Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel danquote:
das idd dan minder jaquote:Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel dan
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch prima met een laptop op locatie
Zo nu en dan even met je zweep slaan, maar verder kan je gewoon doorwerken danquote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inMisschien beter zelfs als ik minder gestoord word
gelukkig nietquote:
Maar geen storm in het vooruitzichtquote:Op maandag 17 maart 2008 14:09 schreef Ynske het volgende:
oef vrijdag weer werken
3 weken nadat t allemaal gebeurt is dezelfde dienst werken, dus ook op t zelfde tijdstip naar huis
Dat mag wel, alleen moet je je er neit te veel door laten weerhouden. Je bent vroeger ook wel een van je fiets gedonderd, maar je ouders zetten je er gewoon weer opquote:
das wel erg lang meteen jaquote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef Ynske het volgende:
tis niet t punt van t rijden
dat doe ik alwel weer
een beetje dan
tis meer dat t meteen de eerste dag een dienst is van 9.75 uur
en dat klote tijdstip dat je naar huis moet rijden
yepzquote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
das wel erg lang meteen ja
Je hebt zeker al geprobeerd het te wijzigen?
reïntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
maar daar werken ze niet aan mee
uitzendbureau net gesproken en die hebben zoiets van als je weer kunt/wilt gaan werken dan ben je beter en kun je dus ook gewoon die lange dagen werken
zucht, daar heb je dus ook niets aan
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
reïntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad niet
Heb je al wel een andere baan op het oog?
Neequote:Op maandag 17 maart 2008 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoekenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
NeeIk neem aan dat je als eerste aan je rust e.d. hebt gedacht ja. Maar je had toch ook rond kunnen kijken? Niet meteen solliciteren, maar gewoon kijken wat er nu te doen is..
Ik heb vorige week, als onderdeel van mn reïntegratietraject, een beroepskeuze/interesse-test gedaan. Het kost alleen wat...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoeken
zou t nu idd wel kunnen doen, maar dan moet je wel weten wat je wil
Meteen al bij de fysio geweest?quote:
lekker hete douchequote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, zo douchen en dan langzaam richting fysio,
t is nu wel redelijk los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |