quote:Donderdag in DWDD
27-03-2008 09:35
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafelheer van Matthijs is Jort Kelder.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Wim T. Schippers en IJf Blokker over de legendarische show 'Barend is weer bezig!'. Net als de ‘Fred Haché Show’ leidde ook deze reeks tot veel rumoer en zelfs Kamervragen."
- De hele familie Kazan vertelt over hun avonturen met de Keniaanse 'Samburu stam', waarmee zij drie weken doorbrachten voor het SBS-programma 'Groeten uit de Rimboe'.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Dat was het waarschijnlijk. Dacht dat ze ook al geweest waren toen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef milagro het volgende:
vooraf ws ja, dit is achteraf.
Natuurlijk kon Hans geen miljoenen bij elkaar toveren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:47 schreef DrDentz het volgende:
dus de familie Kazan schnabbelt lekker bij na hun mislukte avontuur in Spanje
Ze zijn nog steeds ondersteboven van zichzelf en hun oplichterij zeker, hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef Adelante het volgende:
ik vond die auteur ook wel "apart", misschien dat boek maar eens lezen
en die kazan familie vond ik vrij triest, na een persoonlijk failliesement lopen klagen over het gebrek aan luxe en tijdsbesteding bij een inheemse stam uit afrika
Ik mócht niet eens kijken van pappie en mammiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:31 schreef tong80 het volgende:
Wim T. Schippers. Ik was er eigenlijk te jong voor maar stiekum keek ik naar Fred Haché en Barend Servet en blote borsten
Ik ook niet lag allang in bed maar had een TV op m'n slaapkamerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mócht niet eens kijken van pappie en mammie
Wat een erge jeugd heb je gehad dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mócht niet eens kijken van pappie en mammie
Vré-se-lijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat een erge jeugd heb je gehad dan.
quote:Vrijdag in DWDD
28-03-2008 11:07
Matthijs van Nieuwkerk kijkt terug op de Mediamaand Maart, die gedomineerd werd door de Fitna-film van Geert Wilders, de voetbalrechten en het stoppen van BNN's De Nieuwste Show.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- De hoodfredacteur van NOVA, Carel Kuyl
- en voetbalpresentator Humberto Tan van RTL Voetbal.
- Zijn vaste tafelheren zijn Marc-Marie Huijbregts en Joost Zwagerman.
- Dit alles muzikaal omlijst door de band Moke.
Dit en meer, vanavond tussen 19.30 en 20.30 uur op Nederland 3.
Bedankt voor de reminder, ik sla even over!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Laatste vrijdag van de maand is vaak leuk
Dat theekransje is juist meer op de andere vrijdag, doordat MM een hele aflevering 'euh' 'enne' mag roepen. En Mathijs moet daar vervolgens altijd om lachen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:01 schreef Braamhaar het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, ik sla even over!
Die laatste vrijdag begint steeds meer op een theekransje te lijken.
Marc-Marietje Huijbregts..., Joost Zwagerman...
Ééntje is al erg, laat staan beiden in één uitzending...
En zodra het een beetje inhoudelijk dreigt te worden gaat dat bandje 1 1/2 zinnetje van een cover spelen.
En als dat dan een beetje begint te klinken, moeten ze kappen!
Rare jongens die programmamakers...
Dat doen ze nog bewust ook...ze kijken terug op de mediamaand maart, dus ook de 'beste' filmpjes komen weer langs. Voordeel van deze uitzending is wel dat er nu eens niet gasten zitten die wat te verkopen hebben. De rest van de week hebben echt álle gasten een boek, programma, theaterstuk te promoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:11 schreef Modus het volgende:
Dat voor de zoveelste keer herhalen van 'grappige' fragmentjes (er zitten er van gisteren bij) mogen ze ook wel eens mee kappen. En Moke er uit trappen, worden die gesponsord door de VARA ofzo?
-edit, aha een medeklager
Verder niks te klagen..
Ik ook, die van Martin Drent.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef Roi het volgende:
Helemaal niet jammer, ik had pas een van al die fragmenten gezien
Dan heb je niets gemist.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef Dos37 het volgende:
Matig vandaag. De nieuwste show ken ik dan ook niet.
Zijn dat ook niet die gasten die Wilders hebben geholpen om z'n filmpje in mekaar te flanzen?quote:
Bron?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:52 schreef Braamhaar het volgende:
Zijn dat ook niet die gasten die Wilders hebben geholpen om z'n filmpje in mekaar te flanzen?
maar Café de Wereld was weer beter dan Fokke en Sukke, ik vond het altijd wel grappig als Van Gaal tegen de koningin stond te schreeuwen aan de bar.. tja..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het is in elk geval een stuk beter dan Café 'De Wereld'.
quote:Maandag in DWDD
31-03-2008 08:23
De presentatie is maandag in handen van Joost Karhof. De tafelheer van Joost is Giel Beelen.
De gasten zijn onder meer:
- Advocaat Victor Koppe verdedigt de tweede man van de Rode Khmer,
de architect van de Killing Fields, Nuon Chea.
- Erik de Zwart, de bekende dj en mediaondernemer, keert terug bij Radio Veronica als de stem van dat station én start binnenkort zijn eigen platenmaatschappij;
- Gypsy Violins is een orkest met 100 violisten. Een groot deel is in de studio.
- Arjen Ederveen en Johnny Kraaijkamp junior komen praten over 'The Fantastics'. Een groot Broadway-succes dat naar Nederland komt
Daarnaast natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'. Dit en meer om 19.30 uur op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |