Mooie OPquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Leandra het volgende:
Zo..... ik ben ff bijlezen enzo, dus als jullie leuk leesvoer voor me posten, dan ben ik aan t eind van deze COS wel weer op posthoogte
Vriendjes van de djquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
En wie zijn dit dan allemaal?
Nienkutje zal het wel zo draaiien dat ze in het middelpunt vd belangstelling komt te staanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Yavido het volgende:
[..]
Vriendjes van de djIncl. Jeroen Post die vroeger op TMF zat. Die komt vanavond ook draaien als het goed is.
+1quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:34 schreef coldstar het volgende:
Claire is weer van slag. Iedere keer als zij post van thuis krijgt en helaas krijgt ze dit alleen van thuis, is ze erg van slag. Ik vind dit best wel sneu voor haar.
Misschien is het wel eens vestandig, dat het thuisdfront van Claire de brieven ( die volgens mij met de beste bedoelingen en met de grootste liefde aan haar geschreven zijn) toch wat beperken. Ze heeft het er steeds erg moeilijk mee volgens mij......
Staat ze toch de hele week al?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Nienkutje zal het wel zo draaiien dat ze in het middelpunt vd belangstelling komt te staan
Wat Huub niet pikt
Dat was vast de bedoeling, ik zag 'r met sidekick amanda echt wit wegtrekken omdat amanda de aandacht van Nienkutje voor de neus weg kaapte, vond ze niet leuk, hahahaquote:
Ja in het begin voordat hij terror Jaap werd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iemand de letterlijke tekst van Jaap gehoord:? Dat hij idd dacht dat hij moest vertrekken maar dat het nu opeens anders is?
Ik vond zijn eerste nummer een stuk beter dan die van Huub. Hij heeft er ook wel de uitstraling voor. 't Kon best wel eens een redelijk succes zijn....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Prospera het volgende:
Brian: ik heb 3 nummers en na de kooi ga ik toeren.
Voor dezelfde fans als Dubbel L waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond zijn eerste nummer een stuk beter dan die van Huub. Hij heeft er ook wel de uitstraling voor. 't Kon best wel eens een redelijk succes zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |