29-04-2007quote:Op zondag 16 maart 2008 16:29 schreef MaxC het volgende:
Was echt dramatische wedstrijd van Ajax en dacht dat PSV ook weer is totaal onverdiend won --> Kutmiddag
Maar hoe 1 goal alles kan veranderen![]()
Sjow Davids was geen schim van wat ie vroeger was. Laat de gast lekker afsluiten op een nette manier. Dit is waardeloos.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als Ajax zo speelt als vandaag wordt het woensdag helemaal niets hoor..
Zeker niet met Perez en Davids als ze zo spelen als vandaag.
Echt alles op alles zetten benen breken alles, als ze woensdag maar winnen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef Nashje het volgende:
Vrees het ergste woensdag. Maar dit is gewoon kei lekker vandaag.
Met 95% strijd ben ik woensdag niet tevreden. 110% gvd. ALLES geven. Afslachten die hap.
Huntelaar ook voldoende hoor. Die heeft geen bal gehad en van de ballen die hij heeft gehad heeft ie een goed rendement gehaald. John heitinga ook trouwensquote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef Wooldoor het volgende:
Het is dus wel duidelijk dat Suarez weer standaard in de basis staat en ook al moest. De enige echte goede voldoende vond ik voor Silva, elke week toont hij meer drang naar voren en verdedigend hoeft hij niet vaak te doen door zijn goede positiespel.
Ik denk dat ze zowel fysiek als mentaal een tik hebben gekregen.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef Nashje het volgende:
En het blijkt weer dat psv moeite heeft met zondag. Zonde dat het vorige week niet is door gegaan. psv heeft woensdag voordeel.
net ofdat het verschilt of je op zaterdag avond, zondag middag of woensdag avond speelt ?quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef Nashje het volgende:
En het blijkt weer dat psv moeite heeft met zondag. Zonde dat het vorige week niet is door gegaan. psv heeft woensdag voordeel.
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:34 schreef Nashje het volgende:
Nouja ik zeg het dan maar.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens ik heb de ideale opvolger van Davids al in gedachte
Ach, al dat negatieve gejank hier.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat het verschilt of je op zaterdag avond, zondag middag of woensdag avond speelt ?
Tjeez wat een verademing is Bruno ook ten opzichte van Ogararu (quote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef Wooldoor het volgende:
Yup Huntelaar en Heitinga waren wel ok maar ik heb beter van hun gezien. Het ging er meer om om Silva te complimenteren, voor die bal waaruit de 2e goal komt. Ik dacht dat hij die bal nooit meer zou halen
niet happen. het is juist de bedoeling dat die kutboeren happenquote:Op zondag 16 maart 2008 16:37 schreef toma het volgende:
[..]
net ofdat het verschilt of je op zaterdag avond, zondag middag of woensdag avond speelt ?
Die zoeken ons nu niet op hoor, wij moeten hun nu zoeken in alle hoeken van fok!quote:Op zondag 16 maart 2008 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
niet happen. het is juist de bedoeling dat die kutboeren happen
Of misschien was het weekje wachten wel goed geweestquote:Op zondag 16 maart 2008 16:44 schreef BoerBert het volgende:
Zonder politiestakingen had dé spanning nu al terug kunnen zijn
Klopt, en ook nog naar Enschede volgens mij.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:50 schreef Shreyas het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen, ook al winnen we woensdag van PSV, het kampioenschap is nog heel ver weg. Volgens mij moeten we ook nog uit tegen Heerenveen en FC Groningen, 6 punten daar pakken lijkt me heel lastig hoor.
yup twente en SCH uit en groningen ook nog.. dat gaat nog spannend worden.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:50 schreef Shreyas het volgende:
Laten we niet te vroeg juichen, ook al winnen we woensdag van PSV, het kampioenschap is nog heel ver weg. Volgens mij moeten we ook nog uit tegen Heerenveen en FC Groningen, 6 punten daar pakken lijkt me heel lastig hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |