hoi reldelletje. ja, jij maakt ook wel is een mooie o.p.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoi lekker gebekt knulletje van me
Een compliment uit jouw toetsenbord, daar maak ik een screenshot van
Ah, das lullig..... zeg ook eens ff wat liefs tegen Mazaru, m'n halve OP bestond wel uit haar geweldige gifjesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dacht jou te quoten, misschien kan mazaru een andere achtergrondkleur zoeken..
wat een 'tof' feest om on-topic te zijn..
Zo'n stelletje waarvan een van beide vreemd gaat als ze in Temptation Island zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:23 schreef mazaru het volgende:
Ohhh shit! Nou ga ik er natuurlijk de hele tijd nog op letten ook![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, dacht jou te quoten, misschien kan mazaru een andere achtergrondkleur zoeken..
wat een 'tof' feest om on-topic te zijn..
Hij was al lief tegen mequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das lullig..... zeg ook eens ff wat liefs tegen Mazaru, m'n halve OP bestond wel uit haar geweldige gifjes![]()
En ja... het swingt de pan uit in de Chill..... het is wachten op de eerste ruzie tussen Amanda en Brian
aah, mooi, dus er hangt wel een ruzietje in de lucht?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, das lullig..... zeg ook eens ff wat liefs tegen Mazaru, m'n halve OP bestond wel uit haar geweldige gifjes![]()
En ja... het swingt de pan uit in de Chill..... het is wachten op de eerste ruzie tussen Amanda en Brian
Ze mag eerst wel eens een goede BH aan doen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
Claire werkt de make-up van Ricardo ff bij??
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Herbert de grote baas van 100%?
RTL 4quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb effe de Mel Gibson film gekeken (Off-T) maar het lekker hier zo te zien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |