Het mooie van hiphop vind ik dat de mensen die naar echte, goede hiphop luisteren gewoon normaal kunnen doen. Ze maken geen problemen om niks, ze generaliseren niet en ze zijn kritisch over de samenleving (een vaak terugkomend thema in hiphop muziek). Maar bovenal, zijn ze buitengewoon open-minded, voornamelijk qua muziek. Ook al zijn er onderling enorm veel verschillen in de hiphop cultuur, iedereen doet z'n eigen ding en laat elkaar met rust. Ze zijn vaak ook niet beperkt tot één muziekgenre, veel hiphoppers luisteren naar verschillende soorten muziek. De samples die worden gebruikt in hiphop komen soms dan ook uit de meest exotische genres. Hiphoppers weten daarom ook de muzieksmaak van andere mensen te respecteren.
Wat jij dus duidelijk niet kan.
Ik had 2 tassen van (voer getal in) kilo aan boodschappen, daar kan ik natuurlijk niet mee rennen.quote:
ik ben kaal en heb er nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja man, ik heb lang haar. Das erg hoor.
Geen "neonazi!" o.i.d.?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben kaal en heb er nog nooit last van gehad
Voer getal in?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:49 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik had 2 tassen van (voer getal in) kilo aan boodschappen, daar kan ik natuurlijk niet mee rennen.
Kan de tassen op de grond zetten, maar het risico dat er 50 euro aan boodschappen gejat word is dat tuig niet waard. Ook die celctraf die ik dan zou krijgen niet trouwens.
Ze komen zichzelf nog wel een keer tegen....of mij zonder tassen als ze pech hebben.![]()
wat is dat nu weer voor een uitermate stigmatiserende kutvraagquote:
Mijn mannerlijkheid wat doe je.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:58 schreef BreakSpear het volgende:
[..]
Voer getal in?
Je had zeker twee van die roze handtasjes van een halve kilo per stuk.
Exorbitant goed zeg ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor een uitermate stigmatiserende kutvraag_!
ik ben er nu al achter dat je het gewoon verdiendquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:02 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mijn mannerlijkheid wat doe je.
[..]
Exorbitant goed zeg ik.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben er nu al achter dat je het gewoon verdiend_!
zie frontpage my dear internet trollquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor een uitermate stigmatiserende kutvraag_!
wat is dat de frontpagequote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:15 schreef harrypiel het volgende:
[..]
zie frontpage my dear internet troll
sieg heilquote:
dan moet je minder aan de lsd zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 21:18 schreef tonks het volgende:
[..]
dat ook! ik begin een patroon te zien!
"waar het hart vol van is loopt de mond van over" zullen we maar denkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:58 schreef BreakSpear het volgende:
Voer getal in?
Je had zeker twee van die roze handtasjes van een halve kilo per stuk.
Niet eens over nagedacht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
Dan blèr je iets over hun moeder en wacht je een paar seconden totdat ze schuimbekkend voor je neus staan.
Je moet je internet even updaten, deze grap is echt te oudquote:Op maandag 17 maart 2008 15:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het is wel het meest hulpvaardige volk ter wereld
Ze komen altijd met 20 tegelijk vragen of je problemen hebt
Maar je lacht wel he! Ja je lacht!quote:Op maandag 17 maart 2008 15:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Je moet je internet even updaten, deze grap is echt te oud
Dat is heul geen grapquote:Op maandag 17 maart 2008 15:55 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Je moet je internet even updaten, deze grap is echt te oud
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |