quote:Op maandag 17 maart 2008 08:16 schreef leonieke het volgende:
We zijn gisteren nog even gaan curieuzeneuzen op de werf. Kwestie dat niet alleen onze toekomstige buren weten hoe ver (of zeg ik beter hoog?) het precies staat met de bouw![]()
*trommelgeroffel*
Ze zijn bezig met alle buitenmuren van het verdiepDus niet alleen die ene muur van 12 meter, maar ook al de voorgevel, achtergevel en andere zijgevel
De twee langste gevels staan ondertussen 6 snelbouwstenen hoog (ik denk ongeveer 90 cm ofzo) en de gevelsteen staat er uiteraard ook al voor gemetst
![]()
Binnenkort als het nog niet te donker is foto's gaan nemen want gisteren was het rond 21u écht al te donker.
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken danquote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef leonieke het volgende:Inderdaad, Marc
![]()
Als het nu vlug terug goed weer wordt, zal de ruwbouw er misschien vlugger dan verwacht staan
Ga naar huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin in werken, mijn rug wil nog niet helemaal, en ik wil hier niet zijn in dit pand
Ah, jij tempert het gewoonquote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken dan
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysioquote:
kan je wel wat doen met je rug dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysio
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doenquote:
Wie weet valt het meequote:
Naar huis dusquote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doen
Al ging het staan net ook niet echt lekker.
Volgende maakquote:Op maandag 17 maart 2008 10:08 schreef leonieke het volgende:
Hier is het vooral donderdag, vrijdag en zaterdag denk ik. Maar volgende maak maandag, dinsdag en woensdag is er bouwverlof.
Ze gaan het niet afkrijgen tegen woensdag volgens mijMerde
nog maar 4 uur en 11 minuten dus!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |