Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panamaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dus ze komt misschien nog terug?
Ja, wat mij betreft ... mooie cameltoe CAP van Claire van je vanmiddagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...
Doe ik ook als ik om 8 uur op mn werk moet zijn, geef ik haar nog 2 uur extra
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Mooie OPquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panama
in Amsterdam (waar ik ook ben ...), maar misschien later. Hoop het wel.
Trouwens, Lieke schijnt morgen haar opwachting weer te maken als gastspeler
Oh gaaf, ik ga gelijk de audio er weer opzetten hier.. *kuch*. Die Brian is echt slecht, zelfs Mike draait beterquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Nienke gaat weg? Mooi, dat onderwijsachtige, belerende,ietwat kinderlijke toontje hoef ik dan niet meer aan te horen op de streams.....
Zou zo een vriend van Dennis kunnen zijn met die rode wangetjes van hemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
Hee, het gaytruitje weer in beeld
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor eikel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef mazaru het volgende:
pfffffffffffffffffffff het is Rachel maar
Eehh... What's up docquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
afscheidsspeach van Nienke:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |