Volgens mij niet hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
En Boro scoort uit een buitenspeldoelpunt
Aliadiere in het midden staat een meter buitenspel en dat is precies de meter die hij voorsprong heeft bij het doelpunt.quote:
Toen deed hij nog niet direct aan het spel meequote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Aliadiere in het midden staat een meter buitenspel en dat is precies de meter die hij voorsprong heeft bij het doelpunt.
Als je daarna wel mee gaat doen, is het alsnog buitenspel hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Toen deed hij nog niet direct aan het spel mee
Jawel want toen ging de bal ook al richting hem, dat ie vervolgens van de bal wegloopt dot er verder niet toe.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:50 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Toen deed hij nog niet direct aan het spel mee
Manchester gaat ons vandaag voorbij dus, misschien wel beter. Krijgen hun al het druk op de schouders.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
We spelen zelf kut, tegenstander is net het Ijzeren Gordijn en de scheids is kut, kortom, kutmiddag
Oja, en Siert de Vos als commentator is natuurlijk kut.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
We spelen zelf kut, tegenstander is net het Ijzeren Gordijn en de scheids is kut, kortom, kutmiddag
Je kunt gewoon Engels commentaar selecteren..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Oja, en Siert de Vos als commentator is natuurlijk kut.
Ik niet, afstandsbediening/decoder is half gaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je kunt gewoon Engels commentaar selecteren..
Logisch na vorige weekquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:26 schreef Dos37 het volgende:
Alves trouwens niet eens op de bank bij Boro
Jawel, heb ze beide strak naast elkaar staan dus ik mis niets en voor mijn omgeving is het beter, op deze manier schreeuw ik minder maar typ ik het van me af.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:07 schreef EvertonPride het volgende:
Dat je tijdens een match van je club energie hebt om hier je gevoelens te posten.. zo kijk je toch ook geen match met passie en 100 % concentratie?
Die van Eboue was een pingel, werd vastgehouden, de "handsbal" niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij is Sierd een beetje voor Arsenal. Ik heb hem al twee keer hard 'penalty' horen roepen, en in beide gevallen was er weinig tot niets aan de hand.
Ja voor Bendnerquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:45 schreef DANILXL het volgende:
is van persie gewisseld?
Ik kan er nu ook wel om gniffelen, alleen zat ik vanmiddag ook zo m'n frustraties weg te slikkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:55 schreef Grimm het volgende:
haha prachtig dit.
Tsjah ik wacht nog even tot het algelopen is met lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik kan er nu ook wel om gniffelen, alleen zat ik vanmiddag ook zo m'n frustraties weg te slikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |