quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:58 schreef mazaru het volgende:
Hoe eet een echte miljonair??
[ afbeelding ]
Niet zo
Keukenrol staat paraatquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:58 schreef mazaru het volgende:
Hoe eet een echte miljonair??
[ afbeelding ]
Niet zo
Ik zat van de week nog naar dat filmpje te kijken waarin Hendrik een brandende krant uittrapte. Sander was dus no way een brandweerman. Het eerste wat je leert bij de cursus kleine brandblusmiddelen is hoe je een brandende krant moet doven, dat is dus niet als een debiel er opstampen zoals Karel dat deed, maar gewoon opvouwen of invouwen. Sjors zat lekker allemaal vonken rond te strooienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:47 schreef mazaru het volgende:
Willen ze soms dat Cornelis weer terug komt met zijn grote spuit??
[ afbeelding ]
Damn, wat een enorme tennisbaan hebben die danquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens de luxezwerver zijn de Amsterdam Admirals tennisspelers. Neem nog een borrel,.... game, set and match.
We houden het wel exclusief tochquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inieder geval op een lijn......Je mag aansluiten hoor.....
Als je zin en tijd hebt om drie uur terug te luisteren..... 100%NLquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Kaat38 het volgende:
Komt even langswandelen, ging de radio uitzending goed met Huub? Ietwat een klein beetje boel gemist.
Huub staat ondertussen nu wel lekker te draaien en Mikey had het over een plan wat miljoenen zou kunnen opbrengen met hem.
Jaloers?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We houden het wel exclusief toch
Mazaru ..... hij is weer super...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:45 schreef mazaru het volgende:
En Claire kan heel goed ........ eh ehhh...... Claire is heel goed in .... ehh ehhh
.........................
........................
WIEBELEN!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
De Amsterdam Admirals bestaan al een tijdje niet meer..maar dat kan die zwerver niet wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Volgens de luxezwerver zijn de Amsterdam Admirals tennisspelers. Neem nog een borrel,.... game, set and match.
Moet ik nou de volgende keer de chocoladepindakoeken ook al delen?!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe COS openen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet ik nou de volgende keer de chocoladepindakoeken ook al delen?!
Dus ze tennissen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
De Amsterdam Admirals bestaan al een tijdje niet meer..maar dat kan die zwerver niet weten
http://www.admirals.nl/
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, no can do... ik heb ruzie met m'n PC....
Zeker wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |