Maarja ieder kind lijdt toch onder de waanzin van zn oudersquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:09 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Bull, voldoende alternatieven. Inclusief warme voeding/dranken.
Dit is kindermishandeling.
[..]
En dáár gaat het om en dat joch moet daar onder lijden.
Schande.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:00 schreef Remzz het volgende:
Die Engelse aflevering van verbouw mijn tuin o.i.d. in de tv draait door dat kon toch niet echt zijn
Kon me die aflevering van Ook Dat Nog en het betreffende reclamespotje van Menken van Grieken nog wel vaag herinneren.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:43 schreef Rens_Wilders het volgende:
Leuke aflevering. Die apen vond ik nog het beste
Inderdaad. Het Top Gear team deed een parodie op een tuinverbouwprogramma in het kader van een BBC actie voor een goed doel.quote:
Jawel hoor, vriendje van Van Nieuwkerk, hèquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Hugo nog welkom zijn in DWDD? Het is niet gebruikelijk dat een tafelheer een gast zo aanvalt.
Zoals welke belangrijke voedingsstoffen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er niet voldoende vanaf weet om er een gefundeerde mening over te geven, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat het gezond is om zoveel (belangrijke) voedingsstoffen buiten je dagelijkse voeding te laten.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef evil-me het volgende:
Ik vond de houding van Hugo Borst erg storend. Hij stond absoluut niet open en was in zijn ideeen extremistisch omdat hij naar geen enkel tegen argument wilde luisteren.
De vrouw zei: Mijn zoon had astma en was er binnen vier weken vanaf toen we op rauw eten overstapte. Honden overlijden aan menselijke ziektes omdat ze gekookt voedsel binnen krijgen.
En hugo borst ging hier absoluut niet op in. Hij zit zelf vast in zijn patroon. Warm eten is ook maar een gewoonte. Ik denk ook dat op dit gebied nog te weinig onderzoek is gedaan maar dat mevrouw best een punt kan hebben.
Vroeger aten de mensen ook gewoon noten en vruchten.
Dat het kind nu ziek wordt van vlees en melk is erg logisch. Vegetariers krijgen dat ook als ze een tijd lang geen vlees binnen krijgen. En meer dan de helft van de bevolking is lactose intolerant omdat ze niet van jongs af aan zuivelproducten binnen krijgen.
Ook het argument van de moeder over de groeihormonen in vlees en meisjes die om die reden op 9 jarige leeftijd al ongesteld worden, leek mij erg goed mogelijk.
Ik denk dat op dit gebied nog veel onderzoek moet worden gedaan en dat mensen er vooral met een open geest tegenover moeten staan.
Ik denk dat zoiets gewoon te maken heeft met gezonde voeding. Dat meisjes die geen gekookt eten en vlees eten pas laat ongesteld worden komt niet omdat het eigenlijk zo hoort, maar omdat ze te weinig bouwstoffen binnen krijgen en daardoor langzamer groeien oid.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:39 schreef evil-me het volgende:
Ook het argument van de moeder over de groeihormonen in vlees en meisjes die om die reden op 9 jarige leeftijd al ongesteld worden, leek mij erg goed mogelijk.
Begrijp me goed ik eet die zooi ook, maar in vlees zit hormonen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets gewoon te maken heeft met gezonde voeding. Dat meisjes die geen gekookt eten en vlees eten pas laat ongesteld worden komt niet omdat het eigenlijk zo hoort, maar omdat ze te weinig bouwstoffen binnen krijgen en daardoor langzamer groeien oid.
Het lijkt me iig sterk dat er zo'n grote hoeveelheid hormonen in vlees zit die ons hele groeiproces versneld.
Nou idd, kreeg er bijna plaatsvervangende schaamte van en dan ook nog 'grappen' over andere caberetiersquote:Op woensdag 26 maart 2008 02:39 schreef tong80 het volgende:
Die cabaretiers zijn wel heel erg onleuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |