Heb je er speciaal een boek voor gekocht?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
nou, en flikker volgend jaar maar lekker een end aan de kant met je boekenweekgeschenk
691 km zonder controle. Alleen begrensd doordat ik er zelf mee ophield
het was de volle rit druk?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Zat er een beetje in dat het druk zou zijn idd.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, knaters hoere druk
Ik had een enkeltje Zwolle gekocht, en daar een secondantje die me een Bernlefje zou overhandigen. Die geraakte er niet door en heeft hem maar door het open raam geschoven. Vervolgens hebben we gezellig 106 km lang per SMS contact gehouden terwijl we 3 meter van elkaar zaten
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij op het balkon en ik in de coupe. Was staan in het gangpad, geen doorkomen aan..
10% gewijzigdquote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef qu63 het volgende:
Net weer een Film gezien, wel een heel ander genre!
hmz, na de eerste 25 minuten snap ik er nog niet veel vanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:25 schreef qu63 het volgende:
En nu ga ik I'm Not There kijken
Film over Bob Dylan
hoiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, nou allemaal weer wakker worden
quote:Op maandag 17 maart 2008 08:16 schreef leonieke het volgende:
We zijn gisteren nog even gaan curieuzeneuzen op de werf. Kwestie dat niet alleen onze toekomstige buren weten hoe ver (of zeg ik beter hoog?) het precies staat met de bouw![]()
*trommelgeroffel*
Ze zijn bezig met alle buitenmuren van het verdiepDus niet alleen die ene muur van 12 meter, maar ook al de voorgevel, achtergevel en andere zijgevel
De twee langste gevels staan ondertussen 6 snelbouwstenen hoog (ik denk ongeveer 90 cm ofzo) en de gevelsteen staat er uiteraard ook al voor gemetst
![]()
Binnenkort als het nog niet te donker is foto's gaan nemen want gisteren was het rond 21u écht al te donker.
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken danquote:Op maandag 17 maart 2008 09:09 schreef leonieke het volgende:Inderdaad, Marc
![]()
Als het nu vlug terug goed weer wordt, zal de ruwbouw er misschien vlugger dan verwacht staan
Ga naar huis?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen zin in werken, mijn rug wil nog niet helemaal, en ik wil hier niet zijn in dit pand
Ah, jij tempert het gewoonquote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet naar de weersvoorspelling voor komende week kijken dan
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysioquote:
kan je wel wat doen met je rug dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, t druk om dat te doen. Ga wel vroeger want moet vanmiddag nog naar de fysio
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doenquote:
Wie weet valt het meequote:
Naar huis dusquote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan me een stuk beter bewegen dan afgelopen dinsdag. Alleen als ik te lang zit gaat het echt pijn doen
Al ging het staan net ook niet echt lekker.
Volgende maakquote:Op maandag 17 maart 2008 10:08 schreef leonieke het volgende:
Hier is het vooral donderdag, vrijdag en zaterdag denk ik. Maar volgende maak maandag, dinsdag en woensdag is er bouwverlof.
Ze gaan het niet afkrijgen tegen woensdag volgens mijMerde
nog maar 4 uur en 11 minuten dus!quote:
Je mag mijn rug wel hebbenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
moggeh
iemand een nieuwe rug en nek voor me?
Hoiquote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef Kuukske het volgende:
En goedemorgen natuurlijk allemaal!
geloof niet dat ik er dan op vooruit gaquote:
Ku!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:00 schreef Kuukske het volgende:
En goedemorgen natuurlijk allemaal!
Soort van wel ja, maar hij komt wel met de (bijna) zekerheid dat ie binnen een jaar weer een keer niet goed werktquote:Op maandag 17 maart 2008 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
geloof niet dat ik er dan op vooruit ga
doet ie t inmiddels weer?
mn rug is meer omdat ik vannacht in een onmogelijke kronkel gelegen hebquote:Op maandag 17 maart 2008 11:10 schreef qu63 het volgende:
Yns!
Nog steeds last van je rug door je slippartij
Waarom doe je dat dan ookquote:Op maandag 17 maart 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn rug is meer omdat ik vannacht in een onmogelijke kronkel gelegen heb
tja als ik dat eens wistquote:
Goed goed... korte week deze week.quote:
Maak stond een beetje te veel in mijn zinquote:Op maandag 17 maart 2008 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende maak
Waarom sta jij er niet bij met je zweep dan
Doe je de mijne ook evenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:was net aan t tellen,
ben fotos aan t bewerken, moet er nog 79 zucht
Dat kan toch prima met een laptop op locatiequote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maak stond een beetje te veel in mijn zin![]()
Omdat ik hier overgangsmaatregelen moet formuleren![]()
Ik ben bezig om alle Queen concerten die ik heb een beetje te ordenenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:was net aan t tellen,
ben fotos aan t bewerken, moet er nog 79 zucht
Yep. Lang leve het ambtenarisme!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
Vrijdag vrij?
nehquote:
Lekkerquote:
Die van mij zijn ouderquote:Op maandag 17 maart 2008 11:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh
dit is allemaal nog van een oudmeet in jan
toch maar niet naar luxemburg?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik heb eigenlijk do, vr en di vrij, maar ga het maar inleveren.
Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel danquote:
das idd dan minder jaquote:Op maandag 17 maart 2008 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug wil nog niet helemaal en om dan een uur of 4 a 5 in de trein te gaan zitten ....... en de weersverwachting is matig tot slecht. Ga over een week of 2 wel dan
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan toch prima met een laptop op locatie
Zo nu en dan even met je zweep slaan, maar verder kan je gewoon doorwerken danquote:Op maandag 17 maart 2008 12:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook wel weer gelijk inMisschien beter zelfs als ik minder gestoord word
gelukkig nietquote:
Maar geen storm in het vooruitzichtquote:Op maandag 17 maart 2008 14:09 schreef Ynske het volgende:
oef vrijdag weer werken
3 weken nadat t allemaal gebeurt is dezelfde dienst werken, dus ook op t zelfde tijdstip naar huis
Dat mag wel, alleen moet je je er neit te veel door laten weerhouden. Je bent vroeger ook wel een van je fiets gedonderd, maar je ouders zetten je er gewoon weer opquote:
das wel erg lang meteen jaquote:Op maandag 17 maart 2008 14:27 schreef Ynske het volgende:
tis niet t punt van t rijden
dat doe ik alwel weer
een beetje dan
tis meer dat t meteen de eerste dag een dienst is van 9.75 uur
en dat klote tijdstip dat je naar huis moet rijden
yepzquote:Op maandag 17 maart 2008 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
das wel erg lang meteen ja
Je hebt zeker al geprobeerd het te wijzigen?
reīntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad nietquote:Op maandag 17 maart 2008 14:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
maar daar werken ze niet aan mee
uitzendbureau net gesproken en die hebben zoiets van als je weer kunt/wilt gaan werken dan ben je beter en kun je dus ook gewoon die lange dagen werken
zucht, daar heb je dus ook niets aan
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
reīntegreren/rustig aan beginnen kennen ze inderdaad niet
Heb je al wel een andere baan op het oog?
Neequote:Op maandag 17 maart 2008 14:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk je dat ik me bezig gehouden heb met solliciteren de laatste 3 weken?
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoekenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
NeeIk neem aan dat je als eerste aan je rust e.d. hebt gedacht ja. Maar je had toch ook rond kunnen kijken? Niet meteen solliciteren, maar gewoon kijken wat er nu te doen is..
Ik heb vorige week, als onderdeel van mn reīntegratietraject, een beroepskeuze/interesse-test gedaan. Het kost alleen wat...quote:Op maandag 17 maart 2008 14:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks achter de pc geweest, en niet echt de behoefte gehad om wat te zoeken
zou t nu idd wel kunnen doen, maar dan moet je wel weten wat je wil
Meteen al bij de fysio geweest?quote:
lekker hete douchequote:Op maandag 17 maart 2008 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, zo douchen en dan langzaam richting fysio,
t is nu wel redelijk los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |