4 gezien dus nog een hoop Amerikaanse shit voor de boeg voor de echt goede series weer gaan beginnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef CarOnline het volgende:
Oh dus jij zit ook al te kijken? Hoe ver ben je al?
Oh zelfs zn naam lijkt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie bedoelen toch niet held Jake?
Let goed op, is de enige tip die ik je wil meegevenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:30 schreef APK het volgende:
En nu ben ik de 1.07 GB versie van Lost s0407 binnen aan het halen om te kijken of het verschil maakt op mijn nieuwe pooier-tv.
quote:
Oh dan ben je al 3,5 aflevering verder!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:30 schreef APK het volgende:
[..]
4 gezien dus nog een hoop Amerikaanse shit voor de boeg voor de echt goede series weer gaan beginnen.
En nu ben ik de 1.07 GB versie van Lost s0407 binnen aan het halen om te kijken of het verschil maakt op mijn nieuwe pooier-tv.
Ohhh ik ben ook al benieuwd hoor! En t leukste is: gewoon 22 afleveringen voor 1 seizoenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Doen!
Ik vind het hartstikke onmeunig goed!
Eeew!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even ter visualisatie:
[ afbeelding ]
Ja zonde, maar er komt echt een eind aan nu toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nog maar 2 episodes tegoed, S02E07 wordt de laatste volgens de berichten.
Uh oh.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Let goed op, is de enige tip die ik je wil meegeven. Je snapt later wel waarom
.
Ik heb een nieuwe kabel ontdekt!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:33 schreef CarOnline het volgende:
Ah ja je pooier tv die het mooiste beeld heeft als ie uit is?
Vorige week was met Juliette! Die week daarvoor met die schotse vogel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Uh oh.
Zaterdag is mijn kateravond.
Idd niet goed om dan Lost te kijken.
Vorige week snapte ik er ook al geen reet van met die aflevering over die Schotse vogel.
En ik kom niet meer in het Lost-topic, lijkt wel een bijbelgroepje daaro.
Euh ik snappum nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe kabel ontdekt!![]()
Inmiddels 150¤ down.
Huhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb nog maar 2 episodes tegoed, S02E07 wordt de laatste volgens de berichten.
Vond het ook een beetje vreemd. Echt opzichzelf staand.quote:
Jericho is slecht bekeken, en kapt dusquote:
Ja, ze wilden er eerst helemaal geen eind aan breien! Schandelijk!quote:
quote:
HD ready, maar ik kijk via een s-video kabel.quote:
Ohhquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
HD ready, maar ik kijk via een s-video kabel.
Tijd voor HDMI to euh, die andere kabel voor beter beeld!![]()
Oh fuck, dacht dat je het over Lost had, maar dat is inmiddels wel duidelijk.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jericho is slecht bekeken, en kapt dus
Dan merkt je 't verschil volgens mij niet, maar dat komt door de kabelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef APK het volgende:
HD ready, maar ik kijk via een s-video kabel.
Tijd voor HDMI to euh, die andere kabel voor beter beeld!![]()
Lost gaat door t/m 6quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef APK het volgende:
Oh fuck, dacht dat je het over Lost had, maar dat is inmiddels wel duidelijk.
Doe Carnivale maar, als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:43 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ze wilden er eerst helemaal geen eind aan breien! Schandelijk!
Moet ik Carnivale nog voor je branden? Ben toch bezig met 3 seizoenen Prisonbreak voor Gert.
Mag wel opschieten dan, nog 14 dagen en nog 15 dvd's!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Doe Carnivale maar, als je toch bezig bent.
Zoiets.quote:
De populairste seriesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Pietje wat kijk je nog meer?
Zeg es waarom dat zo goed is dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef CarOnline het volgende:
Mag wel opschieten dan, nog 14 dagen en nog 15 dvd's!
Pietje!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De populairste series.
prison break, heroes, lost, jericho, 24
the 4400 ben ik afgehaakt, en heb oz nu 4 episodes gekeken
smith was cool maar is na 6 episodes gekapt
the kill point is een coole miniserie
sleeper cell zijn ook 2 magistrale seizoenen![]()
![]()
![]()
house kijk ik op NL tv
Calm down, I'm here to guide you through this troublesome thread.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ik kijk bijna geen televisie en word een beetje zenuwachtig van al jullie postjes. Wat mis ik allemaal voor belangrijks?!![]()
Oz! Dat leek me echt geweldig maar wat viel dat tegen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De populairste series.
prison break, heroes, lost, jericho, 24
the 4400 ben ik afgehaakt, en heb oz nu 4 episodes gekeken
smith was cool maar is na 6 episodes gekapt
the kill point is een coole miniserie
sleeper cell zijn ook 2 magistrale seizoenen![]()
![]()
![]()
house kijk ik op NL tv
Maar zit er een (spannend?) vervolg in? Series zonder vervolg haak ik afquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef APK het volgende:
Geen Californication en Weeds?![]()
Daar zit ook nog humor in enzo!
Ik kijk alleen House op tvquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ik kijk bijna geen televisie en word een beetje zenuwachtig van al jullie postjes. Wat mis ik allemaal voor belangrijks?!![]()
Juh!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar zit er een (spannend?) vervolg in? Series zonder vervolg haak ik af, alleen House weet me keer op keer te boeien.
* PietjePuk007 noteert 't op lijstje "te downloaden"quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:58 schreef APK het volgende:
Juh!
Gaat je schamen en onmiddelijk downloaden zodat we jouw enge gezicht een week niet meer zien omdat je aan de buis gekluisterd gaat zitten!
Carnivale? Gewoon gaan kijken. Ik was op slag verliefd op Ben (in tuinbroek haha!) dus daar keek ik natuurlijk voorquote:
Oké guide me dan. Noem eens één serie die ik absoluut zou moeten zien volgens jou?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:54 schreef APK het volgende:
[..]
Calm down, I'm here to guide you through this troublesome thread.
Welk genre vind je leuk?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef Talitha het volgende:
Oké guide me dan. Noem eens één serie die ik absoluut zou moeten zien volgens jou?
Ik volg ook alleen House, ben ik helemaal verslaafd aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kijk alleen House op tv,
internet, the land of opportunities
Ik download sinds kort muziek. Da's al heel wat voor mij.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
internet, the land of opportunities
24 heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 24 en prison break leuk vindt is sleeper cell zeker een aanrader.
Er bestaat een House NL topic, als je daar ff kijkt elke keer weet je wat ze gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ik volg ook alleen House, ben ik helemaal verslaafd aan.
Geweldig, dat sarcasme, ik vind het een geweldige serie, jammer alleen dat ze alles door elkaar uizenden.
Afleveringen die we al gezien hebben afgewisseld met de nieuwste, erg vervelend.
Series! Zover het oog reiktquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef Talitha het volgende:
Ah, bedankt Pietje!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er bestaat een House NL topic, als je daar ff kijkt elke keer weet je wat ze gaan uitzenden.
[NL] House M.D. #8 - "Pills made all my dreams come through"
di --> herhaling
do --> nieuwe episodes seizoen 4
Maakt niet uit! Ik ben gewoon benieuwd wat volgens jullie dé nummer 1 is van al die series die jullie hier regelmatig noemen. Tot nu toe heb ik alleen House en Lost weleens gezien.quote:
Het nadeel is wel dat je films gaat onderwaarderenquote:
Oh dan kan je al de helft!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik download sinds kort muziek. Da's al heel wat voor mij.
Ik vind 24 de seizoenen 1 t/m 3 erg sterk, daarna ook nog wel sterk maar veel wisselvalliger.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:07 schreef Talitha het volgende:
Maakt niet uit! Ik ben gewoon benieuwd wat volgens jullie dé nummer 1 is van al die series die jullie hier regelmatig noemen. Tot nu toe heb ik alleen House en Lost weleens gezien.
Ja gek he, dat dat dan afgelopen is na 1.5 uurquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het nadeel is wel dat je films gaat onderwaarderen.
Hoewel I am Legend ook wel erg matig was.
Ehm, als ik zou moeten kiezen: Weedsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef Talitha het volgende:
Oké guide me dan. Noem eens één serie die ik absoluut zou moeten zien volgens jou?
Zie boven, Californication voor te lachen en heel erg veel voor niet te lachenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ik ben gewoon benieuwd wat volgens jullie dé nummer 1 is van al die series die jullie hier regelmatig noemen. Tot nu toe heb ik alleen House en Lost weleens gezien.
Ja, Weeds is ook heel erg leuk.quote:
Zullen we effe likken om de rest te irriteren?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, Weeds is ook heel erg leuk.
Nog een paar maandjes dan is het Summer 2008 en dan krijgen we S04!
Eh jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we effe likken om de rest te irriteren?
trusten Pietje!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga m'n bed eens opzoeken, tot later allen
Oh mooi he.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hou kun je als vrouw niet verliefd op die man zijn?![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=W3c9GyBC1VYquote:
Oké, ga ik die eens proberen. Hoeveel series met hoeveel afleveringen zijn er inmiddels?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |