Dat was goed gedaanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:43 schreef T3rr0r het volgende:
Ik vond de Lucky TV wel voorspelbaar maar wel erg grappig
quote:
Is ie toch ook, iedereen kent Wyclef Jeanquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Van Nieuwkerk noemde Wyclef Jean "een grote man"
Hahaha... inderdaad dat was echt té nep. Ook die vrouw die die China Girls moest promoten was niet helemaal lekker bezig.quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Die China Girls, wat een verschrikking! Met die pauken en galm terwijl ze met een paar violen in een kleine studio staan te playbacken
'Ik ben voor securalisatie in de door proletariërs gereguleerde stroom aan ambivalente doorstroommogelijkheden in de door hetze en ruzie gedomineerde machtspolitiek van Balkenende 4.'quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:24 schreef DrDentz het volgende:
straks Kim Holland met een mening
quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:32 schreef tong80 het volgende:
'Ik ben voor securalisatie in de door proletariërs gereguleerde stroom aan ambivalente doorstroommogelijkheden in de door hetze en ruzie gedomineerde machtspolitiek van Balkenende 4.'
Ja, alleen Lifestyle.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ze beweert NRC af en toe te lezen, geloven wij dat?
![]()
quote:Donderdag in DWDD
20-03-2008 09:05
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. De tafeldame van Matthijs is Halina Reijn.
Te gast zijn onder voorbehoud:
- Tweede-Kamerleden Fred Teeven en Harry van Bommel willen een monument oprichten voor de Koerdische slachtoffers van de gifgasaanvallen van Saddam Hoessein.
- Midas Dekkers over zijn omarming van de vergankelijkheid.
- Junkie XL onthult welke internationale popdiva zijn hulp heeft ingeroepen voor een remix op haar nieuwe cd.
En natuurlijk de vaste rubrieken 'De Jakhalzen', 'Fokke & Sukke' en 'De TV Draait Door'. Dit en meer om 19.30 op Nederland 3.
Ja duh. Madonna. Dat is allang bekend.quote:Junkie XL onthult welke internationale popdiva zijn hulp heeft ingeroepen voor een remix op haar nieuwe cd.
Die vraag van Hoffman wilde ik ook supergraag weten. Ik stond al een paar weken op het puntquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ze beweert NRC af en toe te lezen, geloven wij dat?
![]()
Leuk dat Thom Hoffman vroeg hoe die cartoon van Fokke & Sukke wordt gemaakt. Hij had ook een paar goede vragen aan de firma Rieu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |