Je hebt gelijk, al vind ik de vervangers zeker niet slecht. Middenveld met De Jong, Lindgren en Davids is wel smullen denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel kut, hij is echt belangrijk. Zeker in een wedstrijd als tegen psv kan je zoiemand goed gebruiken..
Lekker ook met dat programma in het vooruitzicht. Hamstring ben je wel een paar weken zoet mee.
Mee eens, maar Gabri knalt er vaak bovenop. Zeker als het middenveld draait, is hij echt belangrijk. Niets ten nadele van Lindgren, maar die heeft andere kwaliteiten.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, al vind ik de vervangers zeker niet slecht. Middenveld met De Jong, Lindgren en Davids is wel smullen denk ik.
Ja dat snapte ik ook niet. Niet geheel logisch. Gabri is wel een aanjager inderdaad. Ieder z'n kwaliteiten. Vind het wel mooi dat Koster Emanuelson op deze manier uitprobeert, want hij heeft groot gelijk. Met het risico wat Emanuelson neemt, hoort ie niet thuis in de verdediging.quote:Op zondag 16 maart 2008 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mee eens, maar Gabri knalt er vaak bovenop. Zeker als het middenveld draait, is hij echt belangrijk. Niets ten nadele van Lindgren, maar die heeft andere kwaliteiten.
Begreep die wissel van Koster net ook niet, waarom niet Lindgren maar Perez? Zeker als je weet dat je Gabri ff kwijt bent.
quote:Op zondag 16 maart 2008 15:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook niet. Niet geheel logisch. Gabri is wel een aanjager inderdaad. Ieder z'n kwaliteiten. Vind het wel mooi dat Koster Emanuelson op deze manier uitprobeert, want hij heeft groot gelijk. Met het risico wat Emanuelson neemt, hoort ie niet thuis in de verdediging.
De herhaling ging wel goed. Mooie goal ookquote:
Ongekend kut echt....quote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef mash_ het volgende:
3-1!! en wat speelt perez kut
Ja, want aan Perez in deze vorm heb je ook vrij weinig.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:05 schreef Nashje het volgende:
Er is nog een altaar geplaatst in eindhoven?
Fuck fuck fuck zeg. Het is niet te geloven. Engeltjes zat daar.
Wat de fuck boeit dat nou....... Je bent EN Gabri EN De Jong kwijt volgende week.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer geen Leo!
Tyfus tering Koster
Kan allebei ook nog meevallen hequote:Op zondag 16 maart 2008 16:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je bent EN Gabri EN De Jong kwijt volgende week.
Tegen psv is al over 3 dagen. Lies en hamstringblessures duren over het algemeen wel wat langer.quote:
Misschien uit voorzorg eruit.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen psv is al over 3 dagen. Lies en hamstringblessures duren over het algemeen wel wat langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |