Hoi héé'Yavido... Er ligt wat doods naast dat bed.. Is dat de opgezette hond van Amandaquote:
Geen afsplitsing hoor het bestond allang maar niet over DGKquote:
omfg, hoeveel afsplitsingen heeft dat forum inmiddels joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Een afsplitsing van VOL, net als het Huubsoppersforum
Hoiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi héé'Yavido... Er ligt wat doods naast dat bed.. Is dat de opgezette hond van Amanda
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling mee
Die slapen al ofzo ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef eusjuh het volgende:
Brainless en del zoals vaak niet in beeld
Je kan ze wel horen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef eusjuh het volgende:
Brainless en del zoals vaak niet in beeld
Een man is een man,een vrouw een vrouw.Heel soms worden er kids geboren zonder geslacht of zelfs twee slachtig en die worden jong geopereerd.Alles wat over blijft houdt van verkleedpartijtjes of spoort niet helemaal.Het heeft overigens niks te maken met sexule voorkeur.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.
IK SNAP MEZELLUF NIET!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.
Dat lijkt op een crematorium.. Ja daar val je van afquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt op een crematorium.. Ja daar val je van af
Hoe kan je met zo'n griezel een orgasme krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:48 schreef T-lex het volgende:
Die ricardo valt met z'n neus in de boter...z'n overburen hebben het er druk mee.
Amanda kwam net geloof ik....zag je die kop van Ricardo omhoog komen...hij moest toch ff kijken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Heb even terug gelezen hier in de laatste twee Cossen. En genoeg gezien. De Cos was weinig Cos, meer UOS. Ik denk dat het voorlopig maar bij de SV van Vol houdt. Die is nog steeds meer neutraal (lees hem eens voor men oordeedlt!) Lady-Night, goed werk hoor!
Ik denk er over om maar weer te vertrekken hier. Wens jullie het beste, kift maar lekker verder op elkaar. Vanavond konden enkele mensen echt trots op zichzelf zijn :S
Lees juist hier omdat het veel ontopic is en weinig gekatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Heb even terug gelezen hier in de laatste twee Cossen. En genoeg gezien. De Cos was weinig Cos, meer UOS. Ik denk dat het voorlopig maar bij de SV van Vol houdt. Die is nog steeds meer neutraal (lees hem eens voor men oordeedlt!) Lady-Night, goed werk hoor!
Ik denk er over om maar weer te vertrekken hier. Wens jullie het beste, kift maar lekker verder op elkaar. Vanavond konden enkele mensen echt trots op zichzelf zijn :S
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Dan zet ik nog even die coffeeshopmuziek van Mike opquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"
Zou dat helpen?Neem ik ook nog maar een wijntjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"
En proost op Palmaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zou dat helpen?Neem ik ook nog maar een wijntje
Ohw is dat zo?Heb geen idee hoe het hier werkt hoor.Lees meestal mee of na en post wanneer ik zin/tijd heb.Het is wel gezellig hier hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nog twintig voor een nieuwe COS .......
Slaap zequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:59 schreef Yavido het volgende:
Ok, maak er een mooi volgend COS'je van. Ik ga het voorbeeld van Huub, Claire en Mike volgen![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:01 schreef Yavido het volgende:
Enkele TT suggesties voor de volgende:
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap likt de wonden
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap in depressie gehuld
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap neemt een frisse duik
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Ricardo schuift aan!
[COS #3315] Ricardo beats kinderdiscofeestje
Je hebt een focking mooi OP gemaakt, bedankt nog !!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:01 schreef Yavido het volgende:
Enkele TT suggesties voor de volgende:
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap likt de wonden
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap in depressie gehuld
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap neemt een frisse duik
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Ricardo schuift aan!
[COS #3315] Ricardo beats kinderdiscofeestje
Thoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:09 schreef B.Honderd het volgende:
Net een persoon ontmoet gelijk Mikey, echter deze is verlichtingsfilosoof. Hij kotste wel en had nog meer daklozentrekjes.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is het te vroeg ??? anders effe volbaggeren svp .....
Ja mooi, ga ze zeker meenemenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan is het goed dat ik nog snel twee caps voor je kon maken, die passen wel in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |