De spullen staan klaar. Ik kon voor ik naar Engeland ging niet beginnen want dan zou ik nét een week in Engeland zitten als ik had moeten bottelen. Maar het ziet er naar uit dat dat weer zo gaatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Check je My AT, heb net een topic een duwtje gegeven. Hoe gaat het met je Nembrewonic?
Brunette met geverfd haar?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je een intelligent blondje noemt?
Nee, dat weet niemand.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De spullen staan klaar. Ik kon voor ik naar Engeland ging niet beginnen want dan zou ik nét een week in Engeland zitten als ik had moeten bottelen. Maar het ziet er naar uit dat dat weer zo gaat
meestal nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?
Puntenslijpselquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Na afgelopen keer had het ingehouden dan het 2 weken langer in het gistvat zou zitten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja je gaat ook nogal vaak naar het buitenland he... Is het zo erg als het een week langer in het gistvat zit?
Fair enoughquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Na afgelopen keer had het ingehouden dan het 2 weken langer in het gistvat zou zitten.
Persoonlijk denk ik wel dat het niet goed is want het is de bedoeling dat je het in flesjes stopt met wat suiker en dan laat nagisten. Als het een week lang dood staat gaan lijkt me niet geschikt.
En dat zou nu dus ook weer kunnen zijn dat het dan 2 weken later is.
Ik ben importquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, jij stinkerd!
Friezen zijn grootste stinkerds
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fair enough. Bij een eerste keer proberen is het sowieso niet slecht om het "recept" aan te houden en eventueel later eigenwijs te gaan doen
Die methode hou ik vaak aanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook nog een punt
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik sla vaak de zondag over.
Dat doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
Ik sla vaak de zondag over.
Ik bedoel dat ik vaak op zondag niet douche.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Slaap je door zondag heen of sta je steeds op zondag voor gesloten deuren in de overtuiging dat het maandag is?
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens
En Lowlands :p
Als er staat: "Arriva - Geen AVR/NS"
Is het dan een bus? Of wel een trein maar moet ik een los kaartje kopen? Hoe zit het?
Tenzij je in de verkeerde trein staptquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eh, waar staat dat? Als het op NS.nl staat is het een trein en kan je een gewoon treinkaartje halen maar kom je niet in een geel/blauwe trein te zitten
Bij deze verklaar ik jezelf quoten tot hipquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenzij je in de verkeerde trein stapt
En nu is het niet hip meerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij deze verklaar ik jezelf quoten tot hip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |