Ja logisch staat hij aan de B&A kant, anders zou de FEBo hem nooit toegelaten heb tot gastspeler..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als butler sprak hij uit voor Amanda en Brian te zijn, heeft verder intensief contact met Kennith gehad.
Lijkt me dat deze kleur dichter bij haar eigen haar kleur zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
Cap op VV met als onderschrift.
[ afbeelding ]
Gelukkig is het een pruik!
Volgens mij is Jaap nog niet eerder zó dik geweest, verschrikkelijk. Maar ja, als je zag wat hij vannacht naar binnen werkte aan shoarma, dan is het ook logisch.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze was nog van eerder vanmiddag, Japio zit TV te maken ........![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is het een pruik op een pruik!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je eens opletten wat er gebeurt als je die pruiken afpaktquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap NIET hoe iemand dit vol kan houden. Week na week na week achterquote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:25 schreef Guuskeee het volgende:
jaap zit weer op zn plekkie... ik gok tot een uur of 2, 3 (behalve tijdene het eten natuurlijk)
[ afbeelding ]
Gescript gesprek imo. Ritravo geeft wel aan voor de ratten te zijn. Soort zoekt soort zeg maar.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik snap NIET hoe iemand dit vol kan houden. Week na week na week achter
een computer zonder internet zitten..
Ik zou STAPELgek(ker) worden
Heerlijk, posten sans gêne, ik hou durfan.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:29 schreef PeterNB het volgende:
Ik snap NIET hoe iemand dit vol kan houden. Week na week na week achter
een computer zonder internet zitten..
Ik zou STAPELgek(ker) worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |