O dan issie nu bijna op de helft gok ikquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:14 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Brian leest al een half uur hetzelfde kaartje!
O net over dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Valt me op dat Brian altijd hardop begint met voorlezen en halverwege dan stopt....vreemd..
yep.. Wiebe heeft die jongen, die het spul beheertquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:13 schreef Smash-it het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp de mensen van de Huub-hyve en gesponsord door albumprinten.nl.
Dan is z'n intern geheugen vol gelopen....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:16 schreef Lady-night het volgende:
Valt me op dat Brian altijd hardop begint met voorlezen en halverwege dan stopt....vreemd..
Slim en onderontwikkeldquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan is z'n intern geheugen vol gelopen....![]()
En toch is Brian volgens mij veel en veel slimmer dan hier gedacht wordt......Z'n taal achterstand en gebrekkig Nederlands doet misschien anders vermoeden, z'n slechte beheersing van agressie is niet leuk om te zien, maar stom lijkt hij mij allerminst......
Hij zou een stuk slimmer zijn als die niet zo ziekelijk paranoia was denk ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En toch is Brian volgens mij veel en veel slimmer dan hier gedacht wordt......Z'n taal achterstand en gebrekkig Nederlands doet misschien anders vermoeden, z'n slechte beheersing van agressie is niet leuk om te zien, maar stom lijkt hij mij allerminst......
Duh, met ADHD Huub en Masterbrein Jaap in m'n buurt zou ik ook alles dubbel afgrendelen.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zou een stuk slimmer zijn als die niet zo ziekelijk paranoia was denk ik.
Ik wacht toch nog steeds op het moment dat het duidelijk wordt dat hij slim is, en dan bedoel ik qua intelligentie...slim in het spel is hij zeker wel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Begin maar vast met de volgende SC....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Leandra het volgende:
Zo..... ik ben ff bijlezen enzo, dus als jullie leuk leesvoer voor me posten, dan ben ik aan t eind van deze COS wel weer op posthoogte
TOP OP!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef Leandra het volgende:
Zo..... ik ben ff bijlezen enzo, dus als jullie leuk leesvoer voor me posten, dan ben ik aan t eind van deze COS wel weer op posthoogte
Ja, het is werkelijk geen gezicht. Ze kan al zo dom uit d'r ogen kijken, dit maakt het compleet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Dat Gouden Kooi-topje dat Claire aan heeft haalt haar borsten letterlijk en figuurlijk naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |