Enormquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, hoe dronken moet je als man zijn om dat nog per ongeluk voor vrouw aan te zien??
En dan ook nog, net als Amanda, steeds in de spiegel kijken en zichzelf bewonderen.........quote:
Scherpquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
Mike aan de knoppen die ie bij Palma zelfs niet eens mocht anraken
Zou het bij Palma ook kortsluiting veroorzaken als het nat wordt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike aan de knoppen die ie bij Palma zelfs niet eens mocht anraken
Joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef eusjuh het volgende:
Lees net dat er definitief een BB vanuit de kooi gaat komen!
Hij draait Burning Spear en Gregory Isaacsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Scherp!
Mike draait beter dan die prutsende sukkel dj's van vanavond die de naam Dj niet eens waard zijn.
Bij 1650 watt, zeker!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het bij Palma ook kortsluiting veroorzaken als het nat wordt?
was ik ook al naar op zoek maar dit is het stukje wat geplaatst werd door een poster:quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij draait Burning Spear en Gregory Isaacs![]()
Door een poster waar??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:51 schreef eusjuh het volgende:
[..]
was ik ook al naar op zoek maar dit is het stukje wat geplaatst werd door een poster:
Hoi allemaal. Hebben jullie het ook gehoord op SBS6 dat het definitief is dat de villa gebruikt gaat worden voor een nieuwe BB. Is bekend gemaakt in een radioprogramma met een oude BBer erin. RTL had dit nog niet bekend willen maken maar deze oude BBer had zijn mond voorbij gepraat. Dus in het najaar een nieuwe BB in de nu nog gouden kooi
Ja bij SBS zeiden ze dat het zeker was en dat RTL het nu ook toegegeven heeft. Ze wilden het geheim houden maar ja het was uitgelekt en dan kun je het niet meer ontkennen.
Vooral deze die hij nu draaitquote:
Wacht maar tot er een "zwakkere" in een net niet hippe outfit voor de deur staat van de hut waar ze staat te doorbitchen... wedden dat die niet binnenkomt wegens d'r Scapino schoentjes?!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
Rachel heeft dus medelijden met de zwakkeren........kortom: kiest dus voor Brian en Amanda om hen terzijde te staan................
Tja, allemaal weer viavia. We zien wel wat ze maandag zeggen in RTL Boulevard. Zal wel iets van waar zijn denk ik. Die geruchten deden al eerder de ronde toen aangekondigd werd dat DGK op 22 mei gaat stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Brian ... Soms zie je er niet al te snugger uit ...
Relaxedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Vooral deze die hij nu draait(ook weer Burning Spear)
Die krijgt geheid een knal voor zijn kop met zijn Gucci-handtas....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een "zwakkere" in een net niet hippe outfit voor de deur staat van de hut waar ze staat te doorbitchen... wedden dat die niet binnenkomt wegens d'r Scapino schoentjes?!
Die gaat Claire zo ballenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
ik zit ook met verbazing naar de streams te kijken....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???quote:
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik was het zo eens met het stukje wat "onze Syl" aan hem geschreven heeft
och, laat me raden, VOL?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???
Yeah right ,uit zichzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
Brian zegt, dat Amanda , uit tactisch oogpunt, Amanda, uit haar zelf (maal 10) water drinkt na alcoholgebruik...
Nee lees daar nooit,een en al ruziequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond looptquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor, slijmen is prima, maar je arm tot aan je bovenarm ergens insteken gaat ietsje tè ver....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
En bedenk je nu dat we die allebei op streams hebben nu....... en ik vrees heel vaak samen op 1 stream.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond loopt
Welk verslagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daar
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef mootie het volgende:
Kenneth Louis Charles heeft Rico gebeld, hij kwam aanrijden met een dikke vette joint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |