Mooie foto weer. Lekker uitbaggeren dat oor.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:10 schreef tonja het volgende:
Lekker diep met de tong d'r in![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh, nummer 300, ik maak ff een nieuw topic aan.
Ah.. misschien mag je het andere oorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:01 schreef tonja het volgende:
Tnx Juup. Je zou die slurpgeluiden eens moeten horen
@ Senesta: Ja ze zijn echt een stelletje, soms voel ik me buitengesloten
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah.. misschien mag je het andere oor
Volgens mij is dat tegenwoordig strafbaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:35 schreef Litso het volgende:
Ik ga maar eens foto's maken van waar Tyler Djinn allemaal wast
Dat gaat wel wat verder dan diep in het oor
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef nein het volgende:
Tonja! Wat geef je je katten te eten? Want hun vacht glanst echt zoooo enorm! Of hoort dat bij het ras?
Plus: foto's van mn aanstaande katten (crosspostje)
[ afbeelding ] (mama)
[ afbeelding ] (zoon)
Ohh..onze floppy (zie vorig topic) krijgt ook Hills, speciaal voor zn nieren, doet ie het al jaren goed op. Goed spul dat Hills. Maar weet nog niet of ik hele dure spul wel ga kopen voor m'n aanstaande 2 kattenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Kleintjes zijn zo onweerstaanbaar altijd, ma is ook een mooierd![]()
Ze krijgen Hills T/D, dat is speciaal voer om het gebit schoon te houden. Dat kost maar 47 euro per 5 kiloHet is ze geraden om daarvan te gaan glimmen!
Heb je ook nog weer foto's van Ernesto?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
....
Wat is Flynn voor een katquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Loes en Harry gezellig bezig als altijd, bolle Britjes en een flinke tong, begint al goed.
Hier mijn geboefte, had al lang niks meer gepost:
Ik zat lekker op de bank en ineens kwam Flynn aanzetten met een speelhengel, hier staat hij op schoot ongeduldig te wezen omdat ik niet gelijk met hem ging spelen:
[ afbeelding ]
Vogeltjes kijken;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |