Oh wat vertederend om te zien hoe een grote zus helpt Faja wat een lekker stel heb je zo. en de rest van de foto´s zijn ook heel erg mooi. maar om iedereen appart op te noemen daar is geen beginnen meer aan met zoveel mooie foto´s dus bij deze sla ik niemand over
marlieske wat een mooi 'ieske' heb je toch! prachtige blauwe ogen inderdaad!
thomas nu al een stoer overhemd oh oh! webkim ik zag elders de inbaker-foto's: HEERLIJK!
(eigenlijk vind ik babietjes in grotemensenkleren altijd een beetje zielig, zag net ook eli-in-tuxedo bijvoorbeeld. wel grappig ergens maar mijn overheersende gevoel is toch: aaaah zieligggg! ).
Andere foto's op onze website, pagina 3 van galerij maart 2008
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O* Insanity is heritable. You get it from your children. Ik ben wel gek, maar niet achterlijk. If you can't beat them, confuse them.
Haha, dat koordje van de camera kauwen is hier ook een geliefde bezigheid! Mooie ogen heeft Isa.
Eli ziet er zo lief uit in zijn feestkleding!
Ik heb ook genoten van alle andere kindjes
Devin heeft toen hij net geboren was een badjas gekregen. Huh, een badjas, wat moet een baby daar nou weer mee ? Door mama laten aantrekken zodat ze superschattige foto's kan maken natuurlijk!
Faja jou grote kleine man en mijn mini meisje schelen niet veel. Ik moet dinsdag naar het cb en ik heb het idee dat jou man een heel stuk groter is dan mijn mini meisje. Ik kan zelf geen foto's plaatsen maar de vergelijking is erg grappig.
Vandaag een minimeet bij bix gehad en het was reuzegezellig. De kinderen hebben in de tuin gespeeld en de grote favoriet daar was het trappetje Alles werd erop en eraf gezeuld
Connor zit nu alweer een tijdje op voetbal en natuurlijk moet ik hem in dezelfde clubkleuren als papa vroeger ook speelde, even vastleggen bij een actie van hem :
Afgelopen weekend was het Waddenweekend van Mensa en ik had Connor en z'n vriendinnetje meegenomen naar Ameland om daar hele leuke dingen te doen. Een tweetal fotootjes wilde ik jullie niet onthouden
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]