Beef is geen drol aan, maar de Hackensaw Boys zijn daarentegen wel bijzonder tof.quote:Op zondag 23 maart 2008 18:22 schreef jakkop het volgende:
Beef is live wel leuk, maar das dan ook echt het enige.
Nope, één of andere Molukse toestandquote:Op maandag 24 maart 2008 00:43 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En Massada, bedoelen ze dan de John Zorn Massada? Of is er nog een andere band met dezelfde naam? Want in het eerste geval is het ineens toch wel heel interessant om een kijkje te gaan nemen.
Ik vind ze wel tof, niet vies van wat experimenten op het podium.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:16 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja echt!Voordat ik me waag aan een omschrijving, ze hebben een website en een MySpace. Ik vind het wel lachen omdat ik weet wat voor gaar type hij in huis is, maar het is niet echt muziek waar ik van zeg "oh yeah, dat moet je horen!"
Hoiquote:Op maandag 24 maart 2008 00:56 schreef Aisumasen het volgende:. Wel weer de gebruikelijke paupers die de stilte na afloop van een song willen doorbreken door nét iets te vroeg 'whóóóó' te moeten roepen, maar dat hou je altijd.
Platen zijn over het algemeen wel leuk ja.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb de laatste maanden zo een beetje alle 22-Pistepirkko platen zitten beluisteren, en heb op zich wel zin in dat concert van ze donderdag! Geen idee hoe ze live zijn, maar volgens de Roosje site schijnt het een stuk rauwer te zijn dan op plaat. Zal mij benieuwen.
Ik stak ook maar gelijk snel een peuk op om alle boze gezichten om me heen te kunnen negerenquote:Op maandag 24 maart 2008 01:08 schreef Aisumasen het volgende:
Haha, inderdaad. Een foutje moet kunnen. Ik heb het natuurlijk niet over mensen die helemaal op gaan in de muziek, en graag hun waardering willen laten horen.
Ik heb het over de mensen die het hele optreden staan te lullen en zitten te SMS-en, maar wel even na élk nummer 'gehoord' willen worden.
Ah je bent niet de enige hoor, een hele schare jonge meisjes met jou.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof, niet vies van wat experimenten op het podium.Heb ze overigens ook al een stuk of 8 keer live gezien.
Ga naar die metalwinkel en scoor een stel toffe kisten!quote:Op maandag 24 maart 2008 16:38 schreef -skippybal- het volgende:
Hoi Nijmegenaren, wat zijn toffe winkeltjes waar ik morgen nieuwe schoenen kan scoren?
Hiiiii.quote:Op zondag 23 maart 2008 01:44 schreef SnowCockroach het volgende:
Ben net terug van The Wombats, was echt heel leuk. Wel veel 13-jarigen waarvan er een paar een poging tot Pieter Post op het podium deden.En ben net als Nevermindme (euhj
) op de foto geweest met ze en ze hebben m'n kaartje gesigneerd. Tord, Dan.
![]()
![]()
![]()
oh kijk, ze houden van me:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |