De butler in een jurkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor eikel?
Ik vind het eerder een vooruitgang qua spel, gebeurd er tenminste weer wat!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Nienke weg en Ricardo ervoor in de plaats. Wat een achteruitgang!
EN TERECHTquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:09 schreef mazaru het volgende:
oh neeeeeeeeeee
ik heb een naar voorgevoel
Dat hysterische gekwaak de hele dagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef tipsch het volgende:
Och, Ricardo deed het toch wel leuk de laatste tijd, niet?
Ik was ook al bang dat het die muts wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef eusjuh het volgende:
De relnicht zegt iedere week gastspeler te zijn maar alles liever dan Lieke
Heb je gezien hoe hij er uitzietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Leandra het volgende:
Rachel is toch de doorbitch?? Die beslist normaal toch wie er wel en niet in mag??
Laat d'r dan lekker gaan beslissen dat Brian en Amanda niet dressed zijn voor de gelegenheid
Hij zal daar toch niet iedere dag verpakt als wijf rond blijven lopen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
ik ga streams uitzetten, niets tegen travestieten, maar laten ze lekker kappen met die gastspelers.
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwamquote:
Dit is zijn eigen kleding toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwam
Hij gaat eerder huub gek maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:32 schreef Lady-night het volgende:
Als hij Brian gek maakt zou ik er nog mee kunnen leven....alhoewel ik het beneden alle stijle vindt....maar helaas we weten al hoe dat zit....kots
Ik denk dat ze nog heel veel kleding gaan ruilen, qua stijl is het 1 pot nat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het zou zo uit de kast van Amanda kunnen komen....
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij gaat eerder huub gek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |