Heb je er speciaal een boek voor gekocht?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, en flikker volgend jaar maar lekker een end aan de kant met je boekenweekgeschenk
691 km zonder controle. Alleen begrensd doordat ik er zelf mee ophield
het was de volle rit druk?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Zat er een beetje in dat het druk zou zijn idd.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..
10% gewijzigdquote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef qu63 het volgende:
Net weer een Film gezien, wel een heel ander genre!
hmz, na de eerste 25 minuten snap ik er nog niet veel vanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef qu63 het volgende:
En nu ga ik I'm Not There kijken
Film over Bob Dylan
hoiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, nou allemaal weer wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |